MuscleMeat

dht gel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leroy1

Novice
Lid geworden
2 jan 2013
Berichten
15
Waardering
1
Lengte
1m73
Massa
87kg
Vetpercentage
15%
Hallo allemaal ik zal me even snel voorstellen ik ben Leroy ik ben 23 jaar oud en ik train al ruim 5 jaar. mijn stats zijn 1.73m 87kg en vet% 15. ik heb tot nu toe nog niet gekuurd ik zat wel binnenkort aan te denken om een korte kuur te gaan doen. maar nu even een ander vraag ik ben opzoek naar nolva en dht gel hoe kom ik er aan?
 
Via de nachtapotheker, maar DHT gel? Ter preventie van gyno?
 
volgens mij bestaat er geen DHT- gel, je kan via je dermateloog wel aan DHT-blokkers komen finasteride of Avodart
 
Ja zeker!!! de Nachtapotheker :D
 
Hallo allemaal ik zal me even snel voorstellen ik ben Leroy ik ben 23 jaar oud en ik heb de forumregels niet gelezen.
Bovendien heb ik geen flauw benul waar ik het over heb.

Fixed.
 
:roflol:


dude 5 jaar trainen en nog best lastige stats.... laat me raden: de eerste 4,5 jaar niet serieus en nu pas ga je 4 keer naar de gym maar voeding nogsteeds niet 100%? :P DHT gel? wel testo gel van gehoord.... en nachtappoteker, dat je die niet snapt :P hahah
 
volgens mij bestaat er geen DHT- gel, je kan via je dermateloog wel aan DHT-blokkers komen finasteride of Avodart

Tuurlijk bestaat dat. Andractim is de naam. Als je wat opzoekt op internet kun je het bij een bepaalde firma in Cyprus bestellen. En ik weet dat ze leveren als je betaald hebt. Het zijn geen scammers.
 
@ bipolar 1.73 @ 87kg vind ik zo slecht niet.
 
ja maar ik denk dat ie nog wel een hoog vp heeft.... als het 87 was bij 11-12% dan zou het nog acceptabel zijn.... als hij 90 zou wegen net wat meer gewicht....
 
Idd je weet niet op wat hij begonnen is, ik ben begonnen op 49kg :P.