Fitness Seller

armen groeien langzaam

Bezoekers in dit topic

casilias

Novice
Lid geworden
31 jul 2012
Berichten
17
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
63kg
Vetpercentage
15%
ik heb een training schema
dag1:borst/tricep/buik
dag2:rug/bicep
dag3;rust
dag4;benen/buik
dag5;schouders/onderarmen
dag6:rust
dag7:rust

het lukt niet meer om mijn armen groter groeien

heeft iemand handige tips ?
 
Ja ga normaal trainen ipv zo'n BB split.
En ga meer eten, je weegt 58kg, verwacht dan geen 45cm armen.
 
probs je voedsel even op orde halen, en zou sowieso een ander soort split pakken. Hoe lang train je nu?
 
Elke spiergroep eens per week? Dan mag je ze wel echt he-le-maal naar de klote trainen.
En no offence, maar met 58 kg betwijfel ik of dr überhaupt wel iets hard groeit.
 
1,75m en 58kg.. Ik zou eerst maar eens een stuk beter gaan eten als ik jou was, dan komen de gains vanzelf wel.
 
Welke oefeningen doe je voor je biceps te laten groeien?

Hoeveel is je biceps omtrek nu? En hoeveel zou je graag willen hebben je bicips omtrek?

:)
 
Hoelang train je nu eigenlijk. Armen gaan kwa massa ook langzaam bij mij en zijn in 6 maanden slechts 3,5cm toegenomen. Dus heb geduld en missch meer setjes en minder lange pauzes voor de armen?
 
Ik weet niet welke oefeningen je doet, maar mijn fout die ik in het begin maakte is dat ik alleen maar isolatie oefeningen deed ipv compound, probeer oefeningen te doen als dips, close grip bench press etc voor triceps. En zoals de andere zeggen meer eten ;)!
 
Wat meten je armen nu?
 
Gewoon de tijd geven, en je schema aanpassen. Beter fullbody 3 keer per week dan dit. rustdag ertussen is voldoende.
 
Elke spiergroep eens per week? Dan mag je ze wel echt he-le-maal naar de klote trainen.
En no offence, maar met 58 kg betwijfel ik of dr überhaupt wel iets hard groeit.

Onzin elke spiergroep 1 keer per week is meer dan genoeg als je ze goed aanpak!
 
ja maar dan mag je je ze echt wel uitputten.maar met 1oefeningen en 1x perweek groeien ze niet.
 
Ik heb nooit een spiergroep meer dan 1 x in de week getraint en ik groei ook gewoon. Maar elk lichaam is anders, het kan voor sommige een te lage prikkel zijn om te groeien.
 
Je armen groeien mee als je wat kilootjes erbij pakt. Waarschijnlijk doe je te veel iso waardoor die krengen niet groeien. Meer pressen, rowen etc.
 
Idd, iso shit eruit gooien en alleen compounds erin + genoeg vreten en op tijd naar bed, dan moet je wel groeien.

Je moet het groeiproces van je lijf net zo zien als een boom, hoe dikker de stam hoe dikker je armen. ;)
 
Echt, jou reacties man:roflol:

OT: Mijn armen zijn in 12 kilo maar 2 cm gegroeid, lijkt net of er stokjes aan mn lichaam zitten. That feel

Bigorexia. :D
 
Echt, jou reacties man:roflol:

OT: Mijn armen zijn in 12 kilo maar 2 cm gegroeid, lijkt net of er stokjes aan mn lichaam zitten. That feel

mijn armen zijn met 5kg ongeveer 2,5-3cm gegroeid

dat feel.
 
Back
Naar boven