XXL Nutrition

DNP+T3 bijwerkingen, alle hulp is welkom! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb ook dnp gedaan, beetje zelfdeopbouw ook alleen geen t3 bij genomen,dacht ik. Wel eca.
Ook een of 2 dagen op 600 gezeten en het was toen geloof ik juli.. vond het lichamelijk wel zwaar maar het zweten was bij mij op 200 niet extreem, zweet over het algemeen weinig dus.
niets lijkt ook op jou bijwerkingen en het lijkt me sterk dat het van dat kleine beetje t3 komt.
Succes ermee
 
ik vindt het echt erg voor je man maar dingen als clen/t3/t4/dnp en zo vindt ik persoonlijk niet verstandig om te gebruiken. ik ben het echt deels eens met shreded.. waarom gebruik je zoiets hards als je toch niet wedstrijd doet... maar ik blijf wel mee lezen man. al iets van verbetering gemerkt? misschien effe een paardagen/weken wachten wie weet?
 
Ik heb je in je log al een aantal keer gewaarschuwd dat je 1. Veel te lang on was en 2. Je moest vrezen voor je herstel.

Dat je nu 3 maanden off bent betekend niet dat herstelt bent, je bent waarschijnlijk nu pas op het diepste punt van het dal.

Luister naar je dokter, de rest gist maar wat.
 
Toen ik gestopt was met de DNp bleven de Sides nog wel paar week.
Veel zweten, bloedheet, ( in de winter) benauwd, kortademig, licht in hoofd.
Kh omhoog gegooid, liters water (7-9) heel rustig trainen en geen cardio.
Na 4/5 week voelde ik me pas weer ' normaal'
 
Ik heb ook dnp gedaan, beetje zelfdeopbouw ook alleen geen t3 bij genomen,dacht ik. Wel eca.
Ook een of 2 dagen op 600 gezeten en het was toen geloof ik juli.. vond het lichamelijk wel zwaar maar het zweten was bij mij op 200 niet extreem, zweet over het algemeen weinig dus.
niets lijkt ook op jou bijwerkingen en het lijkt me sterk dat het van dat kleine beetje t3 komt.
Succes ermee

Bedankt

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 12:33 ----------

ik vindt het echt erg voor je man maar dingen als clen/t3/t4/dnp en zo vindt ik persoonlijk niet verstandig om te gebruiken. ik ben het echt deels eens met shreded.. waarom gebruik je zoiets hards als je toch niet wedstrijd doet... maar ik blijf wel mee lezen man. al iets van verbetering gemerkt? misschien effe een paardagen/weken wachten wie weet?

Waarom kuurt men als ze toch geen wedstrijden draaien?
Ja ik voel mij sinds gisteren al beter maar licht in't hoofd zoals Mack zegt ervaar ik ook nog veel en spasme van de spieren... (zoals een kloppende hart voel mijn spieren bewegen)

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 12:35 ----------

Ik heb je in je log al een aantal keer gewaarschuwd dat je 1. Veel te lang on was en 2. Je moest vrezen voor je herstel.

Dat je nu 3 maanden off bent betekend niet dat herstelt bent, je bent waarschijnlijk nu pas op het diepste punt van het dal.

Luister naar je dokter, de rest gist maar wat.

WilliamSB je gaat mij toch niet zeggen dat ik licht in't hoofd ben en koude handen en voeten heb en dodelijke spierkrampen door te lang ON te zijn hé? :D
Ik ben blij dat we ewat normaal kunnen doen tegenelkaar want uiteindelijk kan dit iedereen overkomen en hebben we alleen elkaar op DBB om wijzer te worden;)
Je hebt inderdaad gelijk man, de dokter is het beste op dit moment.
Morgen moet ik teruggaan en krijg ik mijn bloedresultaten van mijn schildklier dus ik ben heel benieuwt en hou jullie op de hoogte:)

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 12:38 ----------

Toen ik gestopt was met de DNp bleven de Sides nog wel paar week.
Veel zweten, bloedheet, ( in de winter) benauwd, kortademig, licht in hoofd.
Kh omhoog gegooid, liters water (7-9) heel rustig trainen en geen cardio.
Na 4/5 week voelde ik me pas weer ' normaal'

Ja bro ik gooi mijn Kh's ook omhoog om mijn schildklier niet in spaarstand te zetten maar ik kom bij als een idioot dus alles is voor niks geweest uiteindelijk en heb ik mijn les op de harde manier geleerd.
Trainen kan ik niet eens aan denken dus laat staan cardio, ik ben bang dat ik ga flauwvallen moest ik terug gaan trainen maar ja ik rust nu goed uit gewoon! Maar ik zal terug moeten komen met een dikke comeback for sure!
 
