AndroidHealthClinic

Breaking News XXL Nutrition eindejaarsaanbiedingen! 6 toppers met minimaal 25% korting! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wees er snel bij! Van sommige producten zijn nu alweer een aantal smaken uitverkocht, 100 zakken Matrix in 2 uur tijd! :eek: Het gaat enorm hard!
 
Mooie acties weer, tijd om in te slaan voor 2013 :)
 
Mooi actie weer! Tis dat ik net al een voorraadje heb ingeslagen anders had er zeker wat interessants bij gezeten.
 
Eiwitten in de aanbieding dat zie je niet veel meer tegenwoordig ;)
 
Mooie actie en aanbiedingen :)
 
is dat matrix beetje goede?
 
Kijk, dat zijn nog eens aanbiedingen! Dikke korting hoor! Ik zou ze het liefst alle 6 kopen :D

In Januari komen we met een heel andere actie :D

2013 wordt het jaar van XXL let op mijn woorden ;)
 
Die peptopro met exotic smaak is die net zo lekker als die van jullie eigen merk. Waarom gaan jullie toch een product onder de prijs van je huismerk verkopen?

Als die peptopro vrijwel identiek van smaak is neem ik die en bespaar 5 euro vergeleken bij peptopro van XXL. Als de smaak minder is neem ik toch die van jullie want dat vind ik een topproduct.
 
Die peptopro met exotic smaak is die net zo lekker als die van jullie eigen merk. Waarom gaan jullie toch een product onder de prijs van je huismerk verkopen?

Als die peptopro vrijwel identiek van smaak is neem ik die en bespaar 5 euro vergeleken bij peptopro van XXL. Als de smaak minder is neem ik toch die van jullie want dat vind ik een topproduct.

Dat is dezelfde smaak. Dus ik zou lekker die aanbieding pakken nu. :thumbs:

We hebben gewoon producten gepakt om een leuke aanbieding te maken, dat ze onder de prijs zitten nu van onze XXL lijn is alleen maar extra aantrekkelijk.
 
@XXL
thnx voor het snelle antwoord, dan ga ik die idd maar halen nu.
 
Ik heb trouwens ook de afbeelding op Facebook geliked en geshared. Hopen dat ik een keer iets win :D

Dat is zeker de moeite waard. We hebben de laatste tijd veel leuke acties op Facebook gehad waarbij we veel supplementen gratis hebben weggegeven. het nieuwe jaar starten we direct weer met een nieuwe Facebook actie.

Volg ons dus zeker op Facebook!
 
Dat is zeker de moeite waard. We hebben de laatste tijd veel leuke acties op Facebook gehad waarbij we veel supplementen gratis hebben weggegeven. het nieuwe jaar starten we direct weer met een nieuwe Facebook actie.

Volg ons dus zeker op Facebook!

Als je wint via delen krijg je dan een pb via FB of moet je de pagina gewoon in de gaten houden.
 
Als je wint via delen krijg je dan een pb via FB of moet je de pagina gewoon in de gaten houden.

Maandag worden de winnaars vermeldt op de FB pagina. ;)
 
Vandaag bestelling ontvangen. Weer tiptop in orde. Veel extra samples en ook de gratis sport en fitness is super!

Whey shake vanille is erg lekker! PeptoPower smaakt ook goed! Test hardcore kan ik nog weinig over zeggen.

Succes met je supps!
 
Whey inde aanbieding , is this real oife :O>?
 
Back
Naar boven