AndroidHealthClinic

Creatine opsnuiven

Bezoekers in dit topic

donS

Cool Novice
Lid geworden
5 jul 2012
Berichten
105
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
79kg
Vetpercentage
14%
Dus ik vroeg me of of dit echt werkt of niet? Ik kom het best vaak tegen maar kan hier nooit uithalen of het nou echt is of een fabeltje lol.
 
  • Like
Waarderingen: fhoc
Het word een stuk sneller opgenomen in je bloedbanen via je neusslijmvlies, dus als PWO is het wel aan te raden. Zorg dan wel dat je het met snel opneembare creatine doet, dus bij voorkeur geen creapure.
 
Helpt veel beter dan opdrinken, maar de meesten hier zijn bang dat ze dan te snel gainen, dus durven het niet aan. Ik doe het wel altijd.
 
Doe niet zo maf. Het beschadigd meer als dat het opleverd met de kans op aspiratie pneunomie.
 
Helpt veel beter dan opdrinken, maar de meesten hier zijn bang dat ze dan te snel gainen, dus durven het niet aan. Ik doe het wel altijd.

Het is aan te raden om in porties van 2.5 gram in te nemen, en dan te verdelen over je training. Persoonlijk neem ik vaak 4 x 2.5 creatine HCL.

Doe niet zo maf. Het beschadigd meer als dat het opleverd met de kans op aspiratie pneunomie.

Als je het jarenlang achter elkaar doet misschien. Ik neem kuurtjes van 2 maanden, dan een maand rust.
 
Creatine, not even once
 
Ik heb altijd een zakje creatine bij me, en ern rietje. Gains voor onderweg, zo uit t zakje snuiven als ik voel dat de pomp wegzakt!
 
Het enige wat ik hier snuif is dommigheid.
 
Laatst bewerkt:
Als je rookt, je kan het gewoon in je sigaret/joint stoppen. Via de longen word het ook vrij snel opgenomen in je bloedbanen.
 
maak hier een sticky van dan kan ik bij elk bezoek me de ter*ng lachen <3
 
Inb4 anale creatine :p
 
Inb4 anale creatine :p
Dit werkt serieus, sinds ik creatine (CreaPure) rectaal inbreng, groei ik een stuk sneller. En dat terwijl mijn voeding en trainingsschema hetzelfde zijn gebleven! Dit kan ik iedereen aanraden.
 
Dit werkt serieus, sinds ik creatine (CreaPure) rectaal inbreng, groei ik een stuk sneller. En dat terwijl mijn voeding en trainingsschema hetzelfde zijn gebleven! Dit kan ik iedereen aanraden.

Komt omdat je je nieren ontlast en feitelijk alles aan je blinde darm overlaat. Aangezien dit orgaan een stuk groter is werkt dit een stuk effectiever en word vrijwel alles opgenomen.;)
 
..
 
Laatst bewerkt:
Inb4 anale creatine :p

Mijn vriendin was ****ing ecto dus elke nacht als ze sliep pakte in een trechter en die stopte ik in dr flamoes en goot ik zo 50 gram creatine naar binnen. Maar nu, 3 maanden later, heeft grotere guns dan ik en een clitoris waar zelfs biggest dick baby friedenand jaloers op zou zijn. Wat moet ik nu doen?
 
Komt omdat je je nieren ontlast en feitelijk alles aan je blinde darm overlaat. Aangezien dit orgaan een stuk groter is werkt dit een stuk effectiever en word vrijwel alles opgenomen.;)
Dat geloof ik gelijk! Afgelopen maand 3 kg droge spiermassa aangekomen :)

zitten hier anabolen in?
Ja, Body & Fitshop heeft als enige in Nederland een licentie om legaal online anabolen te verkopen. Ik zou alvast gaan bestellen als ik jou was want voor je het weet is het uitverkocht.
 
Ik spuit het liever, heb je het meteen in de bloedbanen voor extra gains :cool:
 
Back
Naar boven