Fitness Seller

Generic test-e (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

..

IMG_0918.jpg
 
hvl kg ben je nu aangekomen totaal

Is een beetje lastig te zeggen. Maar ik woog dus 3 weken voor de kuur +-97kg vervolgens 3 a 4kg afgevallen vanwege mijn arbeidsintensief werk (stress/veel kcal verbranding). Dus ik ben met een gewicht van +-94kg begonnen. Momenteel zit ik op 98-99. Dus sinds de start van de kuur 4 a 5kg. Maar deze kg's zijn dus of:

-Gewoon de kg's die ik ben verloren door die drukke weken want ik werk momenteel niet. Dus ik heb genoeg rust.

-Of gewoon vocht

-Of gewoon vet want ik zit op 5000kcal.

Goed om te weten voor de mensen die denken dat AAS wondermiddelen zijn ;-)
 
Is een beetje lastig te zeggen. Maar ik woog dus 3 weken voor de kuur +-97kg vervolgens 3 a 4kg afgevallen vanwege mijn arbeidsintensief werk (stress/veel kcal verbranding). Dus ik ben met een gewicht van +-94kg begonnen. Momenteel zit ik op 98-99. Dus sinds de start van de kuur 4 a 5kg. Maar deze kg's zijn dus of:

-Gewoon de kg's die ik ben verloren door die drukke weken want ik werk momenteel niet. Dus ik heb genoeg rust.

-Of gewoon vocht

-Of gewoon vet want ik zit op 5000kcal.

Goed om te weten voor de mensen die denken dat AAS wondermiddelen zijn ;-)
:roflol: al je helemaal niks merkt is je gear gewoon fake man, ken 4 verschillende mensen in RL die test ook namen en beide konden 10-15 kg meer tillen in 6 weken

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 00:53 ----------

:roflol: al je helemaal niks merkt is je gear gewoon fake man, ken 4 verschillende mensen in RL die test ook namen en alle 4 konden 10-15 kg meer tillen in 6 weken
kg
 
:roflol: al je helemaal niks merkt is je gear gewoon fake man, ken 4 verschillende mensen in RL die test ook namen en beide konden 10-15 kg meer tillen in 6 weken

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 00:53 ----------


kg

Ja ik wacht nog deze week af man. Maar die mensen die jij kent, waren ze al een tijdje bezig of zijn het gewoon ecto's die pas alles serieus deden toen ze met kuren begonnen?

Ik word ook altijd geinjecteerd met een kleinere naald. De naald waarmee je normaal in je schouders of andere kleine spiergroepen injecteert. Misschien dat het daarmee wat te maken heeft. Ik heb vandaag in ieder geval in mijn schouder geinjecteerd dus hopelijk begin ik nu wel wat te merken.

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 01:25 ----------

Aha 6 weken, ik ga nu week 5 in. Vanaf wanneer begonnen zij krachtwinst te merken?

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 01:27 ----------


Batch 53022
exp date 09/2016
 
Of je kunt bloed laten prikken en je test even controleren

Ja precies, dat ben ik van plan als ik na 6 weken nog steeds niets merk. Ik wil zowiezo niet voor niets gaan nakuren. Bloed prikken kan gewoon via de huisarts toch en dan vragen naar test levels? Ze gaan zeker meteen achterdochtig doen.
 
Ja precies, dat ben ik van plan als ik na 6 weken nog steeds niets merk. Ik wil zowiezo niet voor niets gaan nakuren. Bloed prikken kan gewoon via de huisarts toch en dan vragen naar test levels? Ze gaan zeker meteen achterdochtig doen.
Ja kan, en ja hij/zij zal je vast vaag gaan aankijken. Gaat je wel geld kosten.
 
Tenzij je een goede smoes kunt verzinnen waarom je dokter jouw test waarde zou moeten opvragen (en je dokter daar ook nog eens intrapt), gaat de verzekering dat niet voor jou betalen hier in NL :p
ik zei dat ik ga kuren en wou kijken of ik gezond ben, vrouw heeft alles aangevinkt moet ik het nu betalen :roflol:? even donderdag langs gaan dan
 
Ik moet zeggen dat ik bij mijn test kuur ook dacht dat ik fake spul had, maar geef het gewoon wat tijd en eet goed. Ik had 0 sides daarom dacht ik dat. Tot ik na 10 weken erachter kwam dat ik nu op me setjes banken 10kg meer pak alle oefeningen zwaarder doe en bijna 10kg zwaarder was geworden. Test-e is geen wondermiddel maar wel een goeie rustige kuur gewoon goed blijven eten en het moet goed komen.
 
Mijn eerste test e 500mg merkte ik ook pas eind week 5 begin week 6... Ging wel van 100kilo banken naar 140kilo.. snap niet dat mensen maar 10kilo meer kunnen pakken dan.
 
Ja kan, en ja hij/zij zal je vast vaag gaan aankijken. Gaat je wel geld kosten.
Ik ga gewoon zeggen dat ik last heb van mijn libido en alle symptomen opnoemen van iemand met een lage test. Moet wel lukken.
Sowieso real!! Vraag maar aan m'n vriendin :D!
uuh?

Ik moet zeggen dat ik bij mijn test kuur ook dacht dat ik fake spul had, maar geef het gewoon wat tijd en eet goed. Ik had 0 sides daarom dacht ik dat. Tot ik na 10 weken erachter kwam dat ik nu op me setjes banken 10kg meer pak alle oefeningen zwaarder doe en bijna 10kg zwaarder was geworden. Test-e is geen wondermiddel maar wel een goeie rustige kuur gewoon goed blijven eten en het moet goed komen.
Hoeveel van die 10kg waren vvmkg's? Toch wel een lekkere kuur voor je dan geweest. Ja ik eet gelukkig wel goed en heb ook niet echt moeite om 5000kcal clean naar binnen te werken dus daar zal het niet aan liggen. Ik moet gewoon geduld hebben. Alleen jammer dat ik precies nu in week 5 de griep heb gekregen :p

Mijn eerste test e 500mg merkte ik ook pas eind week 5 begin week 6... Ging wel van 100kilo banken naar 140kilo.. snap niet dat mensen maar 10kilo meer kunnen pakken dan.
Wow 40kg is wel behoorlijk veel. Goed gedaan dan. En vvmkg's?

Heb net dezelfde batch maar een rood rubbertje,staat er ook een pijl op je dopje ?
Nee geen pijltje, gewoon een cirkel. Hoe gaat het met jouw kuur?
 
ik zei dat ik ga kuren en wou kijken of ik gezond ben, vrouw heeft alles aangevinkt moet ik het nu betalen :roflol:? even donderdag langs gaan dan
Hahaha ja :p
Meer dan 100 euro

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 15:02 ----------

Ik ga gewoon zeggen dat ik last heb van mijn libido en alle symptomen opnoemen van iemand met een lage test. Moet wel lukken.
uuh?
Als je alleen test hoeft te testen dan moet dat misschien wel lukken ja! Succes ermee
 
Back
Naar boven