MuscleMeat

Gewicht stijgt niet, maar vp wel?

Bezoekers in dit topic

Amand, lees eens wat ik zeg.

amand trolled altijd the fuack out of logic en duikt dan weer onder voor een paar maanden, om vervolgens te ontwaken uit een hibernatie waarin ze al dromende heeft bedacht welke logische redeneringen ze deze keer gaat afkraken. :(

Zo doet ze dat al tijden bij mij in ieder geval

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 21:23 ----------

Legitiem bewijs? Ga naar een middelbare school, pik de eerste de beste schrale ecto eruit. Zet z'n voeding op minimaal en laat hem een maand trainen in de sportschool. er zal gegaint worden. Hoe? geen idee, maar het gebeurt.

Noobgainzzz. In een ongetraind individu zou je kunnen zeggen dat zijn eiwitverdeling niet ge-eikt ligt op musclegainsss. Wat voor een k*tdieet je ook hebt, in het begin zul je altijd wel wat kracht en massa winnen als je begint met trainen, ook als je je dieet niet verandert tenopzichte van voordat je traint. Dit was dacht ik deels toe te schrijven aan dat je lichaam er een nieuwe prioriteit bij krijgt, namelijk extra kracht vanwege een nieuwe stressprikkel die onbekend is. Deze gains stagneren echter vrij snel als je dieet ondermaats blijft.
 
amand trolled altijd the fuack out of logic en duikt dan weer onder voor een paar maanden, om vervolgens te ontwaken uit een hibernatie waarin ze al dromende heeft bedacht welke logische redeneringen ze deze keer gaat afkraken. :(

Zo doet ze dat al tijden bij mij in ieder geval
:roflol:

Gewoon een onzeker meisje dat speciaal gevonden wilt worden.
 
erger jullie e hieraan?

JEDOETKMEE

bij jou doe ik het altijd in iedergeval?
k kom amper op de site en noch reageer ik.k lees en doe kennis op en vergelijk.thats it.
vanwaar haal jij je kennis?en wat is jou legetieme bewijs?
En wetenschappelijk is geen bewijs.zelf weten is de beste wetenschap.wetenschappers komen maandelijks jaarlijks met iets anders.is dat wie we moeten volgen?en zei zelf hebben niet eens zekerheid.
wetenschappers weten niet waar het woord calorieen van komt.wat zijn calorieen?
zeg mij wat calorieen zijn?want dit wil k heel graag weten?en waarom dien we exact zoveel te eten?

---------- Post toegevoegd Wed 26 Dec 2012 om 16:19 ----------

:roflol:

Gewoon een onzeker meisje dat speciaal gevonden wilt worden.


en jij met je 1m81 betekent niet dat je een man bent.just saying
 
erger jullie e hieraan?

JEDOETKMEE

bij jou doe ik het altijd in iedergeval?
k kom amper op de site en noch reageer ik.k lees en doe kennis op en vergelijk.thats it.
vanwaar haal jij je kennis?en wat is jou legetieme bewijs?
En wetenschappelijk is geen bewijs.zelf weten is de beste wetenschap.wetenschappers komen maandelijks jaarlijks met iets anders.is dat wie we moeten volgen?en zei zelf hebben niet eens zekerheid.
wetenschappers weten niet waar het woord calorieen van komt.wat zijn calorieen?
zeg mij wat calorieen zijn?want dit wil k heel graag weten?en waarom dien we exact zoveel te eten?

Heauhh?..
een calorie is de hoeveelheid warmte die nodig is om 1 gram water 1 graad celcius te doen stijgen in temperatuur. Heb je nooit opgelet op school meissie?
 
dit heb je van wikipedia.wikipedia zijn mensen die wat noteren.dit is geen bewijs
k kan daar wat typen en k weet het bewijs niet en jullie nemen het als bewijs.
 
dit heb je van wikipedia.wikipedia zijn mensen die wat noteren.dit is geen bewijs
k kan daar wat typen en k weet het bewijs niet en jullie nemen het als bewijs.

Tering, ben jij in de persoonlijke omgang ook zo moeilijk?
Ik heb dit van mn natuur/scheikunde docent. Sommige mensen krijgen nog fatsoenlijk onderwijs.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Love is in the air ! Lala la lala
 
Tering, ben jij in de persoonlijke omgang ook zo moeilijk?
Ik heb dit van mn natuur/scheikunde docent. Sommige mensen krijgen nog fatsoenlijk onderwijs.


die soort mensen met fatsoenlijk onderwijs bedoel jij zelf toch?wat leuk voor je.maar onderwijs betekent niet dat ze het altijd correct hebben.
nee in omgang ben ik een lieve vrouw .maar waar k niet mee akkoord ben.zeg ik eenmaal.of je het nu aanvaard of niet.be yourself.
krachttraining heeft me niet enkel lichaamelijk sterker gemaakt .girls on top :D
 
die soort mensen met fatsoenlijk onderwijs bedoel jij zelf toch?wat leuk voor je.maar onderwijs betekent niet dat ze het altijd correct hebben.
nee in omgang ben ik een lieve vrouw .maar waar k niet mee akkoord ben.zeg ik eenmaal.of je het nu aanvaard of niet.be yourself.
krachttraining heeft me niet enkel lichaamelijk sterker gemaakt .girls on top :D

Eigenlijk zeg jij dus dat iedereen liegt en dat alle gegevens die ons worden gegeven niet kloppen? Het enige wat klopt is onze eigen "wijsheid" wat vaak nergens op word gebaseerd? Gtfo.
 
