Fitness Seller

het grote 'awkward moment' topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

- tijdje geleden moest ik werken (keurslager)
- het was super druk, dus ik moest vanvoor in de winkel helpen
- een man vraagt iets aan mij
- ik dacht dat hij duits sprak, dus zei: "ich spreche keine deutsch", ik steek mijn hand op van wacht even.
- Ik ga naar achter iemand halen die duits spreekt
- Mijn collega begint in het duits tegen die man
- Zegt die man: 'Ja maar ik kan ook geen duits hoor'
:fuu: dit was in een volle winkel. Dan maar met een pokerface en rode kaken die man bediend

Haha, die is ook goed wel goed. :D
 
- zit in de bushalte
- cute chick komt naast mij zitten (8/10 irl) (4/10 dbb standaards)
zij: hey, hoe gaat het
Ik: met mij alles goed, hoe is het met jou
Zij: wat heb je zaterdag te doen?
Ik: niet veel, wat wil je doen?
Zij: wijst naar haar bluetooth oortje
- mensen rondom beginnen te lachen
- vol schaamte kijk ik naar de grond, durf chick niet meer aankijken
- bus komt, durf niet opstappen, mensen kijken nog en lachen
- volgende bus komt pas over een uur
- stap 20 minuten in de regen naar huis
- fml

??? ik snap em niet

''wijst naar haar bluetooth oortje''? << wat is dat, luistert ze muziek ofzo of is ze doof. Wat is daarmee ?

En zomaar komt ze tegen jou praten, ik snap er niks van haha










, oohhh ik snap em nu pas....:P
 
Laatst bewerkt:
- nieuwe baan
- outcast as hell
- in de kantine vertelt een collega dat ze naar een concert van Pink is geweest
- ik zeg dat ik heb gehoord dat er bijna alleen lesbo's en andere manwijven komen
- zij kijkt me lichtelijk beledigd aan en zegt van niet
- 2 dagen later hoor ik dat ze lesbisch is
 
>Vakantie met een maatje naar centerparcs midden in de zomer
>Komen terug van het zwembad en moest echt nodig schijten
>Maat van mij zegt ha, we zijn er gelukkig, hij woonkamer in ik gelijk wc in.
>Na 10 minuutjes kom ik van de wc af, loop de woonkamer in en zie 4 mensen aan tafel zitten.
>Man kijkt me aan en brult: Was machen sie hier?!!?!

Verkeerde huis:(
Maatje van me heeft me dus gewoon keihard laten zitten.
 
zat op vakantie met een meisje aan de rand van zo'n zwembad, beetje praten enzo ging miss wel ergens heen. totdat ze zoiets zei van "ik kan alles eten en kom maar niet aan"
dus ik meteen uit reflex heel het calories in vs out verhaal heel uitgebreid uitleggen als een autist, daar gaat de sfeer.
:roflol:

:roflol: herkenbaar

Heb ook ooit mijn 'streeffysiek' in een zatte bui laten zien aan een chick :o
Ze knapte er niet op af btw haha
 
>Vakantie met een maatje naar centerparcs midden in de zomer
>Komen terug van het zwembad en moest echt nodig schijten
>Maat van mij zegt ha, we zijn er gelukkig, hij woonkamer in ik gelijk wc in.
>Na 10 minuutjes kom ik van de wc af, loop de woonkamer in en zie 4 mensen aan tafel zitten.
>Man kijkt me aan en brult: Was machen sie hier?!!?!

Verkeerde huis:(
Maatje van me heeft me dus gewoon keihard laten zitten.

Oh dit is echt mooi :roflol:
 
Oh dit is echt mooi :roflol:

Was ook nog geen wc verfrisser, die man moet echt gedacht hebben wtf, eerste komt er een jongen het huis binnen, daarna de andere, en er is ook nog gescheten op mijn wc haha.
 
Lol gewoon schijt hebben aan dat flexen in spiegels. doe dat heel vaak boeit echt niet als iemand t ziet. streef laat ik ook vaak genoeg zien aan random chicks in.klas
 
Lol gewoon schijt hebben aan dat flexen in spiegels. doe dat heel vaak boeit echt niet als iemand t ziet. streef laat ik ook vaak genoeg zien aan random chicks in.klas
Pics van fysiek?

Ik zie vaak ecto's en superdudes dat doen. Iedereen die iets of wat serieus is in mijn gym lachen ze gewoon uit ...
 
Pics van fysiek?

Ik zie vaak ecto's en superdudes dat doen. Iedereen die iets of wat serieus is in mijn gym lachen ze gewoon uit ...

Moet je ff in mijn log checken. en als je meer als hin tilt lachen ze je.niet uit
 
Een awkward verhaal van mij, als ik eraan denk wordt ik nog steeds knalrood:
- groep 8 musical, ik kreeg een hoofdrol als presentator van mijn tv-show
- tijdens de musical moesten drie dames mij een kus geven op de wang
- de eerste dame was hot en was geen probleem
- maar aan het einde van de musical moest ik iets zeggen van ''godzijdank, dat ik alles weer heb geregeld!'', waarbij 2 trollen (mijn assistenten in mijn tv-show) tegelijkertijd mij een kus moesten geven op mijn wang
- de eerste ging, maar 2e deinsde ik voor terug, ze had allemaal puisten op haar mond en gezicht could not allow
- alle ouders in zaal keihard lachen, en ik stond daar ook als een aap te grijnzen
- maar meisje pleegde hierna zelfmoord

dat laatste is onzin ofc hehe
 
nog een awkward moment.