Het is al te laat om mij op mijn fouten te wijzen... Het is gebeurd en ik vraag of iemand weet hoe het komt dat ik dit meemaak?
Ik heb geen problemen na mijn kuur gehad, niet met een dipje of erectieproblemen of mentale issues! Ik was 2 maand en Half OFF voor ik aan de DNP begon en ik was pikobello tot die Dnp! Tijdens mijn Dnp kuurtje had ik niks maar ook niks aan de hand, het is allemaal begonnen sinds ik gestopt ben.
Kan jij mij zeggen hoe het komt inplaats "waar ben je allemaal mee bezig man"

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 11:48 ----------



Voor mij ook nooit meer en raad het iedereen af!!!

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 11:49 ----------



Mack hier heb ik meer aan, kan je mij vertellen wat je sides waren na de DNP kuur? En hoelang het heeft geduurd en wat je eraan hebt gedaan om je beter te voelen? Ik zou echt apprecieeren als je het hier wilt delen met ons. :)

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 11:52 ----------



Thanx bro hier heb ik wat aan! Ik drink ook heel veel V8 sapjes voor het moment en sodium krijg ik wel genoeg binnen door voeding.



Het stapelt gewoon op bro, eerst 6 maanden kuren met vanalles en nog wat en dan weer DNP + T3.
Natuurlijk komen die koude handen en zogenaamd dodelijke spierkrampen niet van het kuren zelf.
Je lichaam heeft gewoon tijd nodig om weer zijn eigen balans te vinden, dat duurd langer naarmate je langer uit balans bent geweest.

Kijk het voorlopig aan en luister naar de dokter, het komt vast goed.

En omdat ik je een keer gek noem betekend niet dat we mot hebben hoor roidrager ;-)
 
Het stapelt gewoon op bro, eerst 6 maanden kuren met vanalles en nog wat en dan weer DNP + T3.
Natuurlijk komen die koude handen en zogenaamd dodelijke spierkrampen niet van het kuren zelf.
Je lichaam heeft gewoon tijd nodig om weer zijn eigen balans te vinden, dat duurd langer naarmate je langer uit balans bent geweest.

Kijk het voorlopig aan en luister naar de dokter, het komt vast goed.

En omdat ik je een keer gek noem betekend niet dat we mot hebben hoor roidrager ;-)

Haha sorry my bad bro, dacht dat je een ambetanterik was:p
Ik wil je graag geloven bro, maar ik weet dat ik al 2maand en half OFF was en dan moest er toen ook iets gebeurd zijn in die 2maand en half als het van de Roids kwam. En die sides zijn geen bekende sides van Roidgebruik maar zijn sides van de T3 bijwerkingen. Ik hoor en lees van nog veel anderen dat DNP ook voor langdurige spierkrampen kan zorgen (Amerikaanse Fora's)
Ik ben dus niet de enige maar ja... Ik wil weten tot wanneer dit blijft duren maar de bloedresultaten zullen morgen wel meer vertellen en ik kijk er al naar uit:)
Oh,ja de mensen die zeggen dat dokters DNP niet kennen is dikke BS want mijn dokter kende het maar al te goed en wist te zeggen dat het in verf zit!
 
In verf, verdelvibgsmiddel, rattengif. :)
 
In verf, verdelvibgsmiddel, rattengif. :)

Is ook gif William, ik prijs dit niemand aan... het werkt wel en je vermagerd snel maar ik wenste dat ik dit nooit eerder had gedaan!
Iedereen die dit leest, mijn goeie raad... Neem geen DNP! DNP=GIF!!!
 
DNP is echt de grootste rotzooi die ik ooit heb gehad man, heb wel eens een verkeerde xtc pil gehad, maar DNP is echt k*tter. Wat een bende! Bleh
 
klinkt mij als een onbalans in je mineralen, ik zou bloed laten trekken en je hierop laten testen.
In de tussen tijd begin met CqC10, antioxidanten,calcium/magensium/zink supplementen, voeg meer zout toe aan je eten, hoge dosisen vitamine C.
Zoveel water drinken is ook niet goed voor je zonder erbij te supplementeren met de juiste zouten en mineralen, te veel water zonder zouten en mineralen resulteerd in hyponatriëmie. In de heetste periode in afghani dronken we standaard 1x pdag halve liter water met ORS.

Voor alle haters hier!!! we weten allemaal dat AAS en alle andere rotzooi die we nemen niet gezond is. Als iemand hier dan aangeeft een fout te hebben gemaakt en vraagt om ervaring van anderen of hulp heeft niemand er wat aan om te gaan roepen ''wat ben jij dom bezig''. We proberen allemaal het maximale uit onze fysiek te halen,en soms ga je te ver en maak je een fout, ervan leren en doorgaan.

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 18:46 ----------

en trouwens, zo zie je maar dat elk lichaam anders anders is!!!! ik vond DNP op 200mg 15 dagen lang heel goed te doen,en behaalde erg goede resultaten.
 
