AndroidHealthClinic

Ryanair

Bezoekers in dit topic

Ik blijf ook mooi vliegen met ryanair, nooit problemen gehad, zelfs een keer een extra koffer gratis naar binnen gesmokkeld :roflol:
 
3x mayday mayday op een avond.
 
Las het idd ook laatst, toch wel een beetje verontrustend. Ben zelf 2 weken terug nog naar spanje gevlogen met ryanair, opzich geen verkeerde maatschappij (€35,- retour vind ik ook niet onaardig).
 
Live life to the max denken ze daar waarschijnlijk.
 
Reporter wordt betaald door andere vliegtuigmaatschappijen om zo Ryanair kapot te krijgen.
Complot theorie zeg ik....complot theorie:D
 
Reporter wordt betaald door andere vliegtuigmaatschappijen om zo Ryanair kapot te krijgen.
Complot theorie zeg ik....complot theorie:D

Geen reporters niks, mensen die anoniem hun verhaal hebben gedaan meerdere. Anders zou ik serieus die docu gaan checken want als je met Ryanair reist en je ziet dit dan schrik je je bijna kapot.
 
Ryanair ontkent de beschuldigingen (feitelijk onjuist) en ook dit wordt gemeld:

In België worden de brandstofvoorraden bij Ryanair al drie maanden extra gecontroleerd door het Directoraat-Generaal Luchtvaart, de Belgische toezichthouder op het luchtverkeer. Bij de controles, die werden ingesteld na enkele incidenten in Spanje, zijn geen onregelmatigheden vastgesteld. Dat meldt de Vlaamse omroep VRT.
 
Na enkele incidenten.
 
Ik vlieg wel lekker met KLM, doen ook niet zo moeilijk over wat extra gewicht in je koffer.
 
Vorig jaar nog mee naar Spanje geweest, geen enkel probleem gehad. Ik blijf er gewoon mee vliegen !
 
Ryanair ontkent de beschuldigingen (feitelijk onjuist) en ook dit wordt gemeld:
Ze zijn ook een paar keer naar een ander vliegveld uitgeweken voor 't een of het ander, iets wat niet mogelijk zou zijn als je een minimale hoeveelheid brandstof meeneemt..
 
De kans op een explosie is dan wel weer kleiner indien de kerosine op is :o .
 
Ach ik geloof er geen zak van, net alsof ze er extra geld mee verdienen door op het volgende vliegveld pas te tanken?

De brandstof die ze over hebben die gooien ze toch niet weg als ze zijn geland...
 
Minder brandstof = minder gewicht = minder kosten = meer omzet.
 
Minder brandstof = minder gewicht = minder kosten = meer omzet.
Ja oke, maar ik kan me niet voorstellen dat ze met een paar duizend kilo minder aan brandstof gaan vliegen om gewicht te besparen...
 
Dat jij het je niet kan voorstellen heeft niks met de werkelijkheid van dit geval te maken, ik raad je aan om eerst de docu te bekijken en dan pas te reageren.
 
Back
Naar boven