Fitness Seller

Perfect Protein - Body & Fit Sports Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Fantastische eiwitshake voor spiermassa, afslanken en herstel!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? variety box/verschillende lekkere smaken
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 keer daags
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? snelle levering, scherpe korting en lage prijs
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 4,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker

Mijn review:

Vorige week heb ik de Perfect Protein besteld na aanleiding van de aanbieding op dit forum. Het product is nu in de aanbieding voor 4,95 euro in plaats van 14,95. Een hele scherpe introductieprijs. Normaal bestel ik altijd Whey Perfection en die bevalt me heel goed, dus ik weet welke eisen ik mag stellen. Ik had een nieuwe pot Whey Perfection nodig en heb ben heel erg benieuwd naar de nieuwe Perfect Protein. Deze heb ik voor 4,95 bij besteld.

Het product Perfect Protein is een eiwitproduct. Ik geloof wel dat iedereen daar mee bekend is. Eiwitten zorgen voor herstel van het lichaam en met name spieren. Het is een combinatie van MIcellar Casein en Whey. Snel en langzame eiwitten bij elkaar. Het product ontving ik maandag en heb ik direct getest. Elke dag heb ik 2 sachets gehad en heb bijna elke smaak geproeft. Tijd voor een review! :)

Zoals ik aangaf heb ik maandag het supplement ontvangen en getest. Ik was aangenaam verrast door het product en smaak ook goed. Hieronder zijn de bevindingen van de Perfect Protein.

Smaak: Natuurlijk is smaak naast de kwaliteit heel belangrijk. Hoog eiwitgehalte telt daarin mee. Ik was aangenaam verrast door de frisse smaken. Het zijn echte fruitsmaken en verrassend lekker. Body en fit levert acht lekkere smaken waaronder Tropical Fruit en Framboos smoothie. Ik vind ze erg lekker.
Oplosbaarheid: De shake lost eigenlijk direct op. Een paar keer schudden met de bijgeleverde shakebeker met bal en je hebt een heerlijke shake.
Structuur: Het is een hele fijne structuur en drinkt makkelijk weg. De poeder stuift helemaal niet wat je vaak met andere merken wel hebt.
Prijs: Je hebt 8 sachets voor 4,95. Een hele scherpe prijs en heel gemakkelijk de lekkerste, zoals bodyenfit, het zelf noemt "smoothie" smaken. Ben benieuwd naar de grootverpakkingen.

Conclusie: de smaken zijn erg goed, goed oplosbaar en ik ben heel enthousiast over het product. Het product kan zeker meekomen met de topproducten. Een mooi voordeel is meegenomen dat het een combinatie van MIcellar Casein en Whey is. Je hebt hiermee eigenlijk na inname nog zeker 6-7 uur spieropbouw. Zelf neem ik het elke ochtend en voor de nacht. Heerlijke start en afsluiting van de dag :cool:

b2021bd49d38fb43f9b2b24054f1c49f.jpg
 
Laatst bewerkt:
He, leuk dat jullie nu de grote verpakkingen leuke introductie aanbieding. Ik hoop dat jullie deze even vast houden want moet eerst de Whey Perfection opmaken. Zit erg te twijfelen tussen Tropical en Lemon. Tegen die tijd maar weer even zien..
 
Weer lekkere smaken erbij fijn ook dat deze te gebruiken is voor het slapen. De sample's waren dan ook zo op.
 
He, leuk dat jullie nu de grote verpakkingen leuke introductie aanbieding. Ik hoop dat jullie deze even vast houden want moet eerst de Whey Perfection opmaken. Zit erg te twijfelen tussen Tropical en Lemon. Tegen die tijd maar weer even zien..
Tropical 100%. Ik ben zelf helemaal gek op die smaak. Elke slok is opnieuw genieten. Die heb ik hier daarom ook op mijn bureau staan :zuip:
Weer lekkere smaken erbij fijn ook dat deze te gebruiken is voor het slapen. De sample's waren dan ook zo op.
Inderdaad, we hebben 8 lekkere smaken dus dat moet goed komen!

