MuscleMeat

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

cheeky Zyzz links op achtergrond
 
En nog outshined hij iedereen.
 
wait wut datum 5 may 2012

zyzz is alive!!!!!!!!!!!!!!
 
Ik wist het wel!!

zyzz... forever mirin in my heart <3
 
Iemand linkje naar waar zijn kuurtschema staat?

Karma will be given.
 
Damn die zat hard aan de clen en T3
 
Damn die zat hard aan de clen en T3

En 2g tren ace/week lol

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 21:55 ----------

Active Ingredients:

100mg/ml trenbolone acetate
Dosage:

Horses:Use 5ml per 500kg animal every two weeks or as prescribed by your Veterinarian.


:roflol:
 
zyzz inject zichzelf dus alsof die een ton van een paard is en dan zon fysiek
 
Niks juist, veel meer aanleg. T verschil is goed te zien, zie soms echter wel eens 'genen zijn overrated discussies'.
wat bedoel je met aanleg? supaturk was 100 kilo met een bf van 30 toen die begon, hij begon met kure na 1 jaar trainen op zijn 19de en hij is nu 23/?/?? hij kuurt volgens mij al heel lang aangezien ik hem vroeg 2 jaar geleden wat zn cycles waren en toen was die al klaar met zn 2de kuur
 
wat bedoel je met aanleg? supaturk was 100 kilo met een bf van 30 toen die begon, hij begon met kure na 1 jaar trainen op zijn 19de en hij is nu 23/?/?? hij kuurt volgens mij al heel lang aangezien ik hem vroeg 2 jaar geleden wat zn cycles waren en toen was die al klaar met zn 2de kuur

Maar zyzz begon ook vroeg, wil je zeggen dat supaturk meer gebruikt dan iemand als chestbrah/zyzz? Of zorgt ie gewoon beter voor zn lichaam? (Minder coke, speed etc.)
 
En je stelt dus dat supaturks genen beter zijn?
 
Maar zyzz begon ook vroeg, wil je zeggen dat supaturk meer gebruikt dan iemand als chestbrah/zyzz? Of zorgt ie gewoon beter voor zn lichaam? (Minder coke, speed etc.)

Superturk kijkt altijd een beetje bang uit zijn ogen. Zie hem niet aan voor een cokesnuivende partyboy.
 
Back
Naar boven