MuscleMeat

Lokale groei - Injectiespots (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vasculair

Cool Novice
Lid geworden
24 nov 2012
Berichten
172
Waardering
9
Lengte
1m82
Massa
97kg
Vetpercentage
11%
Dag bb-ers,

Ik heb gisterenavond voor het eerst in mijn schouder gespoten (test-e). Ik vroeg mij af of de spier waarin je spuit sneller groter wordt? Kort gezegd: is er iets zoals lokale groei en heeft iemand dit bij zichzelf waargenomen?

Ik heb het proberen op te zoeken, maar de ene zegt ja en de andere weer nee. Weet wel dat 'oldskool' bb-ers daar in geloofden. Ook valt me op dat bijna alle prof-bbers van die goede bolle ronde schouders hebben.

Bvd.
 
Synthol helpt je daarbij
 
PGF2 prostaglandine , veroorzaakt een tijdelijke zwelling / ontsteking.
Ik weet niet btw of dat nog word gebruikt of gemaakt word maar was een paar jaar terug een hype.

Je moet alleen een zeer hoge pijngrens hebben, schijnt behoorlijk pijn te doen.
Vroeger nog geprikt bij een maat van me in zijn kuiten.
 
Dat men grote en ronde schouders heeft komt omdat daar veel androgene receptors zitten, heeft niets te maken met lokale groei. Denk je dat ze alleen in de delts prikken?

Verder zou IGF1 DES ook iets voor lokale groei doen maar dat is nooit bewezen.
 
je fascia gaat gewoon wat ontsteken ja, dat trekt weg maar kan ff duren
 
Dat men grote en ronde schouders heeft komt omdat daar veel androgene receptors zitten, heeft niets te maken met lokale groei. Denk je dat ze alleen in de delts prikken?

Verder zou IGF1 DES ook iets voor lokale groei doen maar dat is nooit bewezen.

Heb je hier een bron van?
Klinkt interessant, nog nooit gehoord.
 
lokale groei kan je hebben met winstrol depot of testosterone suspensie.
 
Heb je hier een bron van?
Klinkt interessant, nog nooit gehoord.

Denk dat iedereen die kuurt wel al gemerkt heeft dat schouders vaak heel goed groeien op AAS.

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 19:04 ----------

Dat men grote en ronde schouders heeft komt omdat daar veel androgene receptors zitten, heeft niets te maken met lokale groei. Denk je dat ze alleen in de delts prikken?

Verder zou IGF1 DES ook iets voor lokale groei doen maar dat is nooit bewezen.

Waarom enkel DES? LR3 niet dan?
 
Heb je hier een bron van?
Klinkt interessant, nog nooit gehoord.

http://www.ironmanmagazine.com/index.cfm?page=article&go2=870

Research also shows that the number of androgen receptors varies within muscles throughout the body. The most abundant androgen receptors exist naturally in the neck and shoulder, or deltoid, muscles, theoretically making them the most amenable to size increases.

Er is ook een pubmed artikel maar die zou je zelf even op moeten zoeken.

Waarom enkel DES? LR3 niet dan?

Active life van DES is vrij kort. De broscience erachter zou zijn dat het door de korte tijd alleen effect zou hebben op de plek van injecteren.
 
Sowieso geen IGF1 gebruiken, vrijwel alles op de markt is nep.

Beetje kort door de bocht is dat.

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 22:28 ----------

Active life van DES is vrij kort. De broscience erachter zou zijn dat het door de korte tijd alleen effect zou hebben op de plek van injecteren.

Is idd broscience
 
Nee hoor dat is niet kort door de bocht. Lees je maar eens in wat IGF1 kost om te produceren en vergelijk dat eens met de prijzen waarbij het verkocht wordt.
 
IGF is ook nooit zo potent als andere vormen hiervan.
 
Nee hoor dat is niet kort door de bocht. Lees je maar eens in wat IGF1 kost om te produceren en vergelijk dat eens met de prijzen waarbij het verkocht wordt.

Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat je zegt dat je geen igf1 moet gebruiken omdat alles wat jij kan krijgen nep is, dat dat kort door de bocht is.
Kwestie van een goede source vinden. Betaal je idd wel wat meer ja.
 
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat je zegt dat je geen igf1 moet gebruiken omdat alles wat jij kan krijgen nep is, dat dat kort door de bocht is.
Kwestie van een goede source vinden. Betaal je idd wel wat meer ja.

+1, met wat research doen kom je echt al ver.
Gewoon zeggen dat alles fake is, dan praat je uit onwetendheid imo.
 
Om ook maar een bijdrage te leveren aan dit topic.

Ik ben bezig met een IGF-1LR3/PEG-MGF cycle (kun je volgen in m'n log)

Ik injecteer Postworkout IM in de getrainde spier, en merk echt een duidelijk verschil...
Ga ook updaten met foto's zodat jullie zelf kunnen oordelen.
 
Back
Naar boven