Op het vliegtuig naar Mexico moest ik me daar na een paar uurtjes vliegen toch wel dringen naar het toilet. Het was mijn allereerste keer dat ik op een vlucht naar het toilet moest, dus ik kom daar aan en kijk hoe ik die deur juist moet openkrijgen, een beetje aan die deur gerammeld, schuiven ging niet, dus besloot ik men schouder er even tegen te zetten, ineens knalt die deur open naar binnen en zit daar een wijf op het wc haar gevoeg te doen. Roept die daar heel luid heeey, ik oei, het was precies bezet dus ik met een rode kop terug naar men plaats.
Ik was dus maar aant zoeken voor die deur open te krijgen dat ik niet gezien had dat het op bezet stond. Ze mogen dat er wel iets groter opzetten ook by the way, en voor de veiligheid kan je die deuren dus vrij makkelijk induwen op een vliegtuig.
Moest gelijk aan iets awkwards denken wat ik vorig jaar in de cabine had meegemaakt. Was 1 van de eerste die door de gate ging, vliegtuig in, maar moest ontzettend pissen, ipv naar rechtstreeks naar m'n stoel in economy te gaan ging ik naar business class om daar m'n behoefte te doen. Achter op mijn rug had ik een rugzak en het gangpad was nogal smal, toen ik draaide om in de wc te gaan knalde mijn rugtas tegen zo'n soort van dimlicht koepel aan, plastic wand flikkerde er af. Ehmmm....oeps? Wou hem er nog opzetten maar besloot hem maar gewoon op 1 van de stoelen te dumpen en snel de wc in te gaan. Gelukkig had niemand van het personeel gezien dat ik het deed. Ging ook maar extra lang op de wc zitten en daarna snel inclusief pokerface naar m'n stoel.
 
herkenbaar bij iedereen:

- je komt iemand tegen op straat of op de fiets
- je zegt ''hoi'' maar tegelijkertijd zegt de andere ook hoi tegen jou
- dan zeg je weer hoi tegen hem voor het geval dat hij je niet gehoord heeft
- doet hij/zij hetzelfde en zegt ook weer hoi tegen je op hetzelfde moment

resultaat:
ik: hoi
hij/zij: hoi
ik: hoi
hij/zij: hoi
 
herkenbaar bij iedereen:

- je komt iemand tegen op straat of op de fiets
- je zegt ''hoi'' maar tegelijkertijd zegt de andere ook hoi tegen jou
- dan zeg je weer hoi tegen hem voor het geval dat hij je niet gehoord heeft
- doet hij/zij hetzelfde en zegt ook weer hoi tegen je op hetzelfde moment

resultaat:
ik: hoi
hij/zij: hoi
ik: hoi
hij/zij: hoi

begin van filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=PN6CYkQeIEs
 
herinner me er een van deze zomer

zomerdag, even naar winkel gefietst om iets dat ik nog nodig had.
zag een meisje wandelen
riep super luid haar naam en stak me hand op
keek naar mij van: wtf wie ben jij
ik keek nog eens goed, toch niet wie ik dacht dat het was
sta in de winkel aan de kassa
zij staat 2 mensen achter mij in de rij
langste 5 minuten ever...
 
herinner me er een van deze zomer

zomerdag, even naar winkel gefietst om iets dat ik nog nodig had.
zag een meisje wandelen
riep super luid haar naam en stak me hand op
keek naar mij van: wtf wie ben jij
ik keek nog eens goed, toch niet wie ik dacht dat het was
sta in de winkel aan de kassa
zij staat 2 mensen achter mij in de rij
langste 5 minuten ever...

Beta as phuck.
 
Afgelopen zomer was ik in Sunny Beach, was zo ziek als een hond. Maar we hadden feest op een boot en daar wou ik wel graag heen. Ik met het motto "als het niet gaat ga ik wel aan de bar zitten tot het is afgelopen" heen.

Wij naar de afgesproken plaats heen, waar we met iedereen van beachmasters zouden verzamelen. Inmiddels bandje enzo allemaal gekregen, werd ik opeens heel licht en draaierig wou ik me vast pakken een bord. Maar was al te laat ging vol naar de grond, KO. Schijnt dat me vrienden me toen weer op hebben getild van wtf ben jij aan doen. Toen draaide mij ogen weg hebben ze me op de grond gelegd. Werd ik al vrij snel weer wakker, staat elke Nederlander die met beachmasters op vakantie was om me heen en dat zijn er heel wat.

Begonnen de reisleiders van beachmasters (8/10 chicks) tegen met te praten als ik dronken was, had al twee dagen niet meer gedronken.. Begon een vriend van me opeens komt vast door die pillen die je hebt geslikt dat je KO ging. Iedereen daar om me heen dacht opeens dat ik mal aan de drugs zat. Hun vragen wat voor pillen ik had geslikt, kon ik ze vertellen dat ik aan de diarree remmers zat xD

Vervolgens naar huis gebracht, uiteindelijk in het ziekenhuis beland weer ko gegaan en een paar uur aan een Bulgaars infuus mogen proeven. Had ik een voedselvergiftiging en was daardoor helemaal uitgedroogd..
 
herkenbaar bij iedereen:

- je komt iemand tegen op straat of op de fiets
- je zegt ''hoi'' maar tegelijkertijd zegt de andere ook hoi tegen jou
- dan zeg je weer hoi tegen hem voor het geval dat hij je niet gehoord heeft
- doet hij/zij hetzelfde en zegt ook weer hoi tegen je op hetzelfde moment

resultaat:
ik: hoi
hij/zij: hoi
ik: hoi
hij/zij: hoi

hahaha zeker herkenbaar :o
 
Sommigen hier verwarren 'awkward moment' met 'kijk mij ziek worden en een idioot maken van mezelf'.
 
Back
Naar boven