Fitness Seller

ontmoeting/ training in Haarlem (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

het is wel de bedoeling dat er getraint wordt inderdaad, niet dat we met ze allen staan te kijken en dan om de beurt een keer een oefeningetje doen... na een half uur ben jij weer aan de beurt ;)
Tuurlijk gaan we ook naar elkaar kijken, elkaar spotten, supporteren, ff pushen, tips geven... dingen uitproberen die een ander doet en die je zelf niet in je schema hebt.... weet ik veel.
Voor mijn part mag het best een beetje een rommelige full body training worden, maar ik wil aan het eind wel het gevoel hebben dat ik gewerkt heb
 
het is wel de bedoeling dat er getraint wordt inderdaad, niet dat we met ze allen staan te kijken en dan om de beurt een keer een oefeningetje doen... na een half uur ben jij weer aan de beurt ;)
Tuurlijk gaan we ook naar elkaar kijken, elkaar spotten, supporteren, ff pushen, tips geven... dingen uitproberen die een ander doet en die je zelf niet in je schema hebt.... weet ik veel.
Voor mijn part mag het best een beetje een rommelige full body training worden, maar ik wil aan het eind wel het gevoel hebben dat ik gewerkt heb

Ja dat spreekt voor zich:P
 
Ik doe gewoon lekker 1 spiergroep zoals altijd:p

Je kan ook maar maximaal met 3 trainen.
Anders rust je te lang, mag niet.
Volledige spieruitputting.
 
precies wat ik bedoel mack, ikke geen zin om kouwe spieren te krijgen ;)

De datum heeft zich intussen al aardig duidelijk gemaakt het zal 20 jan worden
Ik stel voor 14.00 in de sportschool ... of zijn er daar nog bezwaren?

Ik kan ten vroegste om 13.00... later kan wel als dat handiger is voor anderen
sportschool is open tot 18.00
 
Als je mij ziet word je al bloedheet hoor :cool:
 
ojeah lekkah.... pak ik gelijk dubbele gewichten ;)
 
Als je mij ziet word je al bloedheet hoor :cool:
Wat een eigendunk Mack:p

Ik doe gewoon lekker 1 spiergroep zoals altijd:p

Je kan ook maar maximaal met 3 trainen.
Anders rust je te lang, mag niet.
Volledige spieruitputting.

Ja 3 word al wat veel gok ik, in ieder geval ik ga of een borst-tri of een rug-schouder of een benen-bi training doen en ik zie allemaal wel hoe t loopt. Ligt er een beetje aan waar ik op uit kom tegen die tijd met trainen;)
Maar het is in ieder geval wel leuk om even er een gezicht bij te hebben:P
But, kosten zijn wel waarschijnlijk een 10euro pp maar miss dat ik wat kan regelen. Kom ik nog even op terug.
Ligt er denk ik ook aan met hoeveel wij uiteindelijk afspreken daar.
Er is ook een sauna voor de liefhebbers.

14.00 is wat mij betreft een prima tijd..maar 13.00 mag ook. Ik pas mij wel aan.
 
ik ben al een lopende sauna als ik train haha
 
de sauna is voor NA het trainen Mack niet tijdens
 
14u lijkt me mooie tijd. Moet nog eindje rijden nl.

Welke training maakt me niet zoveel uit.
 
Dus Mack zijn stats kloppen niet en hij is dus ook niet helemaal eerlijk over zijn geslacht.
 
Iemand die benen wil trainen?
 
waarom verbaast het mij niet dat Mack10 in de lijst voorkomt :D
 
Iemand die benen wil trainen?

Zoals ik al zei, ik weet nu nog niet waar ik op uit kom.. ik train 5x per week en dan moet ik het nu allemaal gaan uitrekenen.. Maar indien het benen dag is, ja dan doe ik graag benen, maar ik vind eigenlijk alles wel lekker:p

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 11:22 ----------

waarom verbaast het mij niet dat Mack10 in de lijst voorkomt :D

Whaha omdat hij altijd in de vrouwen logjes rond neust:p
 
omdat ik bang ben voor Natty dus wel mee moet:p
 
Dus Mack zijn stats kloppen niet en hij is dus ook niet helemaal eerlijk over zijn geslacht.
had iemand gezegd dat het alleen voor vrouwen was dan??

momenteel 2 mannen- 4 vrouwen
 
waarom verbaast het mij niet dat Mack10 in de lijst voorkomt :D
Anders kom jij ons toch coachen en aanwijzingen geven? :D Misschien kan je dan ook wat goody backs door BodyLab. ;)
 
Damn, ik kom de 20e terug van vakantie...volgende keer beter
 
Back
Naar boven