XXL Nutrition

Breaking News WIN een Body en Fitshop kerstpakket!!! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Bedankt voor het kerstpakket Body en Fitshop en de felicitaties van iedereen. :thumbs: Ik ben er erg blij mee en kijk al uit naar het pakket. :)

De IM is verstuurd en nogmaals bedankt en prettige dagen toegewenst aan iedereen.
 
De uitslag!!

Na 7 spannende dagen, veel tips en allemaal gokken en maar liefst 400 deelnames hebben we dan eindelijk een winnaar. De zes producten die geraden moesten worden zijn onderhand wel bekend volgens mij. Het is eigenlijk probleemloos verholpen en we hebben heel veel leuke reacties gehad. 6 dagwinnaars, winnaar een een troostprijs voor Eomer.

Het is zeker een succes en wie weet kunnen we volgend jaar met kerst iets soortgelijks opzetten.;)

De overall winnaar is:

*trommel trommel*

Arnodsi. Jij hebt de volgende producten uit het kerstpakket gewonnen. Gefeliciteerd! Je mag ook gerust een andere smaak doorgeven, dan stuur ik je die op. Graag je PM met je naam en adresgegevens en dan sturen we het direct op!

Het antwoord is:
Body & Fit Creapure (smaakloos)
Body & Fit Perfect Protein (Raspberry Smoothie)
Body & Fit Perfection Bar (White Chocolate Sensation)
Body & Fit Ultra Fine Oats (smaakloos)
Body & Fit Waxy Maize Starch (smaakloos)
Optimum Nutrition Amino Energy (Fruit Fusion)

Bij deze wil ik iedereen nogmaals bedanken voor de deelname en het is enorm goed verlopen zonder mensen die vals spelen of iets wat erop lijkt. Top gedaan allemaal :thumbs:

Ralf

Bedankt B&F!!!! Ik kijk er al naar uit!!! :cool::cool:






























:trollfacex:
 
Proficiat aan de winnaars!!

Geweldige en spannende actie B&F, en een dikke pluim ook voor Whami om alles in goede banen te leiden.
 
Damn, so close. Proficiat butch!
 
Haha, ja het werd zeker spannend. Ik zat billenknijpend op de bank eerste en tweede kerstdag!

Ralf
 
Net niet gewonnen, maar toch de troostprijs gepakt! Zal nuttig besteed worden!!!
Leuke actie!
 
Gefeliciteerd winnaars!
Bedankt bodyenfitshop voor de prijzen :-)
 
Helaas, mis gegrepen :P
Wel een leuke actie :D
Gefeliciteerd voor alle winnaars uiteraard ;)
 
B&F bedankt voor de leuke actie en de winnaars gefeliciteerd! :D

Was zelf een van de gelukkige dagwinnaars ^^
 
Toch leuk dat een bekende Dbb'er de prijs geeft gewonnen, zeker gegund! ;)
 
But wait. Do I even lift? :D
 
de voorwaarde is nu wel dat de winnaar binnen het half jaar 5kg pure massa gains maakt of hij wordt van het forum gekickt
 
+1
 
Back
Naar boven