MuscleMeat

Shocking News XXL Nutritition geeft in totaal €100.000 aan GRATIS supplementen weg! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gaat niet zo lekker met deze actie.

De app is tijdelijk offline wegens een technisch probleemen. Kom alsjeblieft later terug.

Teleurstelling. :sad:
 
rené als je die dame erbij stuurt koop ik je 100.000 supps mee op!

:D

Gaat niet zo lekker met deze actie.

De app is tijdelijk offline wegens een technisch probleemen. Kom alsjeblieft later terug.

Teleurstelling. :sad:

Facebook is er zelf mee bezig geweest en nu moet het goed zijn. Blijkbaar ging er iets mis met mensen die via Internet Explorer de app bediende.

Maar alles moet nu goed zijn :thumbs: We wachten even af en dan gaan we de boel promoten ;)
 
Doe ik dan nog wel mee in de race voor free supps? Als de app het al niet doet. Liken heb je dan al gedaan namelijk.
 
Doe ik dan nog wel mee in de race voor free supps? Als de app het al niet doet. Liken heb je dan al gedaan namelijk.

Dat maakt niet uit je kan gewoon de app bedienen als je geliked hebt.
 
Ik heb niets gewonnen :(
 
Dat maakt niet uit je kan gewoon de app bedienen als je geliked hebt.

Daar geloof ik dus niet in. Ik heb geliked en kreeg daarna "De app is tijdelijk offline wegens een technisch probleemen. Kom alsjeblieft later terug".
En als je dan later terug bent heb je al deelgenomen. :rolleyes:

Zie het ook niet terug in mij likes op FB. Hmmm heel vreemd toch. :(
 
Daar geloof ik dus niet in. Ik heb geliked en kreeg daarna "De app is tijdelijk offline wegens een technisch probleemen. Kom alsjeblieft later terug".
En als je dan later terug bent heb je al deelgenomen. :rolleyes:

Zie het ook niet terug in mij likes op FB. Hmmm heel vreemd toch. :(

oo dat is raar ik zal eens navragen hoe dat zit. ik hoor nu geen berichten meer dat het niet werkt. Als het zo blijft dan gaan we de app vanmiddag promoten om bezoeker te trekken.
 
oo dat is raar ik zal eens navragen hoe dat zit. ik hoor nu geen berichten meer dat het niet werkt. Als het zo blijft dan gaan we de app vanmiddag promoten om bezoeker te trekken.

Nu doet hij het weer. En dan krijg ik een beeld dat ik heb deelgenomen. Maar staat niet in mijn likelijst. Heul vreemd.
Als het nu maar goed is toch.
 
Nu doet hij het weer. En dan krijg ik een beeld dat ik heb deelgenomen. Maar staat niet in mijn likelijst. Heul vreemd.
Als het nu maar goed is toch.

Dat het niet in je like lijst staat heeft niets met de APP te maken dat hoort standaard bij FB. Dus raar inderdaad als we daar niet tussen staan.
 
Hopelijk winnen we ook eens wat!!!
SPANNEND!
 
jammer dat je niet gewoon de pagina kan liken en meedoen. hou niet van die apps enzo
 
jammer dat je niet gewoon de pagina kan liken en meedoen. hou niet van die apps enzo

Dat is helaas onmogelijk dan is alles handwerk en is ondoenlijk.
 
krijg nou het..... ik heb wat gewonnen.
Win nooooooooooooooooooooooit iets en nu 25 euro aan supps
nou ff goed over nadenken wat ik wil.
 
krijg nou het..... ik heb wat gewonnen.
Win nooooooooooooooooooooooit iets en nu 25 euro aan supps
nou ff goed over nadenken wat ik wil.

:cheer: Gefeliciteerd kerel! :D

Winner.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb me ook aangemeld. Hoop dat ik iets win... mijn eiwitten zijn op en mijn financiële situatie kent geen ruimte voor een nieuwe pot..
 
krijg nou het..... ik heb wat gewonnen.
Win nooooooooooooooooooooooit iets en nu 25 euro aan supps
nou ff goed over nadenken wat ik wil.

gefeliciteerd ik had jammer genoeg minder geluk
 
Back
Naar boven