Perfect Protein gaat zeker een hit worden! :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Fantastische eiwitshake voor spiermassa, afslanken en herstel!
Kenmerken Perfect Protein:
Top Proteine voor spiergroei!
Op elk tijdstip de juiste Proteine!
#1 Whey Protein, snelle eiwitten
#1 Micellar Casein, lange afgifte
Ook perfect voor afslanken
Heerlijk luchtige Smoothie smaken
 
super eiwitten voor een super prijs:eek:
 
Komen er nog andere smaken op korte termijn? Want ik zie geen Cookies&cream smaak :(
 
Komen er nog andere smaken op korte termijn? Want ik zie geen Cookies&cream smaak :(

Ja:) De volgende smaken komen nog binnen:
-Cookies
-Aardbei
-Chocolate

Hebben we voor de Perfect Protein al direct 8 heerlijke smaken:zuip:


benf-kerstbeanie-websiteheader.png
 
Deze perfect protein bevat dus whey voor de snelle release en casein voor de langere release.
Is er dan nog reden om een whey perfection te kopen?. Het lijkt erop dat als je deze perfect protein neemt het plaatje compleet is (voor de eiwitten).
Of zie ik iets over het hooft.

J
 
Deze perfect protein bevat dus whey voor de snelle release en casein voor de langere release.
Is er dan nog reden om een whey perfection te kopen?. Het lijkt erop dat als je deze perfect protein neemt het plaatje compleet is (voor de eiwitten).
Of zie ik iets over het hooft.

J
Met Perfect Protein pak je inderdaad een heel compleet product. Je hebt dan zowel langzame als snelle eiwitten bij elkaar die op elk moment geschikt zijn. Uit sommige studies blijkt dat je aan combinatie-eiwitten meer voordeel hebt. Absoluut een goede keus en dat lees je ook terug in te tekst. Echter is het zo, veel krachtsporters willen graag enkel snelle eiwitten. Aangezien ze de rest wel uit de voeding halen en dit alleen rondom de training willen. Het word dus bijna een persoonlijke voorkeur:D

Hebben we voor de Perfect Protein al direct 8 heerlijke smaken
benf-kerstbeanie-websiteheader.png


Ralf
 
Is er al bekend wanneer de andere smaken binnenkomen?????? Heb mijn pot bananensmaak bijna op...
 
Alle smaken Perfect Protein zijn nu binnen:)

Verkrijgbaar in 8 heerlijk luchtige Smoothie smaken:
-Banana Smoothie
-Chocolate Smoothie
-Coconut Smoothie
-Lemon Smoothie
-Raspberry Smoothie
-Tropical Smoothie
-Strawberry Smoothie
-Vanilla Smoothie

2000 Gram (71 shakes) voor 29,90:)


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Alle smaken Perfect Protein zijn nu binnen:)

Verkrijgbaar in 8 heerlijk luchtige Smoothie smaken:
-Banana Smoothie
-Chocolate Smoothie
-Coconut Smoothie
-Lemon Smoothie
-Raspberry Smoothie
-Tropical Smoothie
-Strawberry Smoothie
-Vanilla Smoothie

2000 Gram (71 shakes) voor 29,90:)


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Scherpe prijs!!!:)
 
Scherpe prijs!!!:)

De Perfect Protein prijs is zeker mooi. We konden door de Perfect Protein introductie zelfs voor Kerst de bestellingen bijna niet afkrijgen:D We hebben letterlijk ons hele personeelsbestand moeten bellen ivm de Perfect Protein actie. 1e en 2e kerstdag wordt er ook volop gewerkt. Dan kun je wel spreken van een populair product:eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Snap dat de perfect protein er uit vliegt, voor zo'n prijs goede eiwitten :)
 
Afgelopen weekend al een pot van 2kg besteld, topactie! Tot wanneer loopt de actie met deze introprijs?
 
Zolang als die goed loopt zal de prijs niet veranderen
 
Snap dat de perfect protein er uit vliegt, voor zo'n prijs goede eiwitten :)

Ja, we hebben met Perfect Protein weer een absolute topper in huis. :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Thu 27 Dec 2012 om 08:30 ----------

Afgelopen weekend al een pot van 2kg besteld, topactie! Tot wanneer loopt de actie met deze introprijs?

De actie loopt zeker tot eind Januari. Eigenlijk hetzelfde effect als met de introductie van de Perfect Bar. De vraag is zo enorm.:)

---------- Post toegevoegd Thu 27 Dec 2012 om 08:32 ----------

Zolang als die goed loopt zal de prijs niet veranderen

Nee, klopt. De Perfect Protein intro is weer zo'n overweldigend succes. We hebben veruit de drukste Kerst ooit gehad. 1e en 2e kerstdag hebben we doorgewerkt en vanmorgen weer extra vroeg met volle bezetting aan de bak. Maar dat is alleen maar mooi:)
 
Back
Naar boven