XXL Nutrition

Loret 750?

Bezoekers in dit topic

aceta

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
16 okt 2012
Berichten
1.198
Waardering
85
Lengte
1m79
Massa
78kg
is 750euro veel voor 8 dagen Lloret?
 
In januari of in juli?
 
valt te zien voor welk hotel en welke periode natuurlijk.
Zelf zou ik andere locaties aanraden dan LLoret als je geile vrouwen en feestjes zoekt maarja ieder zen keuze
 
Voor appartement + vlucht alleen? Dan is het goed duur ja. Ik zat er afgelopen zomer voor €340,-
 
we gaan 13juli en dan 8 dagen, maar ik vond het zelf aardig duur. en wat kan je aanraden voor geile vrouwen en feestjes :P?
 
albufeira ofzo, want Lloret is 87,2 % derde been.
 
oost -europa, Tsjechie, Polen, Hongarije. Lloret heb ik ook al eens gedaan maar kan bijlange na niet tippen aan de andere
 
Ga sunny beach of albufeira, niet lloret.
Verder ligt het eraan waar in lloret je zit en welk hotel.
 
Ga sunny beach of albufeira, niet lloret.
Verder ligt het eraan waar in lloret je zit en welk hotel.

Ik heb in Lloret een prima vakantie gehad hoor. Goedkoop super chill appartement en de man/vrouw verhoudingen waren 60/40 dus doable. Ziekenhuisbezoek eerste avond was minder:D Kijk uit met die wodka daar.
 
Ik heb in Lloret een prima vakantie gehad hoor. Goedkoop super chill appartement en de man/vrouw verhoudingen waren 60/40 dus doable. Ziekenhuisbezoek eerste avond was minder:D Kijk uit met die wodka daar.
Groot voordeel is wel de tequilabar, een glas wodka redbull voor 2 euro.
 
Groot voordeel is wel de tequilabar, een glas wodka redbull voor 2 euro.

Oh die heb ik dan gemist, ik herinner me nog de prijs van €9,- voor een wodka redbull :)
 
Oh die heb ik dan gemist, ik herinner me nog de prijs van €9,- voor een wodka redbull :)
Ah was zeker in die club waar tiesto enzo optreden? Die ene die op een arena lijkt.
 
Ah was zeker in die club waar tiesto enzo optreden? Die ene die op een arena lijkt.

Je bedoelt St trop denk ik? Geloof dat je daar €8,- ofzo betaalde, bij Bumpers was het €9,- geloof ik.
 
Boleropark is het goedkoopste wat je in Lloret kan vinden volgens mij.
 
Boleropark is het goedkoopste wat je in Lloret kan vinden volgens mij.

Als je via een reisorganisatie zoekt misschien.. Ik zat een week in het appartement 'Marés' voor €340,- of €360,- :)
 
Back
Naar boven