MuscleMeat

vraag over buik vet en buik spieren trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hcrmx

Novice
Lid geworden
7 okt 2011
Berichten
16
Waardering
0
Lengte
1m97
Massa
92kg
Hallo ik train nu al ruim een jaar waar van 8 maand serieus krachttraining/bodybuilding alleen nu zit ik met het probleem me sixpack komt er telkens net niet door heen omdat er iets te veel vet puur alleen op me buik heb ik train zelf me buikspieren 2 tot 3 keer in de week en het gaat niet weg wat is het beste om te doen meer cardio ( de cardio nu is een warming up voor de training van 4/5 min... of me eet schema aanpassen?!
 
Hee.

ik zal beginnen met iets af te vallen en vaker buikspier oefeningen doen.
ik doe zelf elke dag als ik opsta en midden + avond

Succes :)
 
Sticky's... Lees alle sticky's bij voeding en training, begrijp de info en stel dan je vraag.
Vet% heeft alles te maken met voeding, dus ook het vet over je sixpack

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 14:47 ----------

Bovendien, iets zoals plaatselijke vetverbranding bestaat niet ;)
 
Hee.

ik zal beginnen met iets af te vallen en vaker buikspier oefeningen doen.
ik doe zelf elke dag als ik opsta en midden + avond

Succes :)
bedankt voor je snelle reactie! dus toch minder eten!? heb best een groot voeding schema door me lengte het is moeilijk om spiermassa aan te komen met me bijna 2 meter :P
 
bedankt voor je snelle reactie! dus toch minder eten!? heb best een groot voeding schema door me lengte het is moeilijk om spiermassa aan te komen met me bijna 2 meter :P

Ik ben zelf ook 1,93 meter..
maar heb net gelezen dat je buikspieren ongeveer 70 uur rust nodig moet hebben dus als ik jou was zou ik om de dag doen!

Aangezien je vet in de weg voor je sixpack zit is dus de bedoeling dat je die vet wegwerkt !

Veel succes :P
 
Uit de titel kan afgeleid worden dat je buikvet ook traint :p
 
Ik ben zelf ook 1,93 meter..
maar heb net gelezen dat je buikspieren ongeveer 70 uur rust nodig moet hebben dus als ik jou was zou ik om de dag doen!

Aangezien je vet in de weg voor je sixpack zit is dus de bedoeling dat je die vet wegwerkt !

Veel succes :P
Elke spiergroep
 
scherp zijn we weer :P en dat zo laat op kerstdag..

maar idd, gewoon 2-3x/w buikje doen dus, en wss iets minder eten of iets meer cardio doen. komt het wel goed met dat sixpakkie
 
Je kan zo veel buikspieroefeningen doen als je wilt, maar als je je voedingsschemaniet goed volgt (check de stickys) dan zal je nooit een sixpack krijgen. Een sixpack krijg je door je vet% omlaag te gooien, niet door sterkere buikspieren te krijgen.
 
Back
Naar boven