DNP is echt de grootste rotzooi die ik ooit heb gehad man, heb wel eens een verkeerde xtc pil gehad, maar DNP is echt k*tter. Wat een bende! Bleh

Xtc en vanalles heb ik al geprobeerd maar dit overtreft alles tegelijk

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 19:17 ----------

klinkt mij als een onbalans in je mineralen, ik zou bloed laten trekken en je hierop laten testen.
In de tussen tijd begin met CqC10, antioxidanten,calcium/magensium/zink supplementen, voeg meer zout toe aan je eten, hoge dosisen vitamine C.
Zoveel water drinken is ook niet goed voor je zonder erbij te supplementeren met de juiste zouten en mineralen, te veel water zonder zouten en mineralen resulteerd in hyponatriëmie. In de heetste periode in afghani dronken we standaard 1x pdag halve liter water met ORS.

Voor alle haters hier!!! we weten allemaal dat AAS en alle andere rotzooi die we nemen niet gezond is. Als iemand hier dan aangeeft een fout te hebben gemaakt en vraagt om ervaring van anderen of hulp heeft niemand er wat aan om te gaan roepen ''wat ben jij dom bezig''. We proberen allemaal het maximale uit onze fysiek te halen,en soms ga je te ver en maak je een fout, ervan leren en doorgaan.

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 18:46 ----------

en trouwens, zo zie je maar dat elk lichaam anders anders is!!!! ik vond DNP op 200mg 15 dagen lang heel goed te doen,en behaalde erg goede resultaten.

Bro wil je karma geven maar weet niet hoe het moet :D
Het is zo dat je op't moment zelf niet voelt dat je te ver bent gegaan totdat het te laat is, en wanneer is te laat? Bij mij was dat na het stoppen de volgende dag begonnen met trekkende pijn in de gewrichten en ik kon niet zitten of staan of liggen, alles deed gewoon pijn elke beweging dat ik maakte kreeg ik een spierkramp op de gekste plaatsen zoals bijv. Nek en keel, billen.
Hevige koppijn, wegdraaien in mijn hoofd, tintelingen in de vingers, koude handen en voeten!
Bedankt voor je advies bro :)
 
Sinds gisteren voelde ik geen krampen meer. alleen trillende spieren die ik constant voel (spasme) Het gaat al veel beter met mij vandaag juist 9dagen geleden na het stoppen van DNP en T3 voel ik mij stukken beter!
Ik moet wel erbij zeggen dat ik nog altijd zweverig in't hoofd ben (duizelig)
Dat is nog niet voorbij helaas. Ik zat vandaag in de auto van een maat en als hij optrekte met de auto ging het helemaal niet in mijn hoofd, snelle beelden of bewegingen kan ik ook niet goed volgen en een beetje verward in't hoofd.
Als alles zo blijft dan ga ik maandag terug werken en hopelijk als dat heel de week meevalt dan ga ik eind volgende week terug proberen te trainen want ik zie er niet meer uit :p Ik zal in kracht ook veel achteruit zijn gegaan maar dat zal wel snel genoeg terug komen. :)
Ik hoop wel dat mijn spieren ook een beetje voller terug worden want ik ben helemaal leeggelopen :(
 
Heb nog 25 tabs van 50mcg T3 hier bij mij! Wil iemand ze hebben:p Gratis en voor niks wil ik die troep uit mijn huis hebben ;) Je moet ze wel zelf komen halen:D
 
Heb nog 25 tabs van 50mcg T3 hier bij mij! Wil iemand ze hebben:p Gratis en voor niks wil ik die troep uit mijn huis hebben ;) Je moet ze wel zelf komen halen:D

Ik kom af , Antwaarp eh ?
 
Oke guys ik kom van de dokter en hij zei dus: Schildklier werkt zoals het moet, Lever is goed, Nieren zijn goed, bloedcellen zijn goed, hart is goed! 10 op 10 zei 'Em:eek:
En dit na zolang ONN geweest te zijn en dan nog eens die DNP+T3 :hahaha:
Guys geloof mij maar dat het kuren enzo slecht voor de lever en nieren echt overblazen wordt op't internet!
Dokter zei dat er niks met mij aan de hand is en heeft mij iets voorgeschreven voor die zweverige gevoel in't hoofd en het is al pakken beter. Spierkrampen zijn zo te zien ook al weg sinds "Donderdag"
Ik moest nog 7 dagen kalm blijven en ik mocht niet sporten dus zal ik eind volgende week stilaan terug proberen te trainen en mij langzaam terug omhoog werken kwa kracht en massa:)
Weet iemand van jullie eigenlijk of je verloren massa van te kuren terug sneller kunt gainen naturel na het kwijt te zijn i.v.m (spiergeheugen)??
 
