AndroidHealthClinic

Timing van voeding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als je het mij vraagt is dat van die trage eiwitten ook onzin. Leuk joh dat ze een trage afgift hebben. Maar het gaat er toch om dat ze uiteindelijk in de spieren terecht komen, en niet met welk tempo?
En snelle eiwitten? Wist niet dat die bestaan. IMO is het onderscheid tussen snelle/trage/caseine eiwitten onzinnig.
Je lichaam gaat heus niet je spiermassa afbreken als het even zonder eiwitten zit.
 
als je het mij vraagtis dat van die trage eiwitten ook onzin. Leuk joh dat ze een trage afgift hebben. Maar het gaat er toch om dat ze uiteindelijk in de spieren terecht komen, en niet met welk tempo?
En snelle eiwitten? Wist niet dat die bestaan. IMO is het onderscheid tussen snelle/trage/caseine eiwitten onzinnig.
Je lichaam gaat heus niet je spiermassa afbreken als het even zonder eiwitten zit.

deden we niet!
 
Ik beweer niet dat jullie het mij vroegen, ''als je het mij vraagt'' is hypothetisch, dus ''als jullie mij om mijn mening zouden vragen''. Ik verkondig dus gewoon mijn mening.
 
Ik beweer niet dat jullie het mij vroegen, ''als je het mij vraagt'' is hypothetisch, dus ''als jullie mij om mijn mening zouden vragen''. Ik verkondig dus gewoon mijn mening.

niet zo serieus jonge ik **** je maar
 
Volgensmij maakt inderdaad timing niet zo heel veel uit. Maar een 2k calorieën maaltijd moet je aardig wat eten..
 
Back
Naar boven