Fitness Seller

dagje weg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kwarkkrawk

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
29 nov 2012
Berichten
957
Waardering
72
Lengte
1m70
morgen ben ik vanaf de middag een dagje weg.
nou kan ik wel gewoon "normaal" ontbijten/lunchen, maar nu vraag ik me af of dit wel zo verstandig is.

ga sochtends sporten dus neem vooraf wel gewoon mijn brintatje met melk en whey, als ik terugkom ga ik lunchen wat ik normaal of met brood met kipfilet/ongezouten rookvlees doe of met havermout of rijst/kip.

nu ga ik morgenavond dus buitenshuis eten (meenemen van eten is geen optie) en vraag ik me af dat wanneer jullie in "de stad" moeten eten waar jullie voor gaan?

mijn voorkeur gaat tot nu toe uit naar shakies (een of andere biologische goeroewinkeltje op utrecht station) waar je dan linzen + notenmix + gegrilde groentes bij elkaar gooit (soort van stevige maaltijdsalade), waarna ik dan meestal nog een bak cruesli met honing (die ze daar ook hebben) verwerk maar heb dan geen vlees (wel linzen en yoghurt van de cruesli). heb ook nog de keuze voor een zuivelshake met diverse noten (vijgen en dadels), is wel soyamelk.

alles is daar zonder toegevoegde conserveermiddelen en suikers en dergelijke, vandaar dat ik er mijn voorkeur van heb gemaakt dusverre. nadeel is echter dat voedingswaarde hiervan niet op te zoeken zijn dus dat het wel natte-vingerwerk blijft

hebben jullie betere alternatieven?
verder vraag ik me af of ik mijn lunch hierop aan moet passen. bijv meer eiwit en lager in mn kh's (ook als dit direct na mijn workout is)
wat zouden jullie iig in mijn geval doen?

ps: eet zoveel mogelijk tegen mijn onderhoud aan, probeer + spiermassa - vp te veroorzaken
 
vreet gewoon wat los en vast zit man.
ik zou echt niet zo moeilijk gaan doen.
 
**** it gast doe niet zo moeilijk..verschuif je junk dag gewoon
 
opzich is de subway nog niet zo heel slecht, als je gewoon brood met kalkoenfilet en sla doet ofso. en volgensmij staat daar op de vitrines ook nog de voedingswaarde van alles. zou je kunnen proberen. of als je in een restaurant komt gegrilde kipfilet.
 
al gedaan! heb deze week al gejunkt vandaar. snap dat het wat lomp overkomt maar zou wel graag wat ok eten morgen
 
1m70 62kg. Dit soort topics moeten echt verboden worden.
 
Je weegt 62kg man. je bent teveel bezig met de dingem die er nu nog weinig toe doen. ga gewoon bulken en hard trainen en wees aub niet zo bang voor junk
 
puur omdat ik 62 woog (weeg nu 66,5, vp 0,3 omhoog) betekent toch niet dat ik niet bezig kan zijn met mijn voeding.

Daarbij heb ik de afgelopen 2 weken gewoon erg vaak gejunkt en wil weer even die knop om, omdat ik weet dat ik het type ben dat in mijn oude eetgewoontes terug kan vallen.

snap dat het allemaal wat overbodig overkomt, maar er is ook een psychologische factor voor me mee
 
puur omdat ik 62 woog (weeg nu 66,5, vp 0,3 omhoog) betekent toch niet dat ik niet bezig kan zijn met mijn voeding.

Daarbij heb ik de afgelopen 2 weken gewoon erg vaak gejunkt en wil weer even die knop om, omdat ik weet dat ik het type ben dat in mijn oude eetgewoontes terug kan vallen.

snap dat het allemaal wat overbodig overkomt, maar er is ook een psychologische factor voor me mee
geef je helemaal gelijk kerel. ik krijg ook vaak zat te horen dat ik alles wat los en vast zit moet gaan eten. maar ik vind dat je veel beter op je voeding kan letten, ookal ben je nog licht in de bb wereld. je kan niet vroeg genoeg beginnen met goed eten.
 
Gewoon goed en gezond blijven eten. Om mee te nemen blikje tonijn misschien en optie of kip bakken en gewoon koud eten is ook lekker met pasta erbij kan goed koud. Je kan ook bij de voeding kijken is een topic met koude gerechten voor de zomer.
 
Natuurlijk is het goed om op je voeding te letten, zelfs in een vroeg stadium. Maar eenmalig een extra maaltijdje wat minder gezond eten is echt geen ramp. Je maakt je teveel zorgen. ;)
 
Back
Naar boven