MuscleMeat

dht gel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leroy1

Novice
Lid geworden
2 jan 2013
Berichten
15
Waardering
1
Lengte
1m73
Massa
87kg
Vetpercentage
15%
Hallo allemaal ik zal me even snel voorstellen ik ben Leroy ik ben 23 jaar oud en ik train al ruim 5 jaar. mijn stats zijn 1.73m 87kg en vet% 15. ik heb tot nu toe nog niet gekuurd ik zat wel binnenkort aan te denken om een korte kuur te gaan doen. maar nu even een ander vraag ik ben opzoek naar nolva en dht gel hoe kom ik er aan?
 
Via de nachtapotheker, maar DHT gel? Ter preventie van gyno?
 
volgens mij bestaat er geen DHT- gel, je kan via je dermateloog wel aan DHT-blokkers komen finasteride of Avodart
 
Ja zeker!!! de Nachtapotheker :D
 
Hallo allemaal ik zal me even snel voorstellen ik ben Leroy ik ben 23 jaar oud en ik heb de forumregels niet gelezen.
Bovendien heb ik geen flauw benul waar ik het over heb.

Fixed.
 
:roflol:


dude 5 jaar trainen en nog best lastige stats.... laat me raden: de eerste 4,5 jaar niet serieus en nu pas ga je 4 keer naar de gym maar voeding nogsteeds niet 100%? :P DHT gel? wel testo gel van gehoord.... en nachtappoteker, dat je die niet snapt :P hahah
 
volgens mij bestaat er geen DHT- gel, je kan via je dermateloog wel aan DHT-blokkers komen finasteride of Avodart

Tuurlijk bestaat dat. Andractim is de naam. Als je wat opzoekt op internet kun je het bij een bepaalde firma in Cyprus bestellen. En ik weet dat ze leveren als je betaald hebt. Het zijn geen scammers.
 
@ bipolar 1.73 @ 87kg vind ik zo slecht niet.
 
ja maar ik denk dat ie nog wel een hoog vp heeft.... als het 87 was bij 11-12% dan zou het nog acceptabel zijn.... als hij 90 zou wegen net wat meer gewicht....
 
Idd je weet niet op wat hij begonnen is, ik ben begonnen op 49kg :P.
 
hahah ok ik begon op 55 :P skinny ass phuk, maar wat zegt dat dan over of je dan wel of geen aas mag gebruiken... kan toch heel goed zijn dat de basis nogsteeds niet goed is en dat ie gewoon nog makkelijk naturel kan gainen.... ik wil niet zeggen dat t niet kan... tuurlijk kan het, alleen waar we vandaan komen zegt niet veel, waar we zijn wel... en als ik het een beetje inschat dan vind ik het nog net te vroeg... een paar maanden verder iets lagere VP lijkt me mooier... maar goed is persoonlijk!
 
:roflol:



dude 5 jaar trainen en nog best lastige stats.... laat me raden: de eerste 4,5 jaar niet serieus en nu pas ga je 4 keer naar de gym maar voeding nogsteeds niet 100%? :P DHT gel? wel testo gel van gehoord.... en nachtappoteker, dat je die niet snapt :P hahah

1m73 op 87kg 15% naturel is behoorlijk goed hoor. Naar de 12% is een eitje.. kijk maar over een langere periode terug, droge spiermassa aankomen duurt heel erg lang en de meesten die echt veel gewicht aan komen zijn meestal gewoon dik zonder het in de gaten te hebben door teveel boven onderhoud te eten...

de juiste hoeveelheid boven onderhoud eten om niet onnodig veel vet aan te komen is een langzaam proces

Stel jij jezelf maar eens voor op 92kg 15%... Lijkt je dat ook zo matig? Lengte speelt n grote rol
 
tuurlijk is natuurel gewicht/lengte verhouding niet slecht. ik vindt het alleen nog niet aas waardig als hij wat minder zat in de vp en ongeveer zelfde gewicht dan was het toch ok! maar goed, degene die hier gebruikt kan een betere inschatting maken!
 
oke ik weet dus niet wat een nachtapotheker inhoud is dat zoo raar? en ik heb idd de eerste half jaar niet super goed getraind maar puur omdat ik er nog niet zo heel veel verstand van had maar daarna begon ik met goed eten en trainen met schema's enz...
 
1m73 87 kilo nette stats, suc6.
 
idd nette stats, niet iedereen maakt 6kg spier aan per jaar hoor :p
 
Back
Naar boven