Eigenlijk zeg jij dus dat iedereen liegt en dat alle gegevens die ons worden gegeven niet kloppen? Het enige wat klopt is onze eigen "wijsheid" wat vaak nergens op word gebaseerd? Gtfo.


zo moet je het niet inteprenteren.maar uiteindelijk is zelf weten de beste wetenschap.
net wat ik zei.je kan van alles kennis opdoen en daarmee het beste mee doen en vergelijken.maar als je in alles gelooft wat wetenschappelijk is bewezen .dan ben je een meelopertje.net als mode is de wetenschap geworden.en dit is geen reden om geen kennis op te doen .maar wat je kan doen is zelf proberen.deze persoon is geen ecto .hij dient niet zoveel te eten.zijn aanleg is zo.maar dit is geen reden om niet te trainen.net vele overgewichten mensen zeggen van''zit in men genen)jij zelf moet uitvinden wat voor je werkt.

jullie haten me nu.daag


btw : met je gtfo maak je jezelf heus niet stoer noch wijzer.
 
Laatst bewerkt:
zo moet je het niet inteprenteren.maar uiteindelijk is zelf weten de beste wetenschap.
net wat ik zei.je kan van alles kennis opdoen en daarmee het beste mee doen en vergelijken.maar als je in alles gelooft wat wetenschappelijk is bewezen .dan ben je een meelopertje.net als mode is de wetenschap geworden.en dit is geen reden om geen op te doen .maar wat je kan doen zelf proberen.deze persoon is geen ecto .hij dient niet zoveel te eten.zijn aanleg is zo.maar dit is geen reden om niet te trainen.net vele overgewichten mensen zeggen van''zit in men genen)jij zelf moet uitvinden wat voor je werkt.

jullie haten me nu.daag

http://www.youtube.com/watch?v=u22GXrkBEYw&sns=fb
 
Ga eerst leren spellen, dan kan ik er misschien nog iets van maken. No offence
 
zo moet je het niet inteprenteren.maar uiteindelijk is zelf weten de beste wetenschap.
net wat ik zei.je kan van alles kennis opdoen en daarmee het beste mee doen en vergelijken.maar als je in alles gelooft wat wetenschappelijk is bewezen .dan ben je een meelopertje.net als mode is de wetenschap geworden.en dit is geen reden om geen kennis op te doen .maar wat je kan doen is zelf proberen.deze persoon is geen ecto .hij dient niet zoveel te eten.zijn aanleg is zo.maar dit is geen reden om niet te trainen.net vele overgewichten mensen zeggen van''zit in men genen)jij zelf moet uitvinden wat voor je werkt.

jullie haten me nu.daag


btw : met je gtfo maak je jezelf heus niet stoer noch wijzer.

Verder ben je wel liev. srs.
 
Ga eerst leren spellen, dan kan ik er misschien nog iets van maken. No offence


als jij graag spelvouten bebetert ,dan moet je nederblands les given miniertje;ike wille je hilpen en jij so don?Wa dink jij wil
 
als jij graag spelvouten bebetert ,dan moet je nederblands les given miniertje;ike wille je hilpen en jij so don?Wa dink jij wil

Je zit me niet echt te helpen ofzo. Je zegt dat de standaard info niet klopt(je zegt dat de info in het onderwijs niet klopt, je kunt wel van de overheid verwachten dat zij legitieme informatie verstrekken). Maar bewijs ervoor lever je niet. Zo kun je alles wel onderuit halen met: Ja maar wie zegt dat dat klopt. Er zijn een aantal bouwstenen om op te bouwen, waaronder onderwijs. Als je dat al niet vertrouwd wens ik je veel succes in je verdere leven...
 
Je zit me niet echt te helpen ofzo. Je zegt dat de standaard info niet klopt(je zegt dat de info in het onderwijs niet klopt, je kunt wel van de overheid verwachten dat zij legitieme informatie verstrekken). Maar bewijs ervoor lever je niet. Zo kun je alles wel onderuit halen met: Ja maar wie zegt dat dat klopt. Er zijn een aantal bouwstenen om op te bouwen, waaronder onderwijs. Als je dat al niet vertrouwd wens ik je veel succes in je verdere leven...

gniffel:(
en een knuffel voor je:rolleyes:
 
Back
Naar boven