AndroidHealthClinic

Disuccie winny (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rotterdambb

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
21 sep 2011
Berichten
1.047
Waardering
44
Vetpercentage
12%
Een maatje van me is bezig met zijn 2e winstrol kuur, nu vertelde hij me dat het bij de 2e kuur noodzakelijk is om de dosis wat te verhogen, omdat het anders geen nut meer heeft..
Ze 1e kuur washet 50mg per dag, hij is nu bezig met 60mg per dag.
Het is ongeveer een jaartje geleden dat zij zijn 1e winny kuur pakte dus er zit een jaar tussen.
Is dit bulshit?
Misschien merk je er wat minder van dan de 1e kuur, maar er zal toch gewoon genoeg resultaat zijn als hij hetzelfde aantal mg aanhoudt?
 
Zit wat van logica in natuurlijk ikzelf zou gewoon denk ik gewoon 50mg doen
Zal je lever leuk vinden :)
Oftopic vroeg me zelf wat af ivm winstrol
Herstel je in winny only kuur ook sneller net als in een test kuurtje ??
 
Winny kuur is vaak korter dan een test kuurtje dus in dat opzicht wel denk ik
 
'More is less af en toe, vind dat mensen te snel te hoog gaan.. ben ooit begonnen op 20mg diana verhoogd naar 30mg toen weer 20mg... ging er prima op die 6 weken.. Klopt wel dat je lichaam aan de stof begint te wennen, maar als je meteen al op 50mg begint is het eind al snel zoek...
 
Nee bedoel of je spieren sneller herstellen net als in een test kuurtje
Dat je zeg maar bijvoorbeeld elke dag kan trainen ipv om de dag

---------- Post toegevoegd Sun 6 Jan 2013 om 15:12 ----------

'More is less af en toe, vind dat mensen te snel te hoog gaan.. ben ooit begonnen op 20mg diana verhoogd naar 30mg toen weer 20mg... ging er prima op die 6 weken.. Klopt wel dat je lichaam aan de stof begint te wennen, maar als je meteen al op 50mg begint is het eind al snel zoek...

Hij heeft over winny die doseer je normaal altijd op 50mg
 
Als er ongeveer een jaar tussen zijn vorige kuur en nu zit hoeft ie echt niks te verhogen hoor, maar winny only vind ik zelf niet echt een denderende kuur.
Zou liever iets van 500mg test e per week pakken!
 
Als er ongeveer een jaar tussen zijn vorige kuur en nu zit hoeft ie echt niks te verhogen hoor, maar winny only vind ik zelf niet echt een denderende kuur.
Zou liever iets van 500mg test e per week pakken!

Ja maar jij bent een huge moffo van 2 meter en 128kg.;)
 
wtf is een 'Disuccie' ? :D

zou t gewoon op 50mg houden
 
Ja maar jij bent een huge moffo van 2 meter en 128kg.;)

Ik heb het over als ik mijn eerste kuurtje zou doen toen ik nog 90 ofzo woog. Als ik nu 500mg per week neem merk ik absoluut niks natuurlijk.
 
ja testo, jij mag niet eens meer mee doen man... te groot... btw, vraag me echt af watvoor auto jij hebt en of je fiets dan nogwel van normaal materiaal is of is het verstevigd koolstof vezel.... btw, heb je een chik? jij ligt denk ik wel gewoon lekker onder aangezien jou gewicht abnormaal is! hahah echt te nice man!
 
Een maatje van me is bezig met zijn 2e winstrol kuur, nu vertelde hij me dat het bij de 2e kuur noodzakelijk is om de dosis wat te verhogen, omdat het anders geen nut meer heeft..
Ze 1e kuur washet 50mg per dag, hij is nu bezig met 60mg per dag.
Het is ongeveer een jaartje geleden dat zij zijn 1e winny kuur pakte dus er zit een jaar tussen.
Is dit bulshit?
Misschien merk je er wat minder van dan de 1e kuur, maar er zal toch gewoon genoeg resultaat zijn als hij hetzelfde aantal mg aanhoudt?

Na 1 jaar kun je gewoon 50mg nemen, zie er genoeg die elk jaar een winny kuurtje nemen. Ik kan goed begrijpen dat je niet meteen aan de test spuit wil, maar ik zou er wel voor kiezen, 250mg e5d is prima als 2e kuur.
 
ben je nu al weer aan het kijken voor je volgende winny TS?
al de 70kg gepasseerd?
 
ja testo, jij mag niet eens meer mee doen man... te groot... btw, vraag me echt af watvoor auto jij hebt en of je fiets dan nogwel van normaal materiaal is of is het verstevigd koolstof vezel.... btw, heb je een chik? jij ligt denk ik wel gewoon lekker onder aangezien jou gewicht abnormaal is! hahah echt te nice man!

je wilt je nog verbazen hoor:p als men chick plat op me ligt verneem ik het al op men longen ( ze is 65-67kg) en als ik bovenop der lig met men 116.7 dan kan ze gewoon nog normaal praten en klaagt nooit van ga der is af.

Got me confused haha of ik ben een pussy
 
ben je nu al weer aan het kijken voor je volgende winny TS?
al de 70kg gepasseerd?

hahaha, blijkbaar kan je nog steeds niet lezen;)
Snap het wel is ook best moeilijk:)

---------- Post toegevoegd Mon 7 Jan 2013 om 12:09 ----------

Na 1 jaar kun je gewoon 50mg nemen, zie er genoeg die elk jaar een winny kuurtje nemen. Ik kan goed begrijpen dat je niet meteen aan de test spuit wil, maar ik zou er wel voor kiezen, 250mg e5d is prima als 2e kuur.

Tnx man, ga hem dit wel ff laten lezen hij is erg bijdehand
 
hahaha zaldie leuk vinden om te lezen dat jij hem bijdehand vindt :P of maakt t niet zo uit?:P
 
hahaha nee hij weet het gelukkig wel van zichzelf:P
is btw ook niet zo moeilijk als je werkelijk waar overal tegenin gaat haha...
Maar hij bedoeld het goed;)
 
Back
Naar boven