MuscleMeat

het grote 'awkward moment' topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ano_92_49

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
11 jul 2008
Berichten
1.991
Waardering
363
Lengte
1m85
Massa
95kg
post hier je tenenkrommende momenten waarbij je wel door de grond kon zakken van awkwardness

als OP trap ik af

> ik ga naar moviezone om film terug te brengen
> eigenaar staat rekken aan te vullen
> ziet me binnenkomen en steekt z'n hand uit om film aan te nemen
> reflexen nemen over en ik schud zijn hand ipv hem de film te geven
> awkward level over 9000
> eigenaar zegt iets als 'het is vriendelijk'
> ik geef hem vlug de film, ga naar buiten en cry
 
Hahahahahahahaha :roflol:
 
- Bus van school naar huis
- Zit meisje achter mij en jongen schuin rechts voor mij
- Jongen opent op chick met 'hey jij zit hier ook'
- Denk dat het tegen mij is en zeg ja
- Chick verstond hem niet
- Zegt het luider, meer mensen kijken
- Ik denk nog steeds dat het op mij is
- Zeg luider 'ja'
- Iedereen had door wat er aan de hand was
- Dat feel
 
> ga naar de film
> laat kaartje afscheuren
> de jongen die mn kaartje controleerde zegt "veel plezier"
> "jij ook"

als ik er aan denk wordt ik nog steeds rood
 
Dit topic heeft potentie, abbo
 
> ga naar de film
> laat kaartje afscheuren
> de jongen die mn kaartje controleerde zegt "veel plezier"
> "jij ook"

als ik er aan denk wordt ik nog steeds rood

knowthatfeel:roflol:

- gelukkige verjaardag
- "jij ook"
:roflol:
 
- Bus van school naar huis
- Zit meisje achter mij en jongen schuin rechts voor mij
- Jongen opent op chick met 'hey jij zit hier ook'
- Denk dat het tegen mij is en zeg ja
- Chick verstond hem niet
- Zegt het luider, meer mensen kijken
- Ik denk nog steeds dat het op mij is
- Zeg luider 'ja'
- Iedereen had door wat er aan de hand was
- Dat feel

hahaha :roflol: ook iets gelijkaardigs meegemaakt

> ik wandel op voetpad
> meisje aan overkant vd straat steekt over en komt recht op me af
> ze begint te praten
> ik zeg 'wat?'
> zij zegt geïrriteerd 'het is niet tegen jou'
> blijkt dat er iemand achter me in z'n deuropening staat
> ergste van al: ik zeg nog sorry en loop door :o
> achteraf denk ik 'zeg toch geen sorry'
 
>een vriend blijft slapen op mijn kamer
>een vriendin blijft slapen op mijn kamer
>dingen worden hot and heavy tussen mij en vriendin terwijl vriend zat ligt te slapen
>uiteindelijk slapen meisje en mezelf ook
> 's morgens worden we wakker
> vriend is de eerste die opmerkt dat er nog cum aan vriendin hangt en beseft wat gebeurd is

dat dere verontwaardigde stilte
 
Vele van mijn mondelinge examens waren awkward momenten, en er zitten er nog veel aan te komen :sad:
 
>ga naar sportwinkel op zoek naar een zwarte trui met kap
>geen zin om naar paskamer te lopen dus pas hem snel tussen de rekken
>sta aan de kassa en 2 verkoopsters staren me raar aan
>stap in de auto kijk in spiegel en haar hangt vol zwarte mega grote pluis
>afgang...
 
inb4 krakatoa
 
>krijg telefoon
>neem af
>bleek vader te zijn en ging 5 minuten later nog eens bellen
>telefoon gaat weer
>neem af en zeg meteen: ah dag vader, zeg het eens
>hoor de buurvrouw mijn naam al vragend zeggen
>hang op
 
op men vorige werk toch een keer een rode kop gekregen. Men baas en zijn vrouw waren beiden Engelstalig. En op een gegeven dag kwam die vrouw vragen om 5 euro te wisselen in kleingeld. Ik had enkel 3stukken van 2 euro en dus gaf ik haar dat maar, waarop ze zei dat ze me die euro later ging terug brengen.
Hierop antwoordde ik: "oh it's okay hoor". Toen kreeg ik met toch wel een rare blik van haar, waardoor ik besefte dat hoor helemaal geen engels maar whore wel...