Oke guys ik kom van de dokter en hij zei dus: Schildklier werkt zoals het moet, Lever is goed, Nieren zijn goed, bloedcellen zijn goed, hart is goed! 10 op 10 zei 'Em:eek:
En dit na zolang ONN geweest te zijn en dan nog eens die DNP+T3 :hahaha:
Guys geloof mij maar dat het kuren enzo slecht voor de lever en nieren echt overblazen wordt op't internet!
Dokter zei dat er niks met mij aan de hand is en heeft mij iets voorgeschreven voor die zweverige gevoel in't hoofd en het is al pakken beter. Spierkrampen zijn zo te zien ook al weg sinds "Donderdag"
Ik moest nog 7 dagen kalm blijven en ik mocht niet sporten dus zal ik eind volgende week stilaan terug proberen te trainen en mij langzaam terug omhoog werken kwa kracht en massa:)
Weet iemand van jullie eigenlijk of je verloren massa van te kuren terug sneller kunt gainen naturel na het kwijt te zijn i.v.m (spiergeheugen)??
Hangt ervan af of je test levels of die weer in normale waardes zitten maar ik snap de hele AAS gedoe wel wat ik niet snap is waarom je in hemelsnaam DNP hebt genomen, hoeveel bodyfat zat je dat je het wou gebruiken?
 
Heb je tegen je dokter wel verteld dat je DNP hebt gebruikt? Anders kan hij ook niet veel voor je doen he.. Heb je wel antioxidanten en elektrolyten gebruikt tijdens je DNP cycle? Genoeg water gedronken?
 
Oke guys ik kom van de dokter en hij zei dus: Schildklier werkt zoals het moet, Lever is goed, Nieren zijn goed, bloedcellen zijn goed, hart is goed! 10 op 10 zei 'Em:eek:
En dit na zolang ONN geweest te zijn en dan nog eens die DNP+T3 :hahaha:
Guys geloof mij maar dat het kuren enzo slecht voor de lever en nieren echt overblazen wordt op't internet!
Dokter zei dat er niks met mij aan de hand is en heeft mij iets voorgeschreven voor die zweverige gevoel in't hoofd en het is al pakken beter. Spierkrampen zijn zo te zien ook al weg sinds "Donderdag"
Ik moest nog 7 dagen kalm blijven en ik mocht niet sporten dus zal ik eind volgende week stilaan terug proberen te trainen en mij langzaam terug omhoog werken kwa kracht en massa:)
Weet iemand van jullie eigenlijk of je verloren massa van te kuren terug sneller kunt gainen naturel na het kwijt te zijn i.v.m (spiergeheugen)??

Goed te horen. Heb je je bloedwaarden ook al eens laten checken tijdens een cycle?
 
Hangt ervan af of je test levels of die weer in normale waardes zitten maar ik snap de hele AAS gedoe wel wat ik niet snap is waarom je in hemelsnaam DNP hebt genomen, hoeveel bodyfat zat je dat je het wou gebruiken?

Aantal kilo moeten wegen voor je begint te kuren en bepaalde BF voor je DNP moet gebruiken is dikke BS;)
Maakt niet uit op hoeveel ik zat. waarom snap je wel dat ik gekuurd heb dan? Is dat dan wel gezond voor je lichaam mss?
In ieder geval ik zal het zo uitleggen, Waarom te voet naar het werk gaan als met de auto sneller is? ;)
Daarom kuren de meesten en pakken ze zo'n dingen. Zijn toch geen regels aan verbonden of wel? flauwekul zeg ik.
Maar ik pak het nooit meer van mijn leven daar mag je zeker van zijn, ik was gewoon nieuwsgierig naar die shit en ik heb mijn lesje de "hard way" wel geleerd, en nu is het een ander zijn beurt:D

---------- Post toegevoegd Sat 5 Jan 2013 om 16:44 ----------

Heb je tegen je dokter wel verteld dat je DNP hebt gebruikt? Anders kan hij ook niet veel voor je doen he.. Heb je wel antioxidanten en elektrolyten gebruikt tijdens je DNP cycle? Genoeg water gedronken?

Antioxidanten heb ik gebruikt tijdens mijn kuur en veel water gedronken ook. Elektrolyten niet tijdens maar wel erna (V8 sapjes)
En ja ik heb het hem verteld hoor. Zie vorige posts hij wist zelfs te zeggen dat het in Verf zit.

---------- Post toegevoegd Sat 5 Jan 2013 om 16:46 ----------

Goed te horen. Heb je je bloedwaarden ook al eens laten checken tijdens een cycle?

Nee maat heb ik nooit gedaan tijdens een cycle maar ik verwacht ook niet dat ze normaal zijn tijdens het kuren. :p
Lang geleden Yogi... Alles goed :D
 
Back
Naar boven