AndroidHealthClinic

staat de kalkoen bij jullie al in de oven? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Brenno

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 nov 2011
Berichten
1.039
Waardering
186
Lengte
1m86
Massa
90kg
Vetpercentage
10%
bij ons wel, en het ziet er heerlijk proteïne rijk uit !
kalkoen.jpg


fijne kerst trouwens:meal:
ik heb de foto van google gehaald als voorbeeldje
 
Gourmette!

Met bier


Bring onnnn the gainssss
 
Morgen konijn:meal:

Waarschuwing van mod - expliciete foto:

jenny21.jpg
 
potverdorie dat was een lekkere maaltijd!
 
Had visschoteltje voor mezelf besteld... Rest ging aan de vette gourmet..
 
op de gourmet kun je ook redelijk gezonde dingen leggen toch?


Jawel maar hier zijn het van die vetnekvreters... Ben dol op vis dus het was geen straf ofzo...

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 19:53 ----------

Gezellig joh...
Jezus 1 dag 1 maaltijd in het jaar! :rolleyes:

Voor mij geen straf hoor ben dol op vis eet het gemiddeld 4 keer in de week..
 
Kom net terug van de chinees.. Lopend buffet.. Borden vol met vlees naar binnen geschoven.. half bordje vol fu jung hai... Nu eerst rustig bijkomen... Beetje te vol nu :o
 
2 kippetjes:meal: met gebakken aardappelen.
 
Jawel maar hier zijn het van die vetnekvreters... Ben dol op vis dus het was geen straf ofzo...

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 19:53 ----------



Voor mij geen straf hoor ben dol op vis eet het gemiddeld 4 keer in de week..

Gaat er niet om dat het een straf is, gaat gewoon om sociaal zijn 1 keer in het jaar met je familie..
Als je 1 maaltijd belangrijker vind dan gewoon een avondje niet je bodybuild shit mee te nemen naar iedereen, dan vind ik dat best sneu eigenlijk.

Ik weet echt wel van strikt eten etc, maar dit is niet gezond.
Btw, je kan ook gewoon even de verpakking lezen als je toch zo strikt bent en dan eet je 2 of 3 dagen minder vet zodat je weer op schema bent ;)
 
Had visschoteltje voor mezelf besteld... Rest ging aan de vette gourmet..

Vlees maakt opzich niet vet.. snap dat nou eens. Probeer eens een maandje of twee keto.. het vet vliegt eraf.
 
Gaat er niet om dat het een straf is, gaat gewoon om sociaal zijn 1 keer in het jaar met je familie..
Als je 1 maaltijd belangrijker vind dan gewoon een avondje niet je bodybuild shit mee te nemen naar iedereen, dan vind ik dat best sneu eigenlijk.

Ik weet echt wel van strikt eten etc, maar dit is niet gezond.
Btw, je kan ook gewoon even de verpakking lezen als je toch zo strikt bent en dan eet je 2 of 3 dagen minder vet zodat je weer op schema bent ;)

mijn familie weet dat ik geen varkensvlees eet.. heeft niets met niet sociaal zijn te maken ik hou gewoon niet van varkensvlees krijg last van darmen slechte huid etc etc... eet ook alleen maar kip en vis.. soms een biefstukje vind ik dan nog wel lekker..

hoezo niet gezond?
 
Gaat er niet om dat het een straf is, gaat gewoon om sociaal zijn 1 keer in het jaar met je familie..
Als je 1 maaltijd belangrijker vind dan gewoon een avondje niet je bodybuild shit mee te nemen naar iedereen, dan vind ik dat best sneu eigenlijk.

Ik weet echt wel van strikt eten etc, maar dit is niet gezond.
Btw, je kan ook gewoon even de verpakking lezen als je toch zo strikt bent en dan eet je 2 of 3 dagen minder vet zodat je weer op schema bent ;)

Ik volg je dat 1 maaltijd echt geen schade gaat aanrichten,... Maar srs,.. (a)Sociaal en sneu ??
Is het niet gewoon heel sneu van familie als zij je zouden beoordelen op wat je wél of niet lekker vindt, of waar je wel of niet tegen kunt? Je doet heel de avond gezellig mee, en pakt alleen geen varkensvlees maar in plaats daarvan een stukkie vis,.. komt bij mij niet direct asociaal over hoor :D

Het gaat toch om het gezellig samen zijn met kerst (oid,.. fuuu kerst :p) wat maakt het dan uit wat iemand wel of niet lust of eet ivm last van darmen oid.

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 21:19 ----------

Hier overigens chinese rijsttafel weg zitten werken net,.. Lekker!! Alleen wel jammer dat ie "vd zaak" was,.. had m liever zelf betaald als dat betekende dat ik dan thuis zat :D :D
 
Net een stuk van de kalkoen op. Heb in ieder geval nog genoeg voor de rest van de week :roflol: Wat een bom vlees is dat.
 
gourmetten met enkel varken is opzich best raar, maar ok.
1 avond in het jaar wat meer vet zou moeten kunnen idd, maar aan de andere kant, de gezelligheid moet niet uit de kalkoen of gourmet komen, maar uit de mensch.

komt een beetje op hetzelfde neer als "doe toch niet zo ongezellig joh drink toch een glaasje meeeeee , je bent nu jarig / sint is jarig, kerstman/janL/klaasvaak, / tis nu vakantie / tis weekend!".

btw, kheb geen idee wat mn zus me voorschotelt morgen... wss weer zo'n 6 gangendiner wat niemand op kan.
 
roken is zo kalkoen eten met kerst
 
Heb me net half dood gegeten aan stukjes kip, biefstuk, varkenshaas, stokbrood met kruidenboter, slaatje en dat soort dingen.
Shake sla ik even over :zweet:
 
Back
Naar boven