Fitness Seller

waar te beginne? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

crowdsurfer

Novice
Lid geworden
4 jan 2013
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
90kg
Vetpercentage
16%
goeiedag bokito's!:cool:

ik zat er aan te denken om zon multikrachtstation te gaan kopen, maar na enkele topics te hebben gelezen ben ik snel van mening veranderd:D.
na vele uurtjes vele topics hier te hebben gelezen ben ik er nog steeds niet uit.
wat kan ik als beginner het beste als eerst kopen? ik ben van plan om meteen goed spul te kopen waar ik lang mee voorruit kan. ruimte waar ik over beschik is ongv 20m2. zou het graag wel in gedeeltes willen kopen.

alvast bedankt!
 
Multistation geen voorstander van. Is het allemaal net niet.
Je komt ver met:
- Dumbbells (uiteraard 2 stuks: of verstelbaar of per gewicht een paar)
- Barbell met schijven
- EZ bar
- bankje, verstelbaar
- POWERRACK!!!!!!!!!!! (benchen en squatten o.a.)
- chin up bar (eentje die je aan de muur boort, niet zo'n deur-ding)

Voor trainen benen, geen idee. Ik doe dit altijd op de gym zelf.

Voor goed spul, schrik niet van de prijzen. Maar creatief zoeken naar tweedehands levert al veel op.

Spendeer geen geld aan hometrainers e.d. Gewoon buiten doen (hardlopen, fietsen).

Hier kun je veel mee.

20m2 is meer dan genoeg ruimte. Voor chinup bar: let op de hoogte van je plafond.

Succes met je zoektocht !
 
zit er aan te denken om deze te kopen.
[Link niet meer beschikbaar]

het ziet eruit als het een goeie set is waar ik een tijd mee voorruit kan.
enige nadeel is dat er geen pully opzit maar dit kan je later toch alsnog toevoegen aan een power rack?

bedankt mesoectosaurus voor de tips!
 
Bekende site hier, powercage.nl. Niets mis mee. Zou eerder gaan voor enkel de cage met lat pulley. Daar dan zelf gaan zoeken op barbell, bench etc. Kan je misschien nog voordeliger mee uitkomen met een beetje speurwerk. Misschien tweedehands. Naverhand je groeit uitbreiden met schijven.
 
Goed rack, helemaal om mee te beginnen.
Verder alleen dumbbells nodig en je kan goed vooruit en alles trainen.
Lat pully s zeker handig, maar achteraf(ook bij powercage.nl)toe te voegen.
Succes!!
 
ja een vriend van me heeft nog 50mmm schijven voor me te leen dus dat komt wel goed:)
dus als ik dit allemaal bestel zit ik wel goed zeg maar..
 
ja een vriend van me heeft nog 50mmm schijven voor me te leen dus dat komt wel goed:)
dus als ik dit allemaal bestel zit ik wel goed zeg maar..

Should make a nice home gym ! Ga direct mijn vrouw overhalen het goed te keuren wat aan te schaffen. (de hex dumbbells 5-30kg al besteld, weet ze nog niet :D. €850,- via maatje. Normaal al snel over de 1000)

Train ze !
 
Back
Naar boven