Fitness Seller

dik 1 jaar trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hmm, ik doe de laatste tijd de grote drie niet, maar ik zal wat random stats uit mn trainingslog halen:

Barbell ATG olympic squat: 12 keer 95 kilo(tot failure)
Barbell Front Squat: 3 sets van 3 met 90 kilo(geen failure, doe deze oefening nog maar 2 weken)
Stiff-Legged Deadlift: 3 sets van 5 met 120 kilo(geen failure)
Rack pulls onder de knie: 12 keer 145 kilo(failure, geen idee wat me bezielde:o)
Barbell Hack Squat: 2 sets van 6 met 97.5 kilo(geen failure)

Pendlay Row: 3 sets van 3 met 80 kilo(geen failure)
One-Hand Dumbbell Row: 3 sets van 3 met 85 kilo(geen failure)
Shallow Incline Dumbbell Press: 3 sets van 3 met 75 kilo(geen failure)
Shallow Decline Dumbbell Press: 3 sets van 3 met 80 kilo(geen failure)

Weighted Pull-Ups: 2 sets van 6 met 12.5 kilo aan me hangen(bijna failure)
Drag curls: 3 sets van 6 met 40 kilo(geen failure)
Close-Grip Bench: 3 sets van 6 met 70 kilo(geen failure)

Vrij lage krachtstats, ben benieuwd hoe ik eruit zie naar de cut???


droger.
 
Hmm, ik doe de laatste tijd de grote drie niet, maar ik zal wat random stats uit mn trainingslog halen:

Barbell ATG olympic squat: 12 keer 95 kilo(tot failure)
Barbell Front Squat: 3 sets van 3 met 90 kilo(geen failure, doe deze oefening nog maar 2 weken)
Stiff-Legged Deadlift: 3 sets van 5 met 120 kilo(geen failure)
Rack pulls onder de knie: 12 keer 145 kilo(failure, geen idee wat me bezielde:o)
Barbell Hack Squat: 2 sets van 6 met 97.5 kilo(geen failure)

Pendlay Row: 3 sets van 3 met 80 kilo(geen failure)
One-Hand Dumbbell Row: 3 sets van 3 met 85 kilo(geen failure)
Shallow Incline Dumbbell Press: 3 sets van 3 met 75 kilo(geen failure)
Shallow Decline Dumbbell Press: 3 sets van 3 met 80 kilo(geen failure)

Weighted Pull-Ups: 2 sets van 6 met 12.5 kilo aan me hangen(bijna failure)
Drag curls: 3 sets van 6 met 40 kilo(geen failure)
Close-Grip Bench: 3 sets van 6 met 70 kilo(geen failure)

Vrij lage krachtstats, ben benieuwd hoe ik eruit zie naar de cut???

Bijna faillure xD
 
met jouw vetpercentage zou je zelfs misschien nog wat massa kunnen pakken in begin van je cut, schat je tegen de 20% aan. Genoeg vetreserves die als energiebron kunnen dienen. Dieper in de cut ga je natuurlijk wel wat inleveren, maar ik zou me daar niet zo druk om maken. Verloren massa heb je er zo weer bij in de bulk
 
Idd, muscle memory.
 
met jouw vetpercentage zou je zelfs misschien nog wat massa kunnen pakken in begin van je cut, schat je tegen de 20% aan. Genoeg vetreserves die als energiebron kunnen dienen. Dieper in de cut ga je natuurlijk wel wat inleveren, maar ik zou me daar niet zo druk om maken. Verloren massa heb je er zo weer bij in de bulk

Ok, dus ik weeg nu 91.5 kilo bij ongeveer 20% vet, dus dat is een LBM van 73 kilo more or less, dus als ik 8 kilo aan vet zou verliezen weeg ik 83-84 kilo bij een vetpercentage van 12% ongeveer. Ik denk dat ik nog een paar weken doe wat ik nu doe en dan ga cutten tot de zomervakantie, ik maak er dan een wat langere cut van met een wat kleiner calorie deficit.

Misschien eens een huidplooimeter kopen.
 
Je maakt dezelfde fout die ik heb gemaakt: te veel op de weegschaal letten.
Gewicht is maar een getal, de spiegel is het enigste wat mij tevreden kan maken.
Probeer eens iets minder kcals te eten, evt eten op onderhoud. Wellicht kan je dan nog iets zakken in vet en stijgen in vvm omdat je toch vrij veel vetreserves hebt, hiernaast train je ook nog niet onzettend lang dus dat komt nu in je voordeel.
Wat je ook doet, veel succes met het behalen van je doelen!
 
Netjes :)
Heb je eigenlijk logje?
 
Je maakt dezelfde fout die ik heb gemaakt: te veel op de weegschaal letten.
Gewicht is maar een getal, de spiegel is het enigste wat mij tevreden kan maken.
Probeer eens iets minder kcals te eten, evt eten op onderhoud. Wellicht kan je dan nog iets zakken in vet en stijgen in vvm omdat je toch vrij veel vetreserves hebt, hiernaast train je ook nog niet onzettend lang dus dat komt nu in je voordeel.
Wat je ook doet, veel succes met het behalen van je doelen!

Bedankt voor de tips;), ik kan ze goed gebruiken:)

---------- Post toegevoegd Sat 29 Dec 2012 om 17:16 ----------

Netjes :)
Heb je eigenlijk logje?

Nee, ik heb geen online log, ik houd zelf wel mijn training bij in een logboek.

Jij wel, even je log doorgebladerd, erg goede progressie;), in 4 maanden 35 kilo bij je bench en 66 bij je deadlift, goed in verhouding ook allemaal, vind ik ook erg belangrijk, anders krijg je van die "ik bench meer dan ik squat"-situaties.
 
Back
Naar boven