Fitness Seller

Mijn transformatie van januari naar Flex Cup 2012

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ik weet niet maar gaan jullie nou overal over zeiken omdat ik het zeg ofzoiets ? En ja voeding is 80% zonder een goed voedingsschema kom je er gewoon niet kun je spuiten wat je wilt dan kom je nooit on stage en zal je nooit het lichaam hebben wat je wilt. Of je moet powerlifter of sterkste man shit gaan doen. AAS is overschat op dit forum ik had verwacht dat de meeste hier wel beter zouden weten
 
Hier zitten veel kneuzen;)
 
Ja ik weet niet maar gaan jullie nou overal over zeiken omdat ik het zeg ofzoiets ? En ja voeding is 80% zonder een goed voedingsschema kom je er gewoon niet kun je spuiten wat je wilt dan kom je nooit on stage en zal je nooit het lichaam hebben wat je wilt. Of je moet powerlifter of sterkste man shit gaan doen. AAS is overschat op dit forum ik had verwacht dat de meeste hier wel beter zouden weten
Ik denk dat je deze tak van sport nu ook zwaar onderschat.
Zoals Mark Rippetoe al eens zei:"Bodybuilding is geen sport" :D
Out before flameware...:D
 
ben je uit bodyenfitshop crew gekickt of zelf weggegaan?
 
Ja ik weet niet maar gaan jullie nou overal over zeiken omdat ik het zeg ofzoiets ? En ja voeding is 80% zonder een goed voedingsschema kom je er gewoon niet kun je spuiten wat je wilt dan kom je nooit on stage en zal je nooit het lichaam hebben wat je wilt. Of je moet powerlifter of sterkste man shit gaan doen. AAS is overschat op dit forum ik had verwacht dat de meeste hier wel beter zouden weten

Nigga whut ?!
 
Ja ik weet niet maar gaan jullie nou overal over zeiken omdat ik het zeg ofzoiets ? En ja voeding is 80% zonder een goed voedingsschema kom je er gewoon niet kun je spuiten wat je wilt dan kom je nooit on stage en zal je nooit het lichaam hebben wat je wilt. Of je moet powerlifter of sterkste man shit gaan doen. AAS is overschat op dit forum ik had verwacht dat de meeste hier wel beter zouden weten

Dus 5kg droge spiermassa gainen in 4 maanden tijd waar een gevorderde naturel sporter minimaal 2 jaar over doet is geen wondermiddel? Ben benieuwd als je straks off gaat wat er met jou gebeurd, je hebt natuurlijk nooit "echt" geleerd wat het is om op eigen kunnen te trainen, als je zoveel doorzettingsvermogen had was je waarschijnlijk de eerste keer wel een stuk verder gekomen. En jouw hele houding, je hebt dan wel een wedstrijdje gedaan, maar bent qua trainen nog steeds nat achter je oren. Hoop voor jou dat je niet om een of ander reden een tijd niet kan trainen, blijft weinig van je over hoor ;)

En als jij denkt dat een powerlifter of een strongman niet met zijn voeding bezig is snap je er echt helemaal niks van.
 
En als jij denkt dat een powerlifter of een strongman niet met zijn voeding bezig is snap je er echt helemaal niks van.

zo'n dikke buik gaat inderdaad nog een hele hoop werk in zitten :trollface:
 
ben je uit bodyenfitshop crew gekickt of zelf weggegaan?

Ik zit nog in de crew don't worry

---------- Post toegevoegd Thu 27 Dec 2012 om 10:17 ----------

Dus 5kg droge spiermassa gainen in 4 maanden tijd waar een gevorderde naturel sporter minimaal 2 jaar over doet is geen wondermiddel? Ben benieuwd als je straks off gaat wat er met jou gebeurd, je hebt natuurlijk nooit "echt" geleerd wat het is om op eigen kunnen te trainen, als je zoveel doorzettingsvermogen had was je waarschijnlijk de eerste keer wel een stuk verder gekomen. En jouw hele houding, je hebt dan wel een wedstrijdje gedaan, maar bent qua trainen nog steeds nat achter je oren. Hoop voor jou dat je niet om een of ander reden een tijd niet kan trainen, blijft weinig van je over hoor ;)

En als jij denkt dat een powerlifter of een strongman niet met zijn voeding bezig is snap je er echt helemaal niks van.

Nou een powerlifter zijn dieet lijkt me niet echt clean. Dus die moeite hebben ze niet dat afzien kennen ze niet
 
Echt wel.
Biefstuk met mayo
Rijst met mayo
Pasta met mayo

:trollface:
 
  • Like
Waarderingen: YOGI
Je vergeet chocomelk


Met mayo
 
Hoe lang ga je nu off?
 
Ik zit nog in de crew don't worry

---------- Post toegevoegd Thu 27 Dec 2012 om 10:17 ----------



Nou een powerlifter zijn dieet lijkt me niet echt clean. Dus die moeite hebben ze niet dat afzien kennen ze niet

:rolleyes:
 
Je hebt echt geen reet verstand van powerliften... er zijn zat powerlifters die 10% staan. Daarnaast al dat gezeik over aas is overrated. **** that, alleen mensen die zich vol spuiten en nog steeds niet huge zijn roepen dat. Had je maar 5x5 moeten doen inplaats van dat gepomp, was je wat meer gegroeid. Bodyenfitshop crew? Hopelijk kicken ze je eruit, slechte reclame dit.
 
je hebt echt geen reet verstand van powerliften... Er zijn zat powerlifters die 10% staan. Daarnaast al dat gezeik over aas is overrated. **** that, alleen mensen die zich vol spuiten en nog steeds niet huge zijn roepen dat. Had je maar 5x5 moeten doen inplaats van dat gepomp, was je wat meer gegroeid. Bodyenfitshop crew? Hopelijk kicken ze je eruit, slechte reclame dit.

+1
 
Je hebt echt geen reet verstand van powerliften... er zijn zat powerlifters die 10% staan. Daarnaast al dat gezeik over aas is overrated. **** that, alleen mensen die zich vol spuiten en nog steeds niet huge zijn roepen dat. Had je maar 5x5 moeten doen inplaats van dat gepomp, was je wat meer gegroeid. Bodyenfitshop crew? Hopelijk kicken ze je eruit, slechte reclame dit.


:popcorn2:
 
Powerlifters kennen het begrip afzien wel, maar lopen er niet hardcore mee te koop op het internet.
Zal ik eens een paar kneewraps bij je omdoen? Kan je kijken wat afzien is :D
 
wat een rare mensen hier..
ik vreet me al jaren de tering en zoveel groei ik niet hoor.
ik zie veel om me heen AAS en niemand gaat me wijsmaken dat het niet zoveel helpt
 
wat een rare mensen hier..
ik vreet me al jaren de tering en zoveel groei ik niet hoor.
ik zie veel om me heen AAS en niemand gaat me wijsmaken dat het niet zoveel helpt

je vreet je al jaren de tering en je weegt 88kg? not sure if serious
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven