AndroidHealthClinic

Was het allemaal waard?

  • Topic starter HorusV
  • Startdatum
  • Reacties 58
  • Weergaven 4K
  • Volgers 27

Bezoekers in dit topic

HorusV

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
1 mrt 2012
Berichten
453
Waardering
12
Lengte
1m82
Massa
94kg
Vetpercentage
16%
Als je gaat analyseren, het gebruik van AAS na voordelen en de nadelen. Was het dit ACHTERAF wel allemaal waard?

Als je stopt met kuren verlies je vaak bijna alle gewonnen massa, daar tegenover kun je wanneer je pech hebt de bijwerkingen je hele leven met je mee kunnen dragen zoals hartproblemen, prostaat problemen, mentale problemen haaruitval etc.
Dus mijn vraag aan jullie: was het en is het dit allemaal waard?:o
 
het is een ziekte... een verslaving.... tegen een junk die zn laatste spuitje zet zaldie wss ook zeggen dat het waard was... dat gevoel, de kracht, de vormen.... **** that innerbody man! ooit ga je toch dood... tuurlijk zijn er mensen die spijt hebben daarna.. maar ook zat die zullen zeggen dat ze hun leven/lichaam tot the ultimat max hebben gebracht.
 
ook al verlies je achteraf kg's , je shape zal er altijd anders uit blijven zien .
2 j geleden woog ik ongeveer hetzelfde als nu . alleen is het dag en nacht verschil met de blouse uit ...
 
**** that innerbody man ooit ga je toch dood.. juist ja
 
Ja geen spijt. Ik ga ook eigenlijk niet van het ergste uit.
 
Geen spijt tot ik oud ben.
 
spijt dat ik op mijn 17e mijn eerste kuur al zette..
 
Tot op heden nog geen spijt
 
Zoals al eerder vermeld, roken is slecht, is het waard om te roken, idem alle andere drugs, ben een voorstander van gebruik maar dan moet je op zijn minst research doen naar ALLE chemicals en je voeding ON..

Zelf had ik schrik om te stoppen ivm mentale problemen, is nu mijn eerste week nakuur, en heb NIETS van libido problemen, en/of mentaal..

Mijn mening als je niet overdrijft en alle voorzorgen neemt kan je die side effects vrij goed reduceren..
 
Zoals al eerder vermeld, roken is slecht, is het waard om te roken, idem alle andere drugs, ben een voorstander van gebruik maar dan moet je op zijn minst research doen naar ALLE chemicals en je voeding ON..

Zelf had ik schrik om te stoppen ivm mentale problemen, is nu mijn eerste week nakuur, en heb NIETS van libido problemen, en/of mentaal..

Mijn mening als je niet overdrijft en alle voorzorgen neemt kan je die side effects vrij goed reduceren..

zit jij aan de aas??
mooie foto,s geheh
 
Verlies je die massa echt snel wanneer je stopt met kuren? Stel je doet 3 kuurtjes en stopt daarna, in hoeverre kan je dan alles behouden?
 
Verlies je die massa echt snel wanneer je stopt met kuren? Stel je doet 3 kuurtjes en stopt daarna, in hoeverre kan je dan alles behouden?

Dat hangt allemaal af wat voor kuurtjes het waren en hoever je al dan niet boven je natuurlijke max bent gegaan. Het kan goed zijn dat je amper iets verliest zolang je niet boven je natuurlijke max ligt. Als je daarentegen 150 kg weegt door de AAS zul je al snel weer veel verliezen.
 
Mensen die denken in hun nakuur al erectieproblemen te krijgen hebben mijn inziens toch te weinig kennis verworven.

Epic foto's trouwens.
 
vaak is het wel begin je eenmaal, dan is het einde zoek:D
 
Back
Naar boven