AndroidHealthClinic

Hotmail account geblokkeert.

Bezoekers in dit topic

tommetje1993

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 dec 2008
Berichten
4.527
Waardering
362
Lengte
1m96
Massa
94kg
Vetpercentage
9%
Ik heb een heel groot probleem.

Mijn hotmail account lijkt geblokkeert te zijn, en mijn primaire email adres is er eentje die niet klopt.
Ik heb het formulier al ingevult maar ook daar heb ik geen goeie gegevens ingevult.

Hoe kan ik nu mijn account terugkrijgen? heb al gebelt maar ze kunnen niks voor me doen wtf?

Heel lang gratis karma voor degene die me helpt.
 
ik had dit ook, moet je al die dingen in vullen die je krijgt als je gewoon klikt op wachtwoord vergeten. vooral visa kaart en dat soort gegevens die je gebruikt heb ( laatste 3 cijfers ofzo) heeft er veel invloed op. bij mij deed die t eerst keer ook niet gewoon zoveel mogelijk wachtwoorden en oude mailtjes en titels e.d invullen daar.
 
Gisteren iets gelijkaardig voorgehad, kan er nu gelukkig wel weer op. Schrok toch ook even...

Kreeg het bericht dat er op andere locatie al aangemeld was en dat ik mn identiteit moest aantoonbaar maken door antwoorden te geven op vragen als geef contactpersonen op waar je recent naar gemaild hebt, geef onderwerpen van die mails,... Wtf, kon dit moeilijk invullen aangezien ik haast nooit mails verstuur. Dit was op explorer.
Dan via chrome geprobeerd en daar kon ik simpelweg een nieuw paswoord opgeven en kon er weer op...

Zag ik wel in m'n map verzonden dat 'ik' blijkbaar naar al m'n contacten in die tijd dat ik er niet op kon van die spam-mails gestuurd had in de stijl van "Hi pers. X you need extra spending money? click this link"

Best klote, terwijl ik als ik zo'n mails krijg die altijd meteen verwijder...
 
Ik heb dit laatst ook gehad.
Je krijgt dan bericht tijdens het inloggen dat je hotmail account gehackt is, echter wordt er dan wel een link gegeven om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
Toen heb ik wat gegevens ingevuld, en een alternatief email adres opgeven.
En zo kon ik een nieuw wachtwoord instellen, hoe ik dit exact gedaan hebt weet ik niet meer.
 
Volgens mij noemen ze dit gerechtigheid.
 
2x geprobeert het is nog niet gelukt k*t hotmail...
 
nu nog je dbb account :)
 
Raar, zoveel mensen met iets gelijkaardigs, mijn Hotmail account was vorige dinsdag ook geblokkeerd. ik heb een alternatief email adres moeten opgeven , die geheime vragen beantwoordt en een oud paswoord vroegen ze ook. Daarna geraakte ik er nog niet op eigenlijk en heb ik men browsegeschiedenis maar eens verwijderd en toen ging het terug
 
Overstappen naar GMail :cool:
 
Hotmail....
 
Wtf, heb er op het moment ook last van "het lijkt erop dat iemand anders je account gebruikt"???
 
Kreeg gisteren ook zo'n mail van een meisje uit mn contactenlijst zoals 'ik' rondgestuurd had, halfuurtje later poste ze op FB dat haar email gehackt was, het gaat dus serieus de ronde.
 
Het rare is ook nog, ik had mijn computer net geformateerd en er nieuwe windows 7 opgezet, VIRUSVRIJ dus.

Zelfs nog meteen een virusscanner erop gezet en een dag later word ik gehackt wtf?
 
heb deze shit deze week ook gehad
paar keer vlot achter mekaar fout wachtwoord ingevuld.
komt er te staan,iemand lijkt uw account te proberen bereiken
dan kun je via je ingestelde gsm nummer een sms ontvangen met een code
met die code verander je je wachtwoord en kun je er weer op.
daarna weer syncen met je gsm .
 
Heb het ook net gehad? Zouden ze toevallig onze email adressen teweten komen via DBB?:rolleyes:
 
Nee, gebruik een ander email adres voor DBB, dan mijn echte.
 
Mijn vriendin heeft dit ook, heeft al paar keer die vragen ingevuld maar nog niets gehoord hierover? Zijn er al concrete oplossing (van hotmail uit?) hiervoor?
 
Back
Naar boven