AndroidHealthClinic

cut-proof eten bij vriendin (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vincenzio

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 nov 2008
Berichten
3.518
Waardering
303
Lengte
1m82
Massa
79kg
Vetpercentage
13%
Hey,

Ik ben erg vaak bij mn vriendin thuis en het is dan lastig om goed te eten voor de cut. Watvoor dingen kan ik dan meenemen en t liefst nog gewoon op kamertemp. Bewaren?
 
Rijst met kip
 
Want?

Je bepaald toch zelf wat je in je mond stopt. Beetje raar verhaal ook, je vriendin eet toch niet de hele dag door chocolade en ijs.
 
Eieren, blikjes tonijn en je multi.
 
Want?

Je bepaald toch zelf wat je in je mond stopt. Beetje raar verhaal ook, je vriendin eet toch niet de hele dag door chocolade en ijs.

Waarschijnlijk kookt zijn vriendin of haar ouders en eet hij mee.
 
Waarschijnlijk kookt zijn vriendin of haar ouders en eet hij mee.

Inderdaad en zolang ze niet elke dag frituren moet dat geen probleem zijn toch
 
of je zegt ''laten we vandaag kip met rijst maken'' dag daarna ''laten we volkoren spaghetti met kip en bruine bonen maken''
 
Lekker vasten man
 
Aardappelen
Stukje vlees
Groenten

De perfecte maaltijd voor een sporter en gewoon een standaard maaltijd die iedereen wel eet
 
Aardappelen
Stukje vlees
Groenten

De perfecte maaltijd voor een sporter en gewoon een standaard maaltijd die iedereen wel eet

Dit. en evt je andere maaltijden een beetje aanpassen over de dag.
 
of je zegt ''laten we vandaag kip met rijst maken'' dag daarna ''laten we volkoren spaghetti met kip en bruine bonen maken''

echt cut-maaltijden inderdaad..... maar het idee is goed... Waarom bied je niet aan om zelf te gaan koken.. Als je kookt mag je ook bepalen wat en hoeveel van wat. Zelf neem ik in de cut gewoon minder carbs en meer groente. Dus de opmerking laat de aardappels maar weg voor mij en doe maar wat extra bloemkool is prima (zowel voor mij als voor mijn vriendin).
 
Stats: M 18j 1m82 79kg 13%

als dit (nog) klopt sowieso niet zorgen maken om wat extra kcals
 
Stats: M 18j 1m82 79kg 13%

als dit (nog) klopt sowieso niet zorgen maken om wat extra kcals

Nee zijn stats van voor/ begin van mn blessure. Nu gok ik 1m82, 83 kg 17% ofzo.
 
hebben ze daar geen koelkast?
koude rijst met zalm
 
Back
Naar boven