Fitness Seller

5 dagen creatine en nu last van meer acne (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

NasiSpeciaal

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 dec 2012
Berichten
385
Waardering
85
Lengte
1m90
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Ik merk dat mijn acne erger is geworden, kan ik hier wat tegen doen?
Mijn uithoudingsvermogen is verder iets toegenomen en ik heb geen lading fase gebruikt(volgens mij is dat bullshit).
 
Oja ik neem nu 4,2 gram per dag. Als ik nou de helft zou nemen, zou het dan nog wel nut hebben om het te nemen?
Ik heb namelijk liever wat minder acne en wat tragere spiergroei dan flinke bulten op mijn rug, borst en nek.
 
ik zou met jouw stats niet eens creatine gebruiken, ga gewoon eerst leren eten.

creatine zijn de meningen over verdeeld, ik nam 5 gram per dag tot het potje op was.
 
Volgens mij is acne geen bijwerking van creatine. Ik zou ook geen enkele fysiologische reden kunnen bedenken waarom het acne zou veroorzaken. En nee, 2 gram is te weinig. Stop maar eens en kijk of het weggaat. Zo niet, blijf gewoon lekker op 5 gram de dag (en zoek de andere oorzaak van je acne).
 
Ik merk dat mijn acne erger is geworden, kan ik hier wat tegen doen?
Mijn uithoudingsvermogen is verder iets toegenomen en ik heb geen lading fase gebruikt(volgens mij is dat bullshit).

neem het een poosje niet en zie of het weg gaat. Neem het dan weer een poosje wel en zie of het terug komt.

Laden is zeker geen bullshit. Dat je uithoudingsvermogen is toegenomen door de creatine waarschijnlijk wel :)
 
volgens mij kan dat niet, ik heb zelf ook een beetje acne maar niet door de creatine, dat komt bij mij door de winter xD Oh misschien eiwit shakes dat je echt veel te veel eiwitten neemt maar dat is volgens mij ook dikke bullshit. Maar ik weet het niet ik zou gewoon naar parabellum luisteren dan ben je er iig zeker van!
 
Kleine kans dat het daadwerkelijk daardoor komt. Probeer wel per dag 2-3 liter water te drinken. Door crea houd je vocht vast en dat zou een mogelijke oorzaak kunnen zijn. Als je er echt last van hebt ga langs de huisarts, als het erg is krijg je roaccutane en ben je er snel vanaf.
 
Meer drinken lijkt me ook de beste optie. Af en toe een milde corticosteroid zalfje kan ook wonderen doen
 
ik zou met jouw stats niet eens creatine gebruiken, ga gewoon eerst leren eten.

creatine zijn de meningen over verdeeld, ik nam 5 gram per dag tot het potje op was.

Ik ben het hier aan de ene kant wel mee eens, ik zit nog niet op mijn plafond. Ik ga het ook niet heel lang gebruiken maar ik was nieuwsgierig er naar of het echt een boost zou geven.
En over eten weet ik al redelijk veel maar ik zit een beetje met mijn budget.
 
Acne is geen bijwerking van creatine, probeer geen al te vetten dingen te eten daar komt het meestal door, acne zijn ontstoken porien, dus probeer een gezichts reiniger zoals clearasil ik heb nu een jaar geen creatine gebruikt en heb ook nog af en toe last van wat acne
 
Back
Naar boven