XXL Nutrition

Theorieen over vetverlies die mensen niet geloven

Bezoekers in dit topic

Helemaal grappig zijn die mensen die zeggen dat ze bijna niks eten maar alsnog wonderbaarlijk aankomen. Als je dan vraagt wat ze eten is het natuurlijk altijd gezond. Alleen water, geen frisdrank.
Maar wonder boven wonder zijn ze fokking fatsig.

Het wordt nog leuker wanneer deze mensen dan tegen mij zeggen, dat al die shakes en creatine ongezond voor me zijn en dat ik teveel bezig ben met sport. Want shakes en creatine zijn "niet natuurlijk".

Heb wel eens te horen gekregen dat je van eiwitshakes dik wordt haha.
 
Ik en men bish hebben nooit ruzie, tenzij het over voeding gaat en alles er rond.
Probleem is dat ze een richting in de voeding studeert en zedaar allerlei gedateerde info overbregen..

Veel eieren zijn trouwens héél slecht voor de colestrol, staat letterlijk in die cursus. Probeer dan maar eens wat bij te brengen..
 
Haha, shit dude, i feel for you. Maar waarom doe je er dan niks aan/mee?

Ik fab gewoon veel en zit veel op het forum. Ik doe die 2 dingen overigens altijd seperaat van elkaar
 
Ik en men bish hebben nooit ruzie, tenzij het over voeding gaat en alles er rond.
Probleem is dat ze een richting in de voeding studeert en zedaar allerlei gedateerde info overbregen..

Veel eieren zijn trouwens héél slecht voor de colestrol, staat letterlijk in die cursus. Probeer dan maar eens wat bij te brengen..
Als dat er letterlijk staat dan neem ik de studie van jouw chick niet serieus. Als je in de wetenschap het woord 'veel' gebruikt, dan wordt je bij voorbaat al niet serieus genomen.

Wanneer ik zulke vage begrippen gebruik in mijn verslagen dan worden ze meteen afgekeurd, ook al is de rest van de inhoud perfect.
 
Haha, geweldige kerel.
 
It takes two to tango ;)
Jouw post over mij voegen net zo weinig toe, en begrijpend lezen is daarin net zo goed niet je beste punt :o Wat maakt t uit, er staat zoveel meuk

:roflol: knap hoe jij de boel weer weet te verdraaien. Waar lees ik iets niet goed? Jij geeft aan dit onderwerp compleet je eigen draai. Prima verder, krijg er alleen een beetje dwarf gevoelens bij. Zijn de laatste tijd wel meer van dat soort wijven actief hier die nogal vol van zichzelf zijn. Erg jammer.
 
Jullie lijken wel Meso en zijn vrouw.

:trollface:
 
Het zou voorspelbaar zijn om te zeggen dat hij dan niets meer te zeggen zou hebben, maar zelfs ik vind dat te flauw :o

Moet zeggen dat je best humor hebt, voor en vrouw dan he, laten we niet overdrijven. En zelfkennis blijkbaar.
 
And now,......tonight......in this Arena.......
Proudly brought to you by Vitakraft:
In the left corner, with a non-confirmed bodyweigt of 54 kg: PATRICIAA
In the right corner, with a confirmed brainweight of 88 kg: Masters.

Sit back and enjoy this bitchfight people
 
He he he, 12 extra kilo's waar ik hard voor heb gewerkt he! :o
 
1318716704470.jpg
 
Back
Naar boven