MuscleMeat

Het grote show je gekochte vuurwerk topic

Bezoekers in dit topic

lol sick vito
 
Prachtig om te zien, mits serieuze sierpijlen. Voor de rest kan ik er geen geld aan uitgeven, laat anderen dat maar doen. Net voor €175 euro aan drank in moeten slaan omdat de hele godganse teringzooi bij mij komt doorhalen met oud op nieuw, kost al genoeg. En dat terwijl ik de hele avond en nacht gewoon water drink :D
 
vuurwerk drank en drugs.

super combinatie!!:D
 
Vrouwen, drank en GHB geeft vuurwerk
 
je zult maar je hand kwijtraken aan dat illegale vlinder/nitraat gedoe.

Zit je thuis op de bank met een uitkering omdat je niet meer kunt werken, en trainen zit er ook niet meer in :o

En dan laatst die mongool die beide armen kwijt raakte waar de dakpannen van het zolder afvlogen, en de kinderen en vrouw werden ergens opgevangen.Wat moet je je dan een sukkeltje voelen als je weer thuiskomt, je hele leven aan iedereen uitleggen dat je een rund bent geweest, of eerder een stom kalf.:D

even lekker met vuurwerk spelen.

-En waarom verbied de overheid het niet vuurwerk af te steken als er zoveel gevaar aan vast zit ? omdat ze er geld aan kunnen verdienen.
 
je zult maar je hand kwijtraken aan dat illegale vlinder/nitraat gedoe.

Zit je thuis op de bank met een uitkering omdat je niet meer kunt werken, en trainen zit er ook niet meer in :o

En dan laatst die mongool die beide armen kwijt raakte waar de dakpannen van het zolder afvlogen, en de kinderen en vrouw werden ergens opgevangen.Wat moet je je dan een sukkeltje voelen als je weer thuiskomt.:D

even lekker met vuurwerk spelen.

-En waarom verbied de overheid het niet vuurwerk af te steken als er zoveel gevaar aan vast zit ? omdat ze er geld aan kunnen verdienen.

Ik denk dat alcohol voor meer leed zorgt dan vuurwerk.
 
Verhoudingsgewijs niet denk ik, vuurwerk is alleen eind december, alcohol hele jaar door..
 
ja en drugs net zo goed, maar daar gaat dit topic niet over, deze gaat over vuurwerk.;)

Klopt maar t geeft maar aan dat vuurwerk verbieden zinloos is. T is 1x per jaar en t meeste leed komt door lui die niet normaal omgaan met vuurwerk.
 
Stik veel dit jaar, zal straks foto uploaden. Heel de tafel vol en nog meer:)
 
Hier in Belgie is het bijna in alle grootsteden veboden dit jaar. (enkel bepaalde locaties mag het wel)
Iedere gemeente neemt zelf het besluit of het wel of niet mag.
 
Vuurwerk is hartstikke veilig, maar je moet niet met je dronken kop strijkkoppen van bommen met 60gram flashpowder gaan staan afstrijken. Of lawinepijlen zonder stok op de straat gooien. Of 2" blokken zonder versteviging afsteken. Onverantwoordelijk gebruik (van jezelf, of anderen) zorgt voor ongelukken met vuurwerk. Niet het vuurwerk zelf.

Je gaat toch ook niet dronken autorijden, of een kerstboom in je woonkamer in de brand steken?
 
Ik heb nog 2 rotjes liggen in mijn bureaulade.. Denk dat ik die met oudjaar maar eens af ga steken.
 
Ik heb nog 2 rotjes liggen in mijn bureaulade.. Denk dat ik die met oudjaar maar eens af ga steken.

pas wel goed op, leg ze beter eerst neer op de grond en vervolgens steek je het pas aan.

suc6
 
- 100.000 klapper. ( was maar 28 euro dus why not )
- Pottenpakketje
- Lord of thunders
- Pakje nitraten
- Heel veel drank

Niet veel vuurwerk dus, vind het niet meer zoveel aan, vorig jaar had ik ook nog heel wat over misschien nu weer.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

+

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

=

Goedkoop harde knallen.
 
Ga je die stenen tegen dat blik aan gooien?

went full retard
 
Back
Naar boven