Fitness Seller

Kan het kwaad als je elke dag buikspieren oefent?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
We moeten echt weten met welk doel je buikspieren doet aangezien je bij een fysio loopt; is het voor massa, proprioceptie, herstel na een operatie? Dit zal verschillende manieren met zich meebrengen. Iemand die voor massa traint zal zo'n 2x per week de buikspieren hard aanpakken en ook nog squatten en deadliften, terwijl iemand die zijn evenwicht weer moet leren elke dag rustige buikspieroefeningen doet mbt evebwicht
 
Dat verschilt per persoon. Ik trainde eerst nooit me buik tot op heden. Elke ochtend 300 reps vet vloog eraf en ik heb wel degelijk dikke buikspieren gekregen zelfs ook schuine buikspieren
 
Laatst bewerkt:
Dat verschild per persoon. Ik trainde eerst nooit me buik tot op heden. Elke ochtend 300 reps vet vloog eraf en ik heb wel degelijk dikke buikspieren gekregen zelfs ook schuine buikspieren

iedereen stoppen met diet gewoon elke ochtend 300 reps en vet vliegt eraf ;)
 
als je fysio zegt dat je het elke dag moet doen doe je dat toch gewoon?
hij zal wel verstand hebben van je situatie ga ik van uit.

dus je volgt zijn advies of je gaat naar een andere fysio
en elke dag is ook zondag he!

PS. door hier iemand van 19 af te kraken dat hij er geen verstand van heeft is geen buikspieren trainen en dat moet je dus ook niet doen omdat je er geen verstand van hebt

PPS. je rapporteerd iemand omdat hij niet heeft gelezen dat jij niet mag squatten deadliften dat jij in een ander topic postte. blijft alsjeblieft hier weg en ga alleen je fysio irriteren met je ongelovelijk irritante egoistische gedrag. hij krijgt er tenminste nog betaald voor
 
hahaha wat n topic weer dit :roflol:

alsof de moderators onder de indruk zijn van jouw zielige vertoning hier

Bas had het bij het goede eind, zware compounds en als je die niet mag doen (wat blijkbaar de hele wereld zou moeten weten) dan doe je ze alsnog gewoon n keer of 3 per week heftig aanpakken, of je luistert naar je fysio en dan doe je het dagelijks heel licht want anders slaat t nergens op
 
Je zou mijn vorige berichten moeten lezen, helaas kan ik en mag ik op dit moment geen squats en deadlifts doen, daarom hou ik het eerder op lichte(re) oefeningen, dan nog heeft die D3363 het recht niet op mij uit te schelden!

Heb het gerapporteerd overigens!

:laugh:


Ik heb jou ook gerapporteerd

omdat je een pannekoek bent
 
Kleine spiergroep; herstelt snel. Arnold trainde zijn buikspieren 6x per week. Wel dagelijks afwisselen qua oefeningen. Ik neem aan dat je weet wie bedoel.;)

Dus bv
dag 1: Leg raises, twist, crunch
dag 2: Hanging kneeraise, side bend, sit ups
dag 3: =1
dag 4: =2
dag 5: =1
dag 6: =2
 
Laatst bewerkt:
Kleine spiergroep; herstelt snel. Arnold trainde zijn buikspieren 6x per week. Wel dagelijks afwisselen qua oefeningen. Ik neem aan dat je weet wie bedoel.;)

Een van de stomste reacties ooit weer...
Arnold zat aan de AAS, dan is je herstel veel groter. Totaal niet te vergelijken met een recreatieve bb'er
 
Een van de stomste reacties ooit weer...
Arnold zat aan de AAS, dan is je herstel veel groter. Totaal niet te vergelijken met een recreatieve bb'er

Prima reactie. Ik heb het zelf ook een paar jaar gedaan en ik heb nog nooit anabolen aangeraakt. Maar het is ieder voor zich. Ik had prima blokjes in die tijd.:)
 
Een van de stomste reacties ooit weer...
Arnold zat aan de AAS, dan is je herstel veel groter. Totaal niet te vergelijken met een recreatieve bb'er

+ super goede genetics.
 
Kleine spiergroep; herstelt snel. Arnold trainde zijn buikspieren 6x per week. Wel dagelijks afwisselen qua oefeningen. Ik neem aan dat je weet wie bedoel.;)

Dus bv
dag 1: Leg raises, twist, crunch
dag 2: Hanging kneeraise, side bend, sit ups
dag 3: =1
dag 4: =2
dag 5: =1
dag 6: =2
:roflol: Zeker dronken ?
 
Prima reactie. Ik heb het zelf ook een paar jaar gedaan en ik heb nog nooit anabolen aangeraakt. Maar het is ieder voor zich. Ik had prima blokjes in die tijd.:)

Heeft eerder iets met je voeding te maken. Buikspieren maken geen sixpack, maar een laag vp wel
 
Waarom moet jij van u fysiotherapie elke dag rug en buikspieren doen? ??? Want opgelet fysio oefeningen is niet gelijk als bodybuilding oefeningen! :haar:
 
:roflol: Zeker dronken ?

Haha. Ik drink niet.:D Ik train mn buik nog steeds vaak. Er zijn 3 kleine spiergroepen die binnen 24 uur herstellen. Buik, kuiten, onderarmen, maar goed zoals ik al schreef...ieder voor zich.;)

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 14:52 ----------

Heeft eerder iets met je voeding te maken. Buikspieren maken geen sixpack, maar een laag vp wel

Tuurlijk. Je moet er wel cardio bij doen.
 
Haha. Ik drink niet.:D Ik train mn buik nog steeds vaak. Er zijn 3 kleine spiergroepen die binnen 24 uur herstellen. Buik, kuiten, onderarmen, maar goed zoals ik al schreef...ieder voor zich.;)

Bron? ;)
 

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee, zonder grappen, heel goed knul! Iedereen kan uitspraken doen, niet alles geloven wat er geroepen wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven