XXL Nutrition

Ongelooflijke vreetkick door wiet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Corvette C6

Cool Novice
Lid geworden
23 jul 2012
Berichten
216
Waardering
1
Lengte
1m91
Massa
86kg
Vetpercentage
11%
Beste BB's,

Een paar dagen geleden heb ik wiet gebruikt (doe het maar heel soms). Maar deze keer heb ik echt een vreselijk grote vreetkick gekregen ik kan nu het dubbele eten van normaal en heb nog steeds honger. Iemand een idee hoe ik dit kan bedwingen en hebben jullie dit ook wel is meegemaakt?
 
Slechte jongen.
 
Waarom zou je dat in hemelsnaam willen voorkomen? Weed is geweldig om te bulken, vraag maar aan skinnie die is er ook groot mee geworden.
 
Waarom zou je dat in hemelsnaam willen voorkomen? Weed is geweldig om te bulken, vraag maar aan skinnie die is er ook groot mee geworden.

Ja, uhh, Skinnie ziet er ook uit alsof hij niet anders doet dan bulken en dat. Wil ik niet haha.
 
Zolang je niet te lui word om nog eten te maken is het prima toch
 
Heb geen weed nodig om te vreten. Goeie eigenschap, van huis uit meegekregen, niet van een plantje
 
Heb geen weed nodig om te vreten. Goeie eigenschap, van huis uit meegekregen, niet van een plantje

Is het zo'n goede eigenschap ja? 14% is niet bepaalt iets waar ik naar streef en zoveel weeg je niet eens voor je lengte.
 
Is het zo'n goede eigenschap ja? 14% is niet bepaalt iets waar ik naar streef en zoveel weeg je niet eens voor je lengte.

En dan moet je voorstellen dat mijn vet nog steeds daalt en mijn BW gelijk blijft. Geef het je te doen als je het geluk hebt mijn leeftijd te halen.

En ja, goede eigenschap. Zie veel mensen die problemen hebben met het wegknauwen van hun zorgvuldig opgestelde voedingsschema. Prijs me dan een gelukkig man.

Succes met je plantjes.
 
WauW , maar goed.. dat kan gebeuren he,
gewoon vreten !!

Dus je was ook lekker pielewiepie ??
 
Zoals ik al eerder poste, ik blow nauwelijks en is idd soms leuk om te doen, niet zoals andere leeftijdsgenoten van mij zich elk weekend bezatten met alchohol. Ik eet sowieso gezond en zo te zien vergeten jullie op alles behalve mijn vraag te beantwoorden haha. Namelijk: Hoe kan ik deze overdreven eetlust bedwingen want ik eet al genoeg en kom sowieso aan wiet of geen wiet.
 
Niet meer blowen en gewoon stoppen met eten als je binnen hebt wat je binnen moet hebben. Discipline.
 
En dan moet je voorstellen dat mijn vet nog steeds daalt en mijn BW gelijk blijft. Geef het je te doen als je het geluk hebt mijn leeftijd te halen.

En ja, goede eigenschap. Zie veel mensen die problemen hebben met het wegknauwen van hun zorgvuldig opgestelde voedingsschema. Prijs me dan een gelukkig man.

Succes met je plantjes.

Zie het zo, jij bent 34 en bent nu pas op 81 kg met 14%. Ik ben pas 16 en kom al aardig in de buurt van wat jij tot nu bereikt hebt als je kijkt naar totale vetvrije massa en ga als een speer vooruit. Je vermijd compleet de vraag je denkt dat ik veel blow, maar goed jij zal wel vroeger een zeer braaf jongetje geweest zijn!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven