XXL Nutrition

Mijn transformatie van januari naar Flex Cup 2012

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat zijn over het algemeen alleen geen serieuze wedstrijd powerlifters. Ik heb ook genoeg mensen gezien die wilden powerliften en dachten "**** it, ik word niet zo snel sterk" en maar gaan "bodybuilden". Maar dat zijn dan ook geen wedstrijdbodybuilders, maar je snapt het idee.

Dat zijn zeker weten geen wedstrijd powerlifters nee, we snappen elkaar wel idd ;)
 
vind het erg jammer van jesse om de strongman kant te dissen. Ik ken 2 gasten die doen mee op heel aardig niveau, en die gasten trainen 3x in de week 3 uur lang. En ook zij dieeten hoor, denk je dat die gasten zonder eiwitten in hun schema trainen? nigga get real
 
vind het erg jammer van jesse om de strongman kant te dissen. Ik ken 2 gasten die doen mee op heel aardig niveau, en die gasten trainen 3x in de week 3 uur lang. En ook zij dieeten hoor, denk je dat die gasten zonder eiwitten in hun schema trainen? nigga get real

Ik denk niet dat eiwitten eten t moeilijkste is van het eten.

Waar hij op doelt is gewoon dat powerlifters zich minder druk hoeven te maken om wat ze eten laat staan een wedstrijdprep dieet volgen. Denk dat de meeste mensen makkelijker t dieet van een strongman volhouden dan dat van een bodybuilder.

Wil uiteraard niet zeggen dat t ene zwaarder is dan het andere en dat je daarom denigrerend mag praten over t andere. Iedereen zijn ding..
 
Ik denk niet dat eiwitten eten t moeilijkste is van het eten.

Waar hij op doelt is gewoon dat powerlifters zich minder druk hoeven te maken om wat ze eten laat staan een wedstrijdprep dieet volgen. Denk dat de meeste mensen makkelijker t dieet van een strongman volhouden dan dat van een bodybuilder.

Wil uiteraard niet zeggen dat t ene zwaarder is dan het andere en dat je daarom denigrerend mag praten over t andere. Iedereen zijn ding..

weet niet zo zeker of het moeilijker is om dingen te laten staan (BB ) of juist jezelf vol te vreten terwijl je allang vol zit (PL/strongman)

verder vind ik strongman/PL veel leuker, maar heb wel respect voor (sterke) BB'ers
 
weet niet zo zeker of het moeilijker is om dingen te laten staan (BB ) of juist jezelf vol te vreten terwijl je allang vol zit (PL/strongman)

verder vind ik strongman/PL veel leuker, maar heb wel respect voor (sterke) BB'ers

Eten powerlifters zoveel meer dan bodybuilders in de bulk? :p

Maar goed, verschilt per persoon de een houd wel van eten en de andere minder..
 
Eten powerlifters zoveel meer dan bodybuilders in de bulk? :p

Maar goed, verschilt per persoon de een houd wel van eten en de andere minder..

dat is niet zo te zeggen, maar een PL'er van 120kg eet wel meer dan een BBer van 90kg over het algemeen

maar of een PL'er van 120kg met 20% vet meer eet dan een BB'er van 120kg met 5% vet...

Heeft met niveau te maken natuurlijk, maar over het algemeen eten PL'ers denk ik wel meer.
 
Waar is Jesse2010 nu eig?
 
Net terug van een belangrijk gesprek
 
Wtf....
Eerst sponsored by bodyenfit, toen Team Absolute Power en nu team Extrifit?
 
Wtf....
Eerst sponsored by bodyenfit, toen Team Absolute Power en nu team Extrifit?

Ja goed hè ;). Dat komt omdat ik dom ben zoals ze hier op dat forum denken ;). Maar **** de haters die zouden willen hebben wat ik heb dat kan stop met hate en begin te trainen
 
Kun je doen maar is het dan ook zo ;)
 
Het maakt niet uit, maar Jesse2010 zorgt altijd voor spektakel op dit forum!
Pakken ze je niet af jongen! ;) haha..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven