Fitness Seller

Het Battlefield topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Mag hopen dat de opvolger van BF3 wat minder fouten en bugs bevat. Ga in elk geval de game niet pre orderen. Heb 3 maand BF3 gehad met broken voip, MOH AW heeft een broken voip en de helft werkt niet...

Vind het leveren van games echt te zielig voor woorden tegenwoordig. Koop wel een maand of 2 later de game voor de helft van de prijs, met minder bugs en dus ergernis. Die extra's van tegenwoordig bij je pre order zijn ook poep.

Ik speel nu nog met regelmaat BFBC2 online, die game kan BF3 nog veel van leren.
 
Haha ja axis is Japan Duitsland en Italie en Allies zijn alle geallieerden, je hebt wel geschiedenis gehad toch

Twijfel of dit de goeie titel van het spel is smartass.

---------- Post added 11 December 2012 at 12:27 ----------

Mag hopen dat de opvolger van BF3 wat minder fouten en bugs bevat. Ga in elk geval de game niet pre orderen. Heb 3 maand BF3 gehad met broken voip, MOH AW heeft een broken voip en de helft werkt niet...

Vind het leveren van games echt te zielig voor woorden tegenwoordig. Koop wel een maand of 2 later de game voor de helft van de prijs, met minder bugs en dus ergernis. Die extra's van tegenwoordig bij je pre order zijn ook poep.

Ik speel nu nog met regelmaat BFBC2 online, die game kan BF3 nog veel van leren.

Spellen zoals BF3 heb je niet zomaar voor de helft v/d prijs, je mag blij zijn als er na een jaar 20 euro vanaf is.
 
Twijfel of dit de goeie titel van het spel is smartass.

---------- Post added 11 December 2012 at 12:27 ----------



Spellen zoals BF3 heb je niet zomaar voor de helft v/d prijs, je mag blij zijn als er na een jaar 20 euro vanaf is.

Hb mijn 2e BF3 cd voor 10 euro en als het dan mijn eerste cd zou zijn had nog 10 euro moeten bij betalen via PSN store voor een nieuwe online key...maakt 20 euro...
 
LOL altijd leuk dubble xp

oh07qd.png
 
Ik heb paar dagen terug ook nog eens geknald, die laatste dlc is wel netjes.
Leuke maps :)

Maar ik ergerde mij al snel aan sommige zaken. Ik werd zelfs al gekicked en gebanned op sommige servers voor ik maar gespawned was.
 
De game net ook weer opgepikt.. damn wat verslavend..
 
Als je metro pakt of zwaar owned in jet/chopper kan dat nog wel meer met double xp :D

In een jet haal je dit niet hoor, al maak je nog zoveel kills ;)

Gister trouwens hardcore gespeeld, ****ing vet, je ziet geen crosshair meer (dat maakt niet zoveel uit) maar ook geen health, kogels, map en je kan ook niet meer spotten. Hierdoor kom je dus een hoop ventjes tegen bij surprise en een hoop mannetjes hebben nog maar een beetje health over waardoor je dus soms killing sprees hebt als de neten, was het spel een beetje zat maar dit blaast er wel weer nieuw leven in voor mij!
 
Was op operation firestorm maar had paar medailles en service stars en dat met dubbel xp :D

Hardcore is idd wel nice om te doen af en toe, vergt een heel andere tactiek
 
Was op operation firestorm maar had paar medailles en service stars en dat met dubbel xp :D

Hardcore is idd wel nice om te doen af en toe, vergt een heel andere tactiek

Veel leuker man, de squad blijft tenminste ook bij elkaar, en niet iedereen loopt zichzelf constant te healen, nu heb je vaak gewoon instant kills, gister een hele squad gewhiped zo 4 tegen 1. Het is ook veel realistischer.

Ik wilde zojuist spelen maar er waren geen hardcore servers met mensen erin momenteel, wtf, het is dus niet echt in trek, pussies.
 
Ik kan echt niet uit de voeten met jets... Iemand tips?
 
Ik kan echt niet uit de voeten met jets... Iemand tips?

Had er in het begin ook moeite mee, maar zit nu al bijna op mn 3de servicestar. Afremmen is de sleutel, wat heb je tot nu toe geunlocked?

Ik had in het begin nog niet eens flares, en bakte er ook niks van en werd steeds uit de lucht geknald. Ik had het geluk dat ik een paar mijnen op de grond had neergelegd waar iemand overheen reed terwijl ik in een jet zat, dus de punten gingen naar de jet, daarna alsnog veel moeite gehad en het heeft me een hoop deaths gekost om meer dingen te unlocken want ik moest en zou kunnen vliegen, en nu domineer ik de lucht in die dingen :p

Zoals ik al zei, als je iets recht voor je ziet, een tank een chopper (vooral bij choppers maak je het meeste kans) of een jet, rem dan zoveel mogelijk af en schiet er volop, een disabled vehicle geeft al 100 punten.
 
Heb wel flares, maar dat is het dan ook. Altijd als engeneer of sniper gespeeld..
 
Heb wel flares, maar dat is het dan ook. Altijd als engeneer of sniper gespeeld..

Je moet alles spelen, op elke map is een bepaalde class weer handiger, behalve sniper dan, dat vind ik niet echt boeiend. Op maps zonder vehicles is voor mij een assault het beste, of een support, ligt er maar aan waar je voorkeur ligt, maar ik heb mn health liever op max ;)

Gewoon blijven proberen, op een gegeven moment lukt het wel, oefening baart kunst.
 
Back
Naar boven