Fitness Seller

Goede combinatie? Need advice

Bezoekers in dit topic

Boddin

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
16 nov 2012
Berichten
1.147
Waardering
214
Lengte
1m76
Massa
82kg
Vetpercentage
10%
Nu het weer pakjestijd is, ga ik binnenkort weer eens inkopen. Ik heb een bepaalde combinatie in gedachten maar weet niet of het goed is?

-whey perfection 2shakes/dag
-micelar casein perfection 1shake
-bcaa pure caps 4caps/day
-als preworkout strong!
- high quality omega 3
- over 2 weken terug ook creapure creatine (heb een stop ingelast van 2 weken)

Is dit wat teveel van het goede? Kan je ook vb de whey perfection en casein vervangen door het nieuwe product [Link niet meer beschikbaar] van body&fit?
Graag advies, liefst kritisch
 
In strong zit al creatine creapure, Creatine HCL en Creatine Orotate.

De BCAA's zijn onnodig tenzij je echt te veel last van spierpijn blijft houden. Maar dan nog zou ik adviseren om gewoon beter te eten en/of meer whey rond je training te nemen. BCAA's hebben ook alleen nut om voor/tijdens/na je training te nemen.

Ik zou whey en casein nemen, heb je twee smaken (kan je mixen, heb je er drie), plus als je een Perfect Protein wilt nabootsen mix je de twee gewoon met elkaar.

Verder is dit makkelijk met elkaar te combineren. :)
 
Laatst bewerkt:
Ok, spierpijn heb ik nooit echt. (alleen op leg-day, wat normaal is geloof ik :p). Dus die BCAA's kan ik dan volgens jou laten vallen. En als ik je goed begrijp dan blijven bij de combinatie van whey en casein?
 
Ok, spierpijn heb ik nooit echt. (alleen op leg-day, wat normaal is geloof ik :p). Dus die BCAA's kan ik dan volgens jou laten vallen. En als ik je goed begrijp dan blijven bij de combinatie van whey en casein?

Precies! :)
 
als je niet veel tijd hebt om te trainen en daarom op je trainingsdagen langer dan 1,5 uur traint is imo bcaa slim om te nemen
 
als je niet veel tijd hebt om te trainen en daarom op je trainingsdagen langer dan 1,5 uur traint is imo bcaa slim om te nemen
Kan, of je neemt gewoon Whey vlak voor, of zelfs tijdens je training. De opnamesnelheid is van whey is vrij hoog, het aminozuurprofiel is veel breder en het is uit mijn hoofd minstens 4/5x zo goedkoop als BCAA's. Zorg dan wel je dat je genoeg koolhydraten rond en tijdens je training binnen krijgt want whey verteren kost ook energie.
 
Back
Naar boven