XXL Nutrition

Alex' log!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Week 1

verdoete training,ben helemaal uit me ritme...

Squat

warm up
5x 60kg (ik ga onder die stang staan, zieke kramp in me rechter bovenbeen)
5x 100kg lukte nog wel
5x 120kg ging easy, dus dacht verhogen
riem aan
0x140kg ging naar beneden, legde hem op de spots, helemaal uit balans geraakt
5x 130kg gingen nog redelijk
3x 130kg lukte niet meer, normaal was hij denk ik wel gelukt, volgende keer beter
2x 120kg squats zater er niet meer in...

Deadlift

5x 110kg
4x4 160kg ging (tegen verwachtingen in) heel goed

leg curls

3x10 fs (makkelijk, maar ze branden meer als normaal, zal wel door de vakantie periode komen)

calf raises

3x12 fs (zelfde commentaar als bij leg curls)
 
is normaal dat je weer terug in je ritme moet komen, komt door die feestdagen en zo, heb er zelf ook last van;)
 
Haha dat kramp ken ik wel, had ook zoiets raars tijdens ramadam. Kon gewoon niet meer squatten...

Wel effe bijkomen van de feestdagen idd
 
Het is de 1e week van je schema. Waarom ga je dan nu al in de gewichten zone komen waar je failt? Begin lekker laag en safe, zo kun je toch goed verder uitbouwen. 5 x 5 x 120 of lager zelfs misschien?
 
het is de 1e week van je schema. Waarom ga je dan nu al in de gewichten zone komen waar je failt? begin lekker laag en safe, zo kun je toch goed verder uitbouwen. 5 x 5 x 120 of lager zelfs misschien?

+1
 
Het is de 1e week van je schema. Waarom ga je dan nu al in de gewichten zone komen waar je failt? Begin lekker laag en safe, zo kun je toch goed verder uitbouwen. 5 x 5 x 120 of lager zelfs misschien?

Ja normaal was 5x5 130kg sowieso wel gelukt, alleen het wilde vandaag gewoon niet, maar volgende week ga ik waarschijnlijk gewoon op bouwen vanaf 120kg inderdaad, deze week even zonder schema, beetje in me trainingsritme komen, en daarna er weer vol tegen aan.
 
Week 1

redelijke training vandaag weer

Military press

warm up
5x 40kg
5x5 60kg ging goed, mooie techniek aangehouden

Power snatch

8x1 40kg technisch vooral geoefend

Paused incline bench normale was bezet

5x 80kg
3x3 100kg PR lang geen incline gedaan

standing DB shoulder press

3x12 19kg brand goed

cable rear delt raises

3x8 stand 3
 
Het is de 1e week van je schema. Waarom ga je dan nu al in de gewichten zone komen waar je failt? Begin lekker laag en safe, zo kun je toch goed verder uitbouwen. 5 x 5 x 120 of lager zelfs misschien?

idd je kunt beter wat lager pakken als je net begint met een nieuw schema kun je langer doorbouwen. pak een gewicht wat je makkelijk kunt.
 
Week 1

rustig aan gedaan

Deadlift

warm up
5x 110kg
5x 150kg
3x 170kg
riem aan
5x1 190kg easy dit

Squats

4x4 110kg rustige makkelijke reps, nog steeds last van me knieen...

pull ups

3x10 bw

BOR

3x10 60kg geen energie meer om hoger te gaan
 
nice, wel opletten met je kneen ;)
 
nice, wel opletten met je kneen ;)

Ja, ik weet echt niet wat het is met me knieen... soms squat ik, helemaal geen last van niks, en soms squat ik en kapot veel last van...
 
Heb je kneesleeves? Kan misschien ook wat verlichting brengen.
Succes.
 
fitness seller ofzo, ikga ze komende week ook bestellen
 
Persoonlijk zou ik voor die van 30 gaan, omdat die toegestaan zijn op wedtrijden en ze lang mee gaan.

Ze zijn trouwens per stuk te koop
 
zijn wel best duur zie ik:eek:
 
Dan heb je ook wat, maar idd het is duur
 
Dan heb je ook wat, maar idd het is duur

zou ze graag willen halen, maar gezien dat ik alleen van me studiefinanciering leef, gaan het waarschijnlijk toch die blauwe worden...
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven