Fitness Seller

GLORY 4 Tokyo livestream 31 December, dit mag je niet missen! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Semmy Schilt gaat volgens mij op pensioen nu, nu word er plaats gemaakt voor andere en zal het in de toekomst veel spannender worden.
 
Semmy Schilt gaat volgens mij op pensioen nu, nu word er plaats gemaakt voor andere en zal het in de toekomst veel spannender worden.
Hoop dat Peter er nou ook mee gaat kappen, het lichaam is gewoon op. Ook nog eens z'n hand breken. :(
 
Peter moest allang gaan stoppen vind ik, Semmy heeft precies het goede moment uitgekozen hoppa 400k binnen.
 
Peter moest allang gaan stoppen vind ik, Semmy heeft precies het goede moment uitgekozen hoppa 400k binnen.

Peter pakt wat ie pakken kan, logisch toch. Hij is een legende daar.
 
Nee is helemaal niet logisch, en helemaal als je zijn laatste gevechten ziet.
 
Nee is helemaal niet logisch, en helemaal als je zijn laatste gevechten ziet.

Ronny Coleman syndroom waarschijnlijk. Ik sprak hem 2 jaar geleden en toe zou ie stoppen, maarja.......
 
Peter pakt wat ie pakken kan, logisch toch. Hij is een legende daar.

Pakken wat je pakken kan als je al binnen bent vind ik niet echt logisch. Het wordt pijnlijk om te zien. Legendes moeten legendes blijven. Van Ali en Tyson vond ik het ook altijd erg jammer. Evenals nu Bonjasky.
Hoost heeft het perfect gedaan,op tijd stoppen.Net als Badr, oh wacht...
 
Semmy Schilt gaat volgens mij op pensioen nu, nu word er plaats gemaakt voor andere en zal het in de toekomst veel spannender worden.

Ik zie Schilt nog wel doorgaan zo lang hij blijft winnen.
Overigens vind ik de allure van Glory nog wat tegenvallen. De finale was er een leuk voorbeeld van. Ghita wordt uitgeteld. Publiek stil (die domme jappen weten natuurlijk niet wat er gebeurde) ,Schilt kijkt of hij een sparringspartijtje wint en Ubeda staat er bij van, "hallo komt er geen confetti uit de lucht, het is afgelopen?"
Wel leuk dat Ubeda als ref nu het hoogste internationale podium bereikt heeft.
 
Pakken wat je pakken kan als je al binnen bent vind ik niet echt logisch. Het wordt pijnlijk om te zien. Legendes moeten legendes blijven. Van Ali en Tyson vond ik het ook altijd erg jammer. Evenals nu Bonjasky.
Hoost heeft het perfect gedaan,op tijd stoppen.Net als Badr, oh wacht...

Valt wat voor te zeggen maar legendes moeten doorgaans legendes blijven voor het publiek. Bij iemand als Aerts moet de kachel ook roken en daarnaast denk ik dat hij gewoon nog plezier aan het spelletje beleeft en staat hij te acteren op het hoogste podium niet op een achteraf gala-tje. Het is doorgaans ook het publiek die iemand afschrijft vaak zonder enige kennis van zaken. Aerts brak heel snel zijn hand dit kan ook een jonge knaap gebeuren, in wat voor vorm Aerts stak valt eigenlijk niet te beoordelen.
Geld ook voor Bonjasky een tegenstander van ik meen 24kg zwaarder is toch wel lastig hoor.
 
Hij zei toch aan het einde dat hij ging stoppen nu.
 
Dat heeft Aerts al vaker geroepen. 2010 leek me een prima moment in de k-1 finale.
 
Pakken wat je pakken kan als je al binnen bent vind ik niet echt logisch. Het wordt pijnlijk om te zien. Legendes moeten legendes blijven. Van Ali en Tyson vond ik het ook altijd erg jammer. Evenals nu Bonjasky.
Hoost heeft het perfect gedaan,op tijd stoppen.Net als Badr, oh wacht...

Ik zie Badr niet zomaar terug komen, volgens mij is hij deze keer te ver gegaan.
 
Vind bonjaski echt niks meer
Vroeger wel leuk om na te kijken toen had die nog wel een ko in zich
Nu is het niveau te hoog voor hem
 
wat een zwak evenement, alsof glory niks beters meer kan leveren dan enkele vechters die op leeftijd zijn.
 
wat een zwak evenement, alsof glory niks beters meer kan leveren dan enkele vechters die op leeftijd zijn.
Het zijn natuurlijk gevestigde namen: Ghita, Schilt, Bonjasky, Aerts..
 
Hopen dat hij nu wegblijft dan word het pas echt interessant.
 
Vind bonjaski echt niks meer
Vroeger wel leuk om na te kijken toen had die nog wel een ko in zich
Nu is het niveau te hoog voor hem
Hij vloog alle kanten op tegen mega mocro, leek wel cell tegen mr. satan in dbz.
 
Het zijn natuurlijk gevestigde namen: Ghita, Schilt, Bonjasky, Aerts..

Ghita gaat nog wel maar schilt met zijn 39, Bonjasky met z'n 38 en natuurlijk Aerts met z'n 42 gaat echt te ver. Je kan mij niet gaan vertellen dat de kickbokswereld niks beters te bieden heeft dan deze dinosaurussen. Met alle respect naar deze vechters natuurlijk ;)
 
Back
Naar boven