XXL Nutrition

Creatine opsnuiven (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik spuit het liever, heb je het meteen in de bloedbanen voor extra gains :cool:


Dat doe ik nou ook altijd, Ik vermeng het met een beetje water, spuit het vervolgens rechtstreeks in de aderen..

:orly:



:slotje:
 
Mijn vriendin was ****ing ecto dus elke nacht als ze sliep pakte in een trechter en die stopte ik in dr flamoes en goot ik zo 50 gram creatine naar binnen. Maar nu, 3 maanden later, heeft grotere guns dan ik en een clitoris waar zelfs biggest dick baby friedenand jaloers op zou zijn. Wat moet ik nu doen?

Bij vrouwen loopt hun klit vaak vol met menstruatie vocht indien er creatine via de vagina word ingebracht. Gewoon even maandje stoppen en daarna weer verder kuren, maar ik zou wat minder pakken dan 50 gram, 20 zou meer dan genoeg moeten zijn. ;)
 
Laten we het er maar op houden dat je neus daarvoor niet bedoelt is, of het nou creatine is, gestampte vitamine pillen of whatever.
Om maar een voorbeeld te noemen: Je anus absorbeert nog veel sneller dan je neus.

Dit levert je alleen maar schade op...

Slot?
 
Laten we het er maar op houden dat je neus daarvoor niet bedoelt is, of het nou creatine is, gestampte vitamine pillen of whatever.
Om maar een voorbeeld te noemen: Je anus absorbeert nog veel sneller dan je neus.

Dit levert je alleen maar schade op...

Slot?

Ik wou het net zeggen, pot vaseline, 100 gramcreatine mixen en iedere dag een vinger of twee rond de kringspier smeren.dit werkt dus ook met whey, pwo en zelfs met stukken mager vlees, kun je gewoon inbrengen of vermalen en zoals de OP al suggereert opsnuiven.

Succes met groeien!
 
Anabolic Creatine binnenkort bij B&F, 4 Kg VVM gegarandeerd. Als je het overleefd tenminste.
Jij bedoelt zeker ANALbolic Creatine :p
Beschrijving: stop een *trechter in je anus,giet daar 5gr ANALbolic creatine en knijp je billen dicht!
Te gebruiken 2 maal daags, op rustdagen alleen in de ochtend NA WC bezoek.
* Trechter wordt meegeleverd en is afwasmachine bestendig :P
 
Waarom zie ik hier niks van terug in het Creatine FAQ? Lijkt me een mooie toevoeging...

Misschien kan iemand een samenvatting maken met een aantal bronnen erbij?
 
Dit werkt serieus, sinds ik creatine (CreaPure) rectaal inbreng, groei ik een stuk sneller. En dat terwijl mijn voeding en trainingsschema hetzelfde zijn gebleven! Dit kan ik iedereen aanraden.
Rectaal? Ben je gek man? Gewoon eyeballen die shit!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

word steeds gekker hier. :eek!:
 
Rectaal? Ben je gek man? Gewoon eyeballen die shit!
Is inderdaad wel mogelijk.

Ik had gelezen over een onderzoek waarin ze met creatine lenzen experimenteren. Dit zorgt voor een stabiele creatine afgifte over de hele dag. Waarschijnlijk dit jaar nog op de markt, ben benieuwd!
 
Great thread. will read again
 
Ik heb de laatste 2 weken 24/7 rondgelopen met een infuusje met daarin creatine opgelost in kokend water (want onopgeloste creatine is weggepist geld). De naald was in het begin wat onwennig, maar ik ben al 6 kilo aangekomen. Droge massa, wel te verstaan.
Ik douche en slaap er zelfs mee; mijn infuus en ik, wij zijn onafscheidelijk.
 
Ik heb de laatste 2 weken 24/7 rondgelopen met een infuusje met daarin creatine opgelost in kokend water (want onopgeloste creatine is weggepist geld). De naald was in het begin wat onwennig, maar ik ben al 6 kilo aangekomen. Droge massa, wel te verstaan.
Ik douche en slaap er zelfs mee; mijn infuus en ik, wij zijn onafscheidelijk.
Dat was mijn plan voor februari, lijkt me een sterke kuur. Ik vraag me alleen af hoe ik het water kan laten blijven koken. Hoe zorg jij daar voor? En hoeveel creatine krijg je op deze manier per dag binnen?
 
Dat was mijn plan voor februari, lijkt me een sterke kuur. Ik vraag me alleen af hoe ik het water kan laten blijven koken. Hoe zorg jij daar voor? En hoeveel creatine krijg je op deze manier per dag binnen?

Ik bewaar mijn water in een luchtledige ruimte. Daardoor gaat het kookpunt flink omlaag.
En grammen, grammen, wie heeft het nog over grammen. Kilos zijn de nieuwe grammen.
 
Voor anaal gebruik
- creatine oplossen in water
- tampon inhangen voor absorberen
- tampon anaal inbrengen
- na half uur tampon verwijderen

Gains guaranteed!
 
Voor anaal gebruik
- creatine oplossen in water
- tampon inhangen voor absorberen
- tampon anaal inbrengen
- na half uur tampon verwijderen

Gains guaranteed!

Ik laat de tampon meestal zitten tot na de training..
 
Ik laat de tampon meestal zitten tot na de training..

ik doe dat niet meer omdat mn gaatje zo erg is opgerekt dat ik ze nu zelf moet draaiem omdat mijn maat er niet meer is dit raad ik dus sterk af
 
Ik gebruik creatine niet.
 
Back
Naar boven