XXL Nutrition

Breaking News WIN een Body en Fitshop kerstpakket!!!

  • Topic starter B&F
  • Startdatum
  • Reacties 777
  • Weergaven 40K
  • Volgers 106

Bezoekers in dit topic

Op hoop van zege (volgens mij overschat iedereen zijn kans op winnen enorm, zijn zoveel mogelijkheden :p )

Merk: Body&Fit Product: Creapure Creatine Smaak: -
Merk: Body&Fit Product: Perfect Protein Smaak: Strawberry Smoothie
Merk: Body&Fit Product: Perfection Bar Smaak: White Chocolate Sensation
Merk: Body&Fit Product: Ultra Fine Oats Smaak: -
Merk: Body&Fit Product: Waxy Maize StarchSmaak: -
Merk: Optimum Nutrition Product: Amino Energy Smaak: Fruit Fusion
 
Dat hangt er vanaf, mogelijk pas laat in de namiddag ;).
Als er bv iemand wint met <50 posts volgt er controle en dat kan ff duren...
De troostprijs zal ondertussen wel al weg zijn, de hoofdprijs dat weet ik niet want ik weet niet welke smaken bij de producten horen. Mogelijk al geraden mogelijk niet, dus iedereen heeft nog kans. Moest je denken geen kans meer te maken dan is er nog steeds de dagprijs. Alle mogelijk smaakcombinaties zijn zeker nog niet geraden ;).

De wedstrijd wordt afgesloten om 23:59 (0:00 mag er ook nog bij, lief van me hé):D

Ralf heeft morgen ook vrijaf dus... al leuk dat hij op zn vrije dag even naar zn werk gaat om de winnaar aan te kondigen :)

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 22:28 ----------


Als jij zou winnen dan zouden eerst al die mensen wiens gokje jij 'gestolen' hebt moeten gediskwalificeerd worden :roflol:

De eerste had ik zelf gemaakt, meer als 1 poging had ik niet nodig. :trollface:
 
De eerste had ik zelf gemaakt, meer als 1 poging had ik niet nodig. :trollface:
Je kan nog steeds eens proberen, dom om enkel voor de dagprijs te gaan als je ook 6 gratis producten kan winnen
 
Dat hangt er vanaf, mogelijk pas laat in de namiddag ;).
Als er bv iemand wint met <50 posts volgt er controle en dat kan ff duren...
De troostprijs zal ondertussen wel al weg zijn, de hoofdprijs dat weet ik niet want ik weet niet welke smaken bij de producten horen. Mogelijk al geraden mogelijk niet, dus iedereen heeft nog kans. Moest je denken geen kans meer te maken dan is er nog steeds de dagprijs. Alle mogelijk smaakcombinaties zijn zeker nog niet geraden ;).

De wedstrijd wordt afgesloten om 23:59 (0:00 mag er ook nog bij, lief van me hé):D

Ralf heeft morgen ook vrijaf dus... al leuk dat hij op zn vrije dag even naar zn werk gaat om de winnaar aan te kondigen :)

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 22:28 ----------


Als jij zou winnen dan zouden eerst al die mensen wiens gokje jij 'gestolen' hebt moeten gediskwalificeerd worden :roflol:

Wie de winnaar wordt vind ik helemaal niet interessant. Ik wil gewoon weten wat in dat pakket zit. Ik kom er gewoon niet uit met al die hints. Ik kom telkens wel weer iets tegen dat tegenstrijdig is met de hints. Het is gewoon FRUSTREREND! :D

Ik neem aan dat de inhoud gelijktijdig met de winnaar bekend wordt gemaakt (om chaos in dit topic te voorkomen) of wordt de inhoud meteen na twaalven bekend gemaakt?
 
Laatst bewerkt:
1. Merk: Body&Fitshop - Product: Creapure Creatine
2. Merk: Body & Fit - Product: Perfect Protein - Smaak: Vanilla Sensation
3. Merk: Body&Fitshop - Product: Perfection Bar - Smaak: White Chocolate
4. Merk: Body&Fitshop - Product: Waxy maize starch
5. Merk: Body&Fitshop - Product: Stay Strong!
6. Merk: Optimum Nutrition - Product: Amino energy - Smaak: Orange Cooler

Vooral hint nummer 8 vond ik wel een hele leuke! Maar niet genoeg tijd om er echt mee te puzzelen. Ben benieuwd wie het wint.
 
