Fitness Seller

December zonde's

Bezoekers in dit topic

Montai

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
8 apr 2012
Berichten
2.506
Waardering
292
Lengte
1m83
Massa
80kg
Vetpercentage
8%
Zo, wie heeft er allemaal gezondigd in de laatste week / 1/5 week van december?

Ik weet dat ik zelf wel een paar kilo'tjes ben aangekomen die er weer met een noodgang vanaf moeten! :D
 
Zo, wie heeft er allemaal gezondigd in de laatste week / 1/5 week van december?

Ik weet dat ik zelf wel een paar kilo'tjes ben aangekomen die er weer met een noodgang vanaf moeten! :D

Same here, in de dagen van kerst tot en met vandaag een gigantische surpluss aan kcal genuttigd.
 
ik zou opletten maar ik ben toch een stuk aangekomen, achja het was gezellig en we gaan nu gewoon weer strak aan het diet
 
Ik heb een keer gepoept zonder daarna mijn billetjes af te vegen.....gewoon omdat het kan.
 
IIFYM. In feite niets gezondigd maar wel lekker genoten van al het lekkers (met mate uiteraard).
 
500 gram aangekomen.
 
Ik ben 1 hele kilo aangekomen. K*t. Zooi.

Maar boeiend, ik ben op de één of andere manier meer gefocussed en gemotiveerd dan OOIT.
 
Heb wel gezondigd maar inderdaad met mate.
 
Overdag gewoon netjes gegeten, heel laag in kcals en vrijwel alleen maar eiwitten met een beetje vet. `s Avonds veel alcohol en andere troep, maar ben toch lichter geworden, en bijna geen kracht verloren.

Sta er best van te kijken, maar die alcohol tikt kennelijk toch niet zo hard aan als ik dacht.
 
Ik heb met kerst veel gegeten, maar wel best schoon. 31 december redelijk ingehouden, alleen veel alcohol en een paar oliebollen. Gister wel wat frisdrank en veel oliebollen en andere troep. Nu weer clean eten:)
 
Ook wel gezondigd, gewoon lekker genoten. Nu nog rustweek en volgende week er weer lekker tegenaan met nieuw schema :)
 
eigenlijk niet echt gezondigd, was meer refeed denk ik. kerst was veel vlees en redelijk rond kcals gegeten. en oud en nieuw wel uitgeweest maar geen vette oliebollen ofso en maar een paar bier
 
eigenlijk niet echt gezondigd, was meer refeed denk ik. kerst was veel vlees en redelijk rond kcals gegeten. en oud en nieuw wel uitgeweest maar geen vette oliebollen ofso en maar een paar bier
Op 57 kilo bij 181 moet iedere maaltijd de komende 2 jaar een dikke refeed zijn.

:yarly:
 
Hehe, ja je vroeg er een beetje om. Op 57 kilo kun je niet zondigen. :P
 
Ben ik de enige die is afgevallen?
 
dudes waarom moeilijk doen als t makkelijk kan? om ook te kunnen genieten van de dagen heb ik mijn cut sessie tot een goed einde gebracht met 6 kilo afgevallen! daarna tijdens kers mijn schema omgegooid tot een lichte bulk. hierdoor kon ik redelijk lekker eten. beef en kip het meest. alcohool drink ik toch niet en een klijn beetje gerookt. 1 oliebol gehad de rest was gewoon lekker gezond. wel meer broodachtige voeding :P
 
anderhalf week niet gesport omdat sportschool dicht was of omdat ik savonds moest werken, veel en ongezond gegeten, weining geslapen en veel gedronken

gister weer naar sportschool geweest nog nooit zo achteruit gegaan :( word weer hard trainen
 
jullie worden net vrouwen.hey et was feest so what.eetwat lekkers en zondig wat.maar alles op tellen?serieus?net die rare wijven goh.zielig
 
Back
Naar boven