Fitness Seller

Wie irritanter: mannen of vrouwen ?

Bezoekers in dit topic

mannen die denken alles beter te weten en niet toe willen geven als vrouw gelijk heeft.

mannen die opscheppen en macho gedrag vertonen..

mannen die toiletbril omhoog laten staan

Toegegeven, punt 1 heb ik ook moeite mee.
Allen genoteerd

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 17:24 ----------

Het overdreven gedoe ( Ik kan 2 kratten bier opdrinken in een uur zonder dronken te worden terwijl dit een halve krat bedraagt, Ik kan 120kg bankdrukken terwijl dit in werkelijkheid 60kg is

Ik bench 120 kratten :eek:
 
Vrouwen zijn één grote faal sinds ze niet meer onder de duim gehouden worden.

Maar goed, mannen zijn niet veel beter tegenwoordig. Als Zyzz je idool is, je favoriete programma Jersey Shore heet en je met je Iturd eindeloos of facebook zit heb je natuurlijk issues.
 
Vrouwen zijn één grote faal sinds ze niet meer onder de duim gehouden worden.

Maar goed, mannen zijn niet veel beter tegenwoordig. Als Zyzz je idool is, je favoriete programma Jersey Shore heet en je met je Iturd eindeloos of facebook zit heb je natuurlijk issues.

:roflol:
 
Zo ben je tenminste zeker dat hij omhoog gestaan heeft ;)

Zittend pissen is echt duizend keer chiller. Thuis in ieder geval. Op openbare wc's pis ik ook liefst staand :p.
 
Vrouwen denken dat als ze het laatste woord hebben ook daadwerkelijk gelijk hebben.
 
Zucht........... de tijd dat de man nog in een berenvel liep en een vrouwtje neerknuppelde en mee zijn hol in sleepte.
 
Mijn vrouw komt zodadelijk thuis van haar werk, de lieverd, en direct schiet me weer iets te binnen.

Vrouwen komen steeds terug. Puntje van irritatie
 
Vrouwen die telkens nieuwe foto's op facebook zetten en het er gewoon voor doen in de zin van 'kijk mij er eens mooi uitzien' en geilen op het aantal 'vindikleuks'

vrouwen die zich uitstekend en superieur voelen na het krijgen van een baan of het rijden in een auto (ja goh, eigenlijk is het ook wel een hele prestatie, alleen nu zal het me verbazen kun je er ook nog gecontroleerd en foutloos mee de weg op)

scheldende/schreeuwende gleufdieren.

vrouwen die denken dat ze spontaan zijn,maar arrogant wegkijken als je ze aanspreekt op onbeschoftheden.

vrouwen die denken een waslijst vol eissen te kunnen stellen aan een partner alleen omdat ze denkt er goed uit te zien,en zelf een klein aantal goede eigenschappen bezit.
 
Vrouwen omdat ze liegen, manipuleren, zagen en emotioneel chanteren zonder scrupules.

Mannen omdat ze zo vaak vrouwen lastig vallen in het uitgaan of gewoon op straat en nu tegenwoordig op internet. Omdat ze ons al te vaak als hun persoonlijke slavinnetjes zien. En ook wel omdat hun scheten zo hard stinken.
 
En ook wel omdat hun scheten zo hard stinken.

Je moet een goeie scheet leren waarderen !

Respect voor feit dat je een irritant punt van vrouwen noemt, als vrouw.

Genoteerd
 
Heerlijk, als het vrouwtje naast je in bed ligt, even die armen strak langs je lijf, hoppatee dat scheetje eruit, even laten reageren met de lucht onder de dekens..........armen los.......en wapperen maar. Prachtig die reactie altijd.

In bad is overigens nog leuker
 
Dan moet je het eens in hun mond proberen. :D

Vergat te vertellen over die ene keer dat ik soixante neuf deed......

Maar goed, zij flikt het ook als ik haar aan het likken ben
 
Jongens, een beetje respect voor mijn topkreeft Sookie.
 
Jongens, een beetje respect voor mijn topkreeft Sookie.

Idd. laten we respect blijven houden voor elkaar........................

Moet ik die meenemen in de evaluatie ?
 
Vrouwen die telkens nieuwe foto's op facebook zetten en het er gewoon voor doen in de zin van 'kijk mij er eens mooi uitzien' en geilen op het aantal 'vindikleuks'

vrouwen die zich uitstekend en superieur voelen na het krijgen van een baan of het rijden in een auto (ja goh, eigenlijk is het ook wel een hele prestatie, alleen nu zal het me verbazen kun je er ook nog gecontroleerd en foutloos mee de weg op)

scheldende/schreeuwende gleufdieren.

vrouwen die denken dat ze spontaan zijn,maar arrogant wegkijken als je ze aanspreekt op onbeschoftheden.

vrouwen die denken een waslijst vol eissen te kunnen stellen aan een partner alleen omdat ze denkt er goed uit te zien,en zelf een klein aantal goede eigenschappen bezit.

Sorry to burst your bubble, maar de meeste vrouwen zijn juist hartstikke onzeker, 5 keer zo erg als mannen en gedragen zich om die reden zo.
 
Back
Naar boven