Body en Fit Product: Perfect Protein Smaak: Vanilla Sensation
Ripped! (Body en fit, geen smaak)
Body en Fit Product: Strong Smaak: Tropical Juice
Body en Fitshop, Ultra Fine Oats, -
Body en Fitshop, NR1, Fruit punch
iForce Nutrition Product: Dexaprin
 
B&F Perfect Protein Vanilla Smoothie 2100 gr
B&F Perfection Bars White Chocolate 800 gr
B&F Perfect protein pancakes 1600 gr
B&F Creatine Ultra Exotic 300 gr
B&F Waxy Mais Starch smaakloos 1000 gr

ON BCAA 1000 200caps smaakloos(ong 500gr)

dit moet hem zijn dan!
 
Body & Fit Product: Perfect Protein Smaak: Vanilla Sensation
Ripped! (Body & Fit)
Body & Fit Product: Strong Smaak: Tropical Juice
Body & Fitshop, Ultra Fine Oats, -
Body & Fitshop, NR1, Lemon Bubblegum
Merk: iForce Nutrition Product: Dexaprin
 
Wie de winnaar wordt vind ik helemaal niet interessant. Ik wil gewoon weten wat in dat pakket zit. Ik kom er gewoon niet uit met al die hints. Ik kom telkens wel weer iets tegen dat tegenstrijdig is met de hints. Het is gewoon FRUSTREREND! :D

Ik neem aan dat de inhoud gelijktijdig met de winnaar bekend wordt gemaakt (om chaos in dit topic te voorkomen) of wordt de inhoud meteen na twaalven bekend gemaakt?
Ik weet de inhoud niet, producten denk ik nu wel, maar smaken niet. Dus morgen samen met de winnaar :)
 
Je kan nog steeds eens proberen, dom om enkel voor de dagprijs te gaan als je ook 6 gratis producten kan winnen

Te lui om te puzzelen en die dingen op te zoeken. :o En ik heb nu geen pc ter beschikking
 
De tijd is bijna om, snelsnel wie nog mag gokken vandaag
 
dit was de laatste dag jesse :p .

Geef eens antwoorden.
Want ik snap niet hoe er fine oats in kan zitten, dat kan niet volgens de tips...
 
dit was de laatste dag jesse :p .

Geef eens antwoorden.
Want ik snap niet hoe er fine oats in kan zitten, dat kan niet volgens de tips...
Voor antwoorden wachten tot morgen wanneer de winnaar bekend wordt gemaakt, ik kan namelijk niet met zekerheid zeggen wat er in zit :)




----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En deelnames worden niet meer geaccepteerd, de wedstrijd is gedaan.

Overleg over wat jullie denken wat er in zit mag wel :)
 
Dus alles wat nu word neergezet/ ge-edit voor vandaag telt niet mee?
 
Tip 1. 450mL -> CreaPure
Tip 2. 71 -> aantal doseringen, Protein Perfection lijkt me meest logisch (ook andere die mogelijk zijn)
Tip 3. ABCEEFINOPRRT -> Perfection Bars
Tip 4. € 0,39 -> Prijs per dosering, voor 100g oats? (Kan ook WMS zijn: 15 doseringen van WMS van 60g kost 0,3933 per dosering - maar in pot zit eigenlijk 16,666 doseringen aan 0,35)
Tip 5. 93 -> % koolhydraten WMS (bedoeling was dat 93% op meerdere producten mogelijk zou zijn maar heb ergens verkeerd gekeken blijkbaar bij het opstellen van deze tip)
Tip 6. Het zwarte schaap -> Duid naar het product van ON, samen met tip 7 -> Amino Energy

Een extra tip:
Tip 7. CERKKA -> De producten staan in de zelfde volgorde als bij tip 10.
Zie edited quote hierboven
Onderlijnd betekend dat ik er bijna 100% zeker van ben.

---------- Post toegevoegd Wed 26 Dec 2012 om 01:01 ----------

Dus alles wat nu word neergezet/ ge-edit voor vandaag telt niet mee?
ge-edit na 0:00 = diskwalificatie (of toch van die ge-edite gok). Het zelfde geld voor posts die op een andere dag ge-edit zijn dan dat ze gepost zijn, want dat is dan een dubbele poging op 1 dag.
ook nog eens herhalen dat altijd het tijdstip van edit telt. Moesten er meerdere mensen even goed scoren dan telt degene die het eerst zei. Dus als er iemand later een even goede score haalt, maar jij edit je post nadat hij zijn post heeft gemaakt, dan krijgt hij voorrang en wint hij. Snapt iedereen dat?

