AndroidHealthClinic

J-Wheydoetookmee's lief dagboek (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik vraag me af waarom iedereen steeds (FB) FaceBook traint :p
 
Sorry.....kan ik nu niet meedoen er aan, moet opnieuw mijn pedo-pas aanvragen :p
 
misschien dat ik vanavond of morgen nog ga. Gaat een FB worden dan, maar zal de training hier posten mocht ik gaan. Volgende week weer echt kei-hard knallen.

Vanmorgen lekker ontbeten met een wheyshake en een big american bbq chicken :D
dat is toch naam van een pizza?
 
1100 kcal was zon ding

zoiets. Heb wat korsten laten staan, want daar zat geen topping meer op.
Heb vandaag van 7-5 gewerkt in de supermarkt, dus onbewust loop je er zo 1000kcal vanaf als t niet meer is. Kan ik best lijden, zo'n ontbijt. :D
 
zoiets. Heb wat korsten laten staan, want daar zat geen topping meer op.
Heb vandaag van 7-5 gewerkt in de supermarkt, dus onbewust loop je er zo 1000kcal vanaf als t niet meer is. Kan ik best lijden, zo'n ontbijt. :D
vakkevullen?
 
Ik ga dit ook proberen volgen.

Damn, op jouw dieet zou ik echt de hele dag honger lijden :D!
 
Ik ga dit ook proberen volgen.

Damn, op jouw dieet zou ik echt de hele dag honger lijden :D!

flikker eens een liter volle melk naar binnen, (met of zonder pak, dat mag je zelf weten). Je staat echt verbaasd hoeveel dat vult.
 
Goed fysiek bro, mooi om te zien dat je ook niet zo moeilijk doet qua voeding.
 
Ik eet ook gewoon wat ik wil hoor, zorg alleen dat ik aan me aantal kcal kom en me eiwitten. Zit nu lekker aan de kippenvleugels, nomnom
 
Goed fysiek bro, mooi om te zien dat je ook niet zo moeilijk doet qua voeding.

jij staat een stuk buffer bro.
K*tkilly btw, allemaal schijtcijfers bij je fotos xD
 
Jij bent ziek droger, als ik nu cut ga ik ook flink inleveren natuurlijk. En ja Killy, wat zal ik erover zeggen :roflol:
 
Konden wij dat allemaal maar doen als ik zoveel melk drink zwel ik op :(
Dat heb ik dus ook! Sinds ik geen zuivel meer eet is mijn huid een stuk dunner..

Met andere woorden als ik echt IIFYM ga doen (en dus weer melk ga drinken en kwark ga eten) krijg ik een (nog) k*tter fysiek.

Stond je altijd al zo droog Jw (geen aanleg om dik te worden)?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven