MuscleMeat

Begeleiding regio gelderland (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_91_34

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
17 dec 2008
Berichten
2.622
Waardering
84
Lengte
1m86
Massa
110kg
Vetpercentage
17%
Hey ,

Ik zoek voor de laatste 12 weken een coach om samen naar de wedstrijd te werken ,de wedstrijd die ik ga doen is pas rond eind 2013-2014 maar dan kan ik vast contact leggen.
Iemand gelieve regio Gelderland of net erbuiten , iemand tips of goeie ervaringen?

Bedankt en groetjes
 
Hey ,

Ik zoek voor de laatste 12 weken een coach om samen naar de wedstrijd te werken ,de wedstrijd die ik ga doen is pas rond eind 2013-2014 maar dan kan ik vast contact leggen.
Iemand gelieve regio Gelderland of net erbuiten , iemand tips of goeie ervaringen?

Bedankt en groetjes

he john, als ik een raad mag geven zou ik al van in het begin van het jaar starten met een coach omdat hij wat moet aanpassen aan hoe je lichaam waar op reageert, dit ligt wel allemaal dicht bij elkaar maar is niet voor iedereen hetzelfde, zo weet hij perfect hoe hij je die laatste 12 weken perfect moet zetten met die wedstrijd.
 
he john, als ik een raad mag geven zou ik al van in het begin van het jaar starten met een coach omdat hij wat moet aanpassen aan hoe je lichaam waar op reageert, dit ligt wel allemaal dicht bij elkaar maar is niet voor iedereen hetzelfde, zo weet hij perfect hoe hij je die laatste 12 weken perfect moet zetten met die wedstrijd.
Hey ,

Exact , in dat punt hoef ik hem niet elke week te zien maar om de zoveel tijd overleggen qua stappen en dan inderdaad aankijken wat er gebeurt en zo te pieken.

Heb al beetje rond gekeken maar kan niks echt op google zo 1,2,3 vinden, Siggi woont in Belgie helaas dus dat gaat hem niet worden :(
 
Bump ,
Ben nog steeds zoekend , kan via Google niet echt wijzer worden.
 
FPA amersfoort?
 
Al wat gevonden?
 
Back
Naar boven