MuscleMeat

Vervelende ervaring met lormetazepam tijdens test e kuur. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

LSD

Novice
Lid geworden
25 dec 2012
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
85kg
Vetpercentage
16%
Grtz
 
Laatst bewerkt:
Balen man, maar beter dat je weer bent hersteld!

Keep Working and get Paid! :D
 
Niet gewoon last van Test flu?
 
Daar dacht ik ook aan, maar test flu beschrijven ze als griep achtig. En dit was toch een andere ervaring. En kan dat nog komen na 6 weken?
 
komt echt niet door dat pilletje. Doe het zelf ook geregeld, kan geen kwaad. Indien je het maar niet te vaak pakt (ivm verslaving)
 
komt echt niet door dat pilletje. Doe het zelf ook geregeld, kan geen kwaad. Indien je het maar niet te vaak pakt (ivm verslaving)

Dat voorkomt de apotheek wel, hoef je je zelf niet druk om te maken.
Wat je mee hebt gekregen kan je gewoon naar binnen werken zonder verslaafd te raken.
 
Dat voorkomt de apotheek wel, hoef je je zelf niet druk om te maken.
Wat je mee hebt gekregen kan je gewoon naar binnen werken zonder verslaafd te raken.

Ik denk dat er heel veel pillen buiten de apotheek omgaan. Niet alleen AAS is via via te koop :rolleyes: En sws lijkt me dat je regie in eigen hand wil hebben en niet van de apotheek/dokter zegt dat het goed is dus slikken maar.
 
Ik denk dat er heel veel pillen buiten de apotheek omgaan. Niet alleen AAS is via via te koop :rolleyes: En sws lijkt me dat je regie in eigen hand wil hebben en niet van de apotheek/dokter zegt dat het goed is dus slikken maar.
+1 harde waarheid
 
Back
Naar boven