AndroidHealthClinic

Hoeveel zijn jullie kwijt voor de bulk? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

baws

Cool Novice
Lid geworden
16 dec 2012
Berichten
169
Waardering
7
Hey bro's.

Ik ben nu bezig mijn financiën op orde te krijgen en als ik daarmee klaar ben wil ik na ongeveer een jaar verplichte pauze weer gaan trainen.

Alleen ik weet niet precies hoeveel ik daar aan kwijt ben. Ik zal zo'n 3000 á 3500 kcal nodig hebben. Alleen ik weet niet hoeveel geld daar in gaat zitten.

Hoeveel zijn jullie wekelijks kwijt voor hoeveel kcal? En heeft iemand tips voor goedkope eiwitten?
Alvast bedankt
 
Kwark, whey, kip, melk, tonijn is wel redelijk goedkoop voor de eiwitten die je krijgt.
Ei hangt er tussenin.
Varkenshaas, rood vlees, zalm, etc is wat duurder.

Hoeveel je kwijt bent hangt van zoveel dingen af. Hoeveel je van wat eet, waar je het koopt, etc.
 
gewoon alles bij de lidl halen dan ben je goedkoopst uit:D
 
Kwark, whey, kip, melk, tonijn is wel redelijk goedkoop voor de eiwitten die je krijgt.
Ei hangt er tussenin.
Varkenshaas, rood vlees, zalm, etc is wat duurder.

Hoeveel je kwijt bent hangt van zoveel dingen af. Hoeveel je van wat eet, waar je het koopt, etc.

voordeel/nadeel is dat ik zo'n 4 keer in de week op het werk kan eten.
Zalm, Dorade, biefstuk. Good stuf, maar geen bulkporties.

De vorige keer dat ik trainde betaalde mijn moeder de kip en de rijst maar moest ik zelf de shakies en kwark betalen, ik kon er nog maar net mee rond komen.

Het zal ook afhangen van hoeveel ik vanaf nu verdien (week geleden 22 geworden)
 
Delete my post
 
Laatst bewerkt:
Ga nou niet daarop letten, als je werk hebt moet je je geen zorgen om maken. Owja studiefinanciëring

ik heb wel werk maar ik heb ook huur en water en stroom en upc en me telefoonrekening en benzinekosten.
 
ik heb wel werk maar ik heb ook huur en water en stroom en upc en me telefoonrekening en benzinekosten.

Sorry dacht dat je bij je moeder woonde ja dan moet je proberen om goedkope producten aan te schaffen bv. Euroshoppe havermout,rijst,pindakaas lidl ens:)

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 01:40 ----------

gewoon alles bij de lidl halen dan ben je goedkoopst uit:D

Valt wel mee sommige dingen daar zijn overpriced.

Goedkope producten:
Pindakaas
Melk
Eieren
Kwark
Brood
Nootjes
 
Ben maandelijks ~150 kwijt. Zit ongeveer op dezelfde hoeveelheid kcal (2500 rust/3000 trainingsdag)
 
  • Like
Waarderingen: baws
Er zijnpaar producten die ik ALLEEN maar bij Lidl haal:
-kalkoen filet (beleg)
-spek (beleg) >>> lekkerste bacon ever!!!
-cottage cheese
-kaas (gesneden)
-gerookte zalm (best goedkoop en erg lekker)
-pistasche nootjes (lekkerste van alle supermarkten)
-verse spinazie (gewassen)
-tonijn in water
Lidl is volgens mij al paar keer gekozen nummer 1 voor prijs en kwaliteit van hun producten.
 
Hey bro's.

Ik ben nu bezig mijn financiën op orde te krijgen en als ik daarmee klaar ben wil ik na ongeveer een jaar verplichte pauze weer gaan trainen.

Alleen ik weet niet precies hoeveel ik daar aan kwijt ben. Ik zal zo'n 3000 á 3500 kcal nodig hebben. Alleen ik weet niet hoeveel geld daar in gaat zitten.

Hoeveel zijn jullie wekelijks kwijt voor hoeveel kcal? En heeft iemand tips voor goedkope eiwitten?
Alvast bedankt

Ik hoef niet op me centen te letten, dus reken er niet naar. Maar AH heeft Euroshopper merk wat een stuk goedkoper is als normaal. evt kun je langs de aldi of lidl gaan.. bevroren kip kost daar iets van € 2,50/3,- en ze hebben ook genoeg aan vis liggen.
 
Ben maandelijks ~150 kwijt. Zit ongeveer op dezelfde hoeveelheid kcal (2500 rust/3000 trainingsdag)

150? als ik stiekum wat extra naar binnen schuif op me werk moet dat wel te doen zijn. thnx
 
Kipfilet bij de plus halen, is denk ik wel wat duurder als bij de lild, maar als je de ovengebakken kipfilet koopt, heb je 30 gram eiwit per 100 gram
 
  • Like
Waarderingen: baws
Kipfilet bij de plus halen, is denk ik wel wat duurder als bij de lild, maar als je de ovengebakken kipfilet koopt, heb je 30 gram eiwit per 100 gram

beetje ****ing dom dat ik dat nu pas besef, maar ik woon nu in de stad.

Voorheen woonde ik in een k*tdorp met een jumbo en een AH die allebei nogal beperkt aanbod hadden.

Ik moet maar is ff gaan zoeken naar de lidl en plus. Dan kan ik waarschijnlijk wel binnen budget blijven
 
Je moet toch ook 'normaal' eten? Als je daar nou al een grote slag op kan slaan, scheelt al een heleboel. En ja, euroshopper en Lidl zijn goede keuzes. Met name de Lidl. Ik ga daar elke week boodschappen doen en haal daar voor 40 euro drie tassen vol. Bij de AH koop je toch snel weer de dure dingen, dus daar zou ik goed op letten.
 
Je moet toch ook 'normaal' eten? .

Hoe bedoel je dit precies? Bedoel je normaal als in kip en rijst of normaal als in maar 2000 kcal per dag?
 
ik heb wel werk maar ik heb ook huur en water en stroom en upc en me telefoonrekening en benzinekosten.
Als je financieel in de problemen komt wordt het misschien ook tijd om je prioriteiten te bekijken. Niet meer of minder bellen, verwarming laag (extra trui), minder tv, meer fietsen (minder auto rijden), maar 1 lampje aan in huis, etc.
 
kwark bij dirk 50 cent 45g eiwit
 
Is vrij prijzig bulk maar is wat je zelf wilt .
Ik heb bijvoorbeeld dit per dag

1kg rijst
1kg kip
500gram biefstuk
200gram aardappel
16 eitjes


Whey shakes
Creatine
Amino
Bcaa
Glutamine
Vitamine
 
Back
Naar boven