Nog een andere keer bij diezelfde vrouw, kwam ze smorgens binnen op het werk en zegt ze goodmorning, waarop ik antwoord met goodevening
 
- jongere me op middelbare school
- veels te easy dus spijbel veel
- tijdens spijbel ga ik vaak werken voor extra zakcentje in een lokale doe het zelf winkel
- rond een uur of half 1 die dag ben ik vakken aan het vullen.
- "Zou ik u iets kunnen vragen ? "
- draai om en zeg ja hoor meneer zegt u het maar
- ziet tot grote schrik dat het de examenjaar coördinator is
- busted....
 
Werd ooit ingewerkt bij een nieuwe baan. Na een paar dagen kende ik degene die mij inwerkte al een beetje beter en zeg tegen hem, terwijl ik een enorm dikke schoonmaakster zag lopen: 'dat is met toch een vetzak hè'.
Hij kijkt naar haar en zei langzaam: 'mijn vrouw is dikker...' (Wat achteraf dus waar was...)
 
Ik werkte vroeger bij zo een kebab tentje.
Dus ik stond daar achter de balie pizzatje te vullen en op te rollen, het was beetje druk dus ik probeer het zo snel mogelijk afhandelen. Ik stop alles in een tasje en geef het aan de klant, neem haastig volgende bestelling op en maak hem snel af.
Terwijl ik die bestelling aan het maken was hoorde ik iemand paar keer tussendoor "Meneer....mag ik....." en dan weer "Haallllooo!!! meneer! mag ik bestellen?"
Was een wat oudere mannelijke stem, het was best druk in dat klein winkeltje.....maar die persoon bleef doorvragen of ie NU al mag bestellen. Dus ik doe snel mijn hoofd omhoog en zeg best wel hard en luid "JA MENEER! Wat wilt u bestellen meneer!?"
Hele winkel stil! Ik dacht bij mezelf WTF??? En dus ik kijk goed naar die "meneer", blijkt een oudere mevrouw met snorretje te zijn die HEEL erg op een man lijkt. Ik stond zelf nog te twijfelen of ik moest zeggen "Sorry mevrouw" of niet, straks is het wel een meneer en ben ik weer de lul.
Maar jah.....ik hoorde al gelach op dat moment van alle kanten komen, dus ik zei niks meer :p
 
op men vorige werk toch een keer een rode kop gekregen. Men baas en zijn vrouw waren beiden Engelstalig. En op een gegeven dag kwam die vrouw vragen om 5 euro te wisselen in kleingeld. Ik had enkel 3stukken van 2 euro en dus gaf ik haar dat maar, waarop ze zei dat ze me die euro later ging terug brengen.
Hierop antwoordde ik: "oh it's okay hoor". Toen kreeg ik met toch wel een rare blik van haar, waardoor ik besefte dat hoor helemaal geen engels maar whore wel...

Nog een andere keer bij diezelfde vrouw, kwam ze smorgens binnen op het werk en zegt ze goodmorning, waarop ik antwoord met goodevening

priceless:roflol:
 
Ik werkte vroeger bij zo een kebab tentje.
Dus ik stond daar achter de balie pizzatje te vullen en op te rollen, het was beetje druk dus ik probeer het zo snel mogelijk afhandelen. Ik stop alles in een tasje en geef het aan de klant, neem haastig volgende bestelling op en maak hem snel af.
Terwijl ik die bestelling aan het maken was hoorde ik iemand paar keer tussendoor "Meneer....mag ik....." en dan weer "Haallllooo!!! meneer! mag ik bestellen?"
Was een wat oudere mannelijke stem, het was best druk in dat klein winkeltje.....maar die persoon bleef doorvragen of ie NU al mag bestellen. Dus ik doe snel mijn hoofd omhoog en zeg best wel hard en luid "JA MENEER! Wat wilt u bestellen meneer!?"
Hele winkel stil! Ik dacht bij mezelf WTF??? En dus ik kijk goed naar die "meneer", blijkt een oudere mevrouw met snorretje te zijn die HEEL erg op een man lijkt. Ik stond zelf nog te twijfelen of ik moest zeggen "Sorry mevrouw" of niet, straks is het wel een meneer en ben ik weer de lul.
Maar jah.....ik hoorde al gelach op dat moment van alle kanten komen, dus ik zei niks meer :p

I know that feel. Op m'n vorig werk net hetzelfde meegemaakt. Ik heb dan subtiel een collega gewenkt en ben toen met een smoesje naar het magazijn gegaan. :D
 
Back
Naar boven