Zou anders nogal makkelijk zijn om vroege post te maken, en dan later wanneer de antwoorden (grotendeels) juist gegokt worden door iemand anders en jij het dan kopieert en in je post edit steel je zijn prijs terwijl hij eigenlijk eerst was.
 
Laatst bewerkt:
Dus alles wat nu word neergezet/ ge-edit voor vandaag telt niet mee?

Neem aan van niet, aangezien het t/m de 25e was en het inmiddels de 26e is.

Om even terug te komen op de tips (wat ik denk):
Tip 1. 450mL - creapure creatine
"5g dissolved in 450mL water" staat er op de site.

Tip 2. 71 - Perfect Protein OF Afslank eiwit, 71 shakes kan je uit beide halen

Tip 3. ABCEEFINOPRRT - Geen idee?

Tip 4. € 0,39 - 1000 gram ultra fine oats is € 3,90

Tip 5. 93 - Waxy Maize Starch -> Koolhydraten 93 gram

Tip 6. Het zwarte schaap - Persoonlijk dacht ik bij deze aan "CGT-10", omdat als je zoekt op "optimum nutrition amino" deze helemaal onderaan staat en de verpakking zwart is.
Kan natuurlijk ook wat anders zijn, maar dit was mijn gok. :)

Waarom denkt iedereen overigens bij deze aan Amino Energy? Volgens de site van B&F zelf is dit een PRE-WORKOUT (in deze categorie staat hij ook ingedeeld)

Tip 7. CERKKA - Geen idee
 
Neem aan van niet, aangezien het t/m de 25e was en het inmiddels de 26e is.

Om even terug te komen op de tips (wat ik denk):
Tip 2. 71 - Perfect Protein OF Afslank eiwit, 71 shakes kan je uit beide halen

Tip 3. ABCEEFINOPRRT - Geen idee?

Tip 6. Het zwarte schaap - Persoonlijk dacht ik bij deze aan "CGT-10", omdat als je zoekt op "optimum nutrition amino" deze helemaal onderaan staat en de verpakking zwart is.
Kan natuurlijk ook wat anders zijn, maar dit was mijn gok. :)

Waarom denkt iedereen overigens bij deze aan Amino Energy? Volgens de site van B&F zelf is dit een PRE-WORKOUT (in deze categorie staat hij ook ingedeeld)

Tip 7. CERKKA - Geen idee
Tip 2: Isolaat Perfection kan ook :p
Tip 3: Perfection Bars letters in alfabetische volgorde
Tip 6: Is Amino Energy ;) Zie tip 7, zesde tip gaat over het amino product, het amino product is het zwarte schaap (=anders) duid op ander merk, niet van B&F) niet op de kleur van verpakking.
Tip 7: Creatine - Eiwit - Repen - Kh - Kh - Amino, duid op de volgorde van de tips = tip10. Dus tip 1 = C; 2 = E; 3 = R; 4&5 = Kh; 6 = Amino.

Ik heb de tips samen met Ralf opgesteld (daarom weet ik sommigen wel zeker). Maar ze zijn uiteindelijk toch makkelijker uitgevallen dan ik bedoeld had, was erg moe op het tijdstip van opstellen dus mijn fout :p.
 
Laatst bewerkt:
Tip 2: Isolaat Perfection kan ook :p
Tip 3: Perfection Bars letters in alfabetische volgorde
Tip 6: Is Amino Energy ;) Zie tip 7, zesde tip gaat over het amino product, het amino product is het zwarte schaap (=anders) duid op ander merk, niet van B&F) niet op de kleur van verpakking.

Ik heb de tips samen met Ralf opgesteld (daarom weet ik sommigen wel zeker). Maar ze zijn uiteindelijk toch makkelijker uitgevallen dan ik bedoeld had, was erg moe op het tijdstip van opstellen dus mijn fout :p.

Klinkt idd wel logisch, maar waarom is de hint dan "aminozuren" als het volgens de site zelf van B&F een preworkout is? :P
 
Als je op aminozuren zoekt staat ie er toch ook tussen, en ze zitten ook in het product zelf dus :)
 
Back
Naar boven