Fitness Seller

J-Wheydoetookmee's lief dagboek

Bezoekers in dit topic

Thanks bro!
Cardio doe ik niet nee, in de bulk is dat sowieso niet zo relaxt vind ik want moet je meer eten terwijl t niet nodig is. Misschien dat ik in de cut wat cardio doe, maar daar ben ik nog niet van overtuigd:P

Hoe gaat t bij jou verder?
Haha ok cool, ik lijk cardio echt nodig te hebben en bij mij past het zelfs nog een beetje in de bulk. Met mij ben ik niet tevreden, voel me prima en alsof alles goed moet gaan maar sterker wordt ik niet. Maar cool om je log te zien, heel anders dan wat ik doe maar wel motiverend!
 
cardio in de bulk is ook vaak gewoon om je conditie op peil te houden. Ik zou iig niet zonder mn hardlopen kunnen...
 
cardio in de bulk is ook vaak gewoon om je conditie op peil te houden. Ik zou iig niet zonder mn hardlopen kunnen...

Wat is conditie?
obese-boy-sitting-tv-200.jpg
 
:roflol: ja he, ik heb lage stats voor mijn bodyweight...


out btw :mad:


Wat boeit lichaamsgewicht nou, als je eruit ziet alsof je 90 weegt terwijl je 70 weegt lijkt me dat geen probleem.

Geef ik es een compliment, word ik verkeerd begrepen:mad:
 
Wat boeit lichaamsgewicht nou, als je eruit ziet alsof je 90 weegt terwijl je 70 weegt lijkt me dat geen probleem.

Geef ik es een compliment, word ik verkeerd begrepen:mad:

Grumpy_OK_214572K1a.jpg
 
Topic loopt aardig uit de hand hier:p

haha heb een rustweekje, dus vind t niet zo erg. Vanaf volgende week weer keihard aan de bak, dan wordt t vanzelf weer OT
 
Ontopic vraag: Duidelijk is dat je erg soepel omgaat met voeding. Dagelijks probeer je zo'n 3300-3500 Kcal binnen te krijgen, toch? Hoe ga jij om met speciale gelegenheden als Kerst en verjaardagen? Zomaar twee momenten waarop je niet al te veel controle hebt over hetgeen je voorgeschoteld krijgt. Tenzij je natuurlijk elk stukje vlees bij de gourmette apart rekent en bij de verjaardag alleen taart neemt als je de voedingswaarde ervan kent. Daar ik jou niet zo 'obsessief' inschat, ben ik benieuwd hoe jij je in deze situaties gedraagt. Zorg je bijvoorbeeld voor minimaal 3300 Kcal op een dag, of kies je ervoor alleen een minimum aantal grammen eiwit binnen te krijgen buiten de verjaardag of het kerstdiner om?
 
Ontopic vraag: Duidelijk is dat je erg soepel omgaat met voeding. Dagelijks probeer je zo'n 3300-3500 Kcal binnen te krijgen, toch? Hoe ga jij om met speciale gelegenheden als Kerst en verjaardagen? Zomaar twee momenten waarop je niet al te veel controle hebt over hetgeen je voorgeschoteld krijgt. Tenzij je natuurlijk elk stukje vlees bij de gourmette apart rekent en bij de verjaardag alleen taart neemt als je de voedingswaarde ervan kent. Daar ik jou niet zo 'obsessief' inschat, ben ik benieuwd hoe jij je in deze situaties gedraagt. Zorg je bijvoorbeeld voor minimaal 3300 Kcal op een dag, of kies je ervoor alleen een minimum aantal grammen eiwit binnen te krijgen buiten de verjaardag of het kerstdiner om?

Vroeger was ik daar heel krampachtig over. Genoot toen ook niet echt van die maaltijden. Ik heb net bijvoorbeeld met mn ouders opas en omas gegeten, en dan tel ik in mn hoofd hoeveel t ongeveer is aan kcal en aan eiwitten. Die twee tel ik vooral. En als ik er dan een keer een dag 500 kcal naast zit, big deal.. heb heerlijk gegeten net =)
 
Hoe onderhoud je je bf dan? Ik neem aan dat je ook wil groeien.
 
Hoe onderhoud je je bf dan? Ik neem aan dat je ook wil groeien.

Onderhoud is 2900 oid. Binnenkort weer even herberekenen. Maar ik doe doordeweeks qua studie en sporten niks.
 
Vroeger was ik daar heel krampachtig over. Genoot toen ook niet echt van die maaltijden. Ik heb net bijvoorbeeld met mn ouders opas en omas gegeten, en dan tel ik in mn hoofd hoeveel t ongeveer is aan kcal en aan eiwitten. Die twee tel ik vooral. En als ik er dan een keer een dag 500 kcal naast zit, big deal.. heb heerlijk gegeten net =)

En je zorgt dan dat je minimaal op 2900 Kcal en 2 gram eiwit p/kg lichaamsgewicht komt? Zo probeer ik het namelijk dagelijks te doen, maar met gourmetten lukt dat never nooit niet ;-) (tellen bedoel ik)
 
Ik vind t altijd zo moeilijk inschatten
 
En je zorgt dan dat je minimaal op 2900 Kcal en 2 gram eiwit p/kg lichaamsgewicht komt? Zo probeer ik het namelijk dagelijks te doen, maar met gourmetten lukt dat never nooit niet ;-) (tellen bedoel ik)

ik tel alleen de hoogwaardige eiwitten (melk vlees vis whey)
En gourmetten, ja... haha. 600-800-1000 ish kan je wel redelijk gokken toch? als je alleen vlees eet zonder sausjes gaat t niet zo heel hard.

ik hou niet van saus dus dat scheelt.
 
Toch maar eens volgen hier om te kijken hoe je zo'n droog fysiek behoudt met het eten van chocola..laat de dames het maar niet zien ;)
 
Complete rustweek? Of nog wat extra beweging?
Ik heb een deload, omdat ik me ondanks het ondervinden van vervelende pijntjes in me schouders en heupen niet kan inhouden :D Daarnaast vind ik het wel fijn om gewoon wat te bewegen en de intensiteit gewoon op 60-70% te houden en rond de 10-12 reps. De 110% efforts ga ik weer naar toe werken in januarie ;)
 
Complete rustweek? Of nog wat extra beweging?
Ik heb een deload, omdat ik me ondanks het ondervinden van vervelende pijntjes in me schouders en heupen niet kan inhouden :D Daarnaast vind ik het wel fijn om gewoon wat te bewegen en de intensiteit gewoon op 60-70% te houden en rond de 10-12 reps. De 110% efforts ga ik weer naar toe werken in januarie ;)

misschien dat ik vanavond of morgen nog ga. Gaat een FB worden dan, maar zal de training hier posten mocht ik gaan. Volgende week weer echt kei-hard knallen.

Vanmorgen lekker ontbeten met een wheyshake en een big american bbq chicken :D
 
Back
Naar boven