AndroidHealthClinic

Wat vinden jullie van deze methode van blast and cruisen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zelfs 200mg tren ace EOD erbij deed bij mij niks. Bij mij is de rek eruit na 6-8 weken en kan ik na een pauze van 4-6 weken weer knallen.
Ik weet niet wat je precies met vaste massa bedoelt, maar bij mij blijft het allemaal eraan zitten.

tren A is ED niet EOD !
 
tren A is ED niet EOD !

Persoonlijk mee eens maar tren a wordt bijna door iedereen eod gezet. Gezien de halfwaardetijd kan dit ook wel.
 
Persoonlijk mee eens maar tren a wordt bijna door iedereen eod gezet. Gezien de halfwaardetijd kan dit ook wel.

juist hier in US en Ca wordt het ED gezet beter bloed waardes EOD kan je meer sides krijgen je kan better iets minder zetten ED dan EOD. om je bloedwaardes zo stabiel mogelijk te houden.
 
juist hier in US en Ca wordt het ED gezet beter bloed waardes EOD kan je meer sides krijgen je kan better iets minder zetten ED dan EOD. om je bloedwaardes zo stabiel mogelijk te houden.

Weet ik, op US fora lees ik veel vaker ED. Maar de enige manier waarop ik de prikfrequentie acceptabel vind dan is als ik subq of ondiep IM prik met een slin naald. En dat doen niet heel veel mensen.
 
juist hier in US en Ca wordt het ED gezet beter bloed waardes EOD kan je meer sides krijgen je kan better iets minder zetten ED dan EOD. om je bloedwaardes zo stabiel mogelijk te houden.

Ik merkte geen verschil qua sides dus ik prik dan liever maar 3,5 keer per week dan 7 keer.
 
Ik merkte geen verschil qua sides dus ik prik dan liever maar 3,5 keer per week dan 7 keer.

Ik merkte wel het verschil maar ik deed behalve ED prikken tijdens die kuur ook laag test ipv hoog dwz 125mg ipv 500mg per week. Het is of de lage test of het ED prikken waardoor ik me veel beter voelde of wat ook nog kan is dat ik me door een andere oorzaak beter in mijn vel voelde. Soms kan je het gewoon niet achterhalen als zaken van meer factoren afhankelijk zijn.

Maar hoog tren laag test is een blijvertje voor me en ED met slin naald ondiep IM ook.

+1 @dd77 roids zijn zo overrated en 5kg vvm wordt zo onderschat. 5kg puur spier is heel veel in een jaar!
 
Back
Naar boven