MuscleMeat

Log Machete

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Np! Vanaf pagina 100 heb ik mijn psmf gelogd. Je eet in principe alleen maar eiwitten, viscaps en multivitamine. Ook alleen aan te raden als je snel van 15% naar 10-12% wil. Tis vrij een aanslag op je lichaam, maar voor korte duur dan. Ik had het in de zomervakantie gedaan zodat belasting wel meeviel, hele dag lekker luieren haha. Enige minpunt was dat mijn libido daarna voor 3 weken ofzo beduidend minder werd. Misschien was dat psychisch.

Thanks, vlug even doorspitten maar ik herinner me wel dat je je ervaring had gepost!
Ik kan me perfect inbeelden dat het een aanslag is op je lichaam. Als ik langere tijd dieet (toen met IF) merk ik ook dat mijn libido daalt.
 
Abbo.

Hoe lang denk je over cut te doen?
 
Hoezo wil je eigenlijk cutten dan, bf valt toch reuze mee?
 
Hoi, welkom. Ik geef t 6-8 weken max. Als het te langzaam gaat dan verminder ik calorieen.

Oke, zit er zelf ook aan te denken om te gaan cutten (15+ V% is imo niet leuk meer, ookal heb ik niet veel om naar te cutten :p) dus ben benieuwd.

Succes met je tentamens nog!
 
Oke, zit er zelf ook aan te denken om te gaan cutten (15+ V% is imo niet leuk meer, ookal heb ik niet veel om naar te cutten :p) dus ben benieuwd.

Succes met je tentamens nog!

Thanks! Haha, zal alleen maar voordeliger zijn. Na mijn cut maak (lijkt t) ik de beste gains, maar is ook veel vocht dankzij de rebound.

Je onderhoud zakt natuurlijk en je insulinegevoeligheid neemt toe, zodat je lichaam beter gebruik maakt van carbs. Test is ook hoger op lager bf, weet niet hoeveel dat scheelt, maar dan nog.
 
Thanks! Haha, zal alleen maar voordeliger zijn. Na mijn cut maak (lijkt t) ik de beste gains, maar is ook veel vocht dankzij de rebound.

Je onderhoud zakt natuurlijk en je insulinegevoeligheid neemt toe, zodat je lichaam beter gebruik maakt van carbs. Test is ook hoger op lager bf, weet niet hoeveel dat scheelt, maar dan nog.

Lager onderhoud? klinkt goed :D wist niet dat zoveel effect had.

Dat van die beste gains klinkt bekend, zag laatst ook iemand die daarom cut bulk cycle deed...
 
Als je van 15% komt, ga je als op een leuk % wil zitten minimaal 5kg inleveren. Kortgezegd, als je minder weegt, hoef je ook minder te eten!





Ah, jullie houden dus van eten :D

We all :heart: food!
Maar af en toe heb ik ook wel eens zin om te cutten & terug lijnen en strepen te zien :o
Je PSMF log even doorgenomen. Hardcore. Ik ga het toch nog niet toepassen. Niet omdat het onmogelijk zou zijn, maar ik heb geen zin in een daling van mijn libido en ik heb nu al zoveel honger.
Het is enkel maar om mij voor te bereiden op CBL/Bio; misschien dat ik het later nog wel even wil toepassen.
 
squat day

squat ATG
2x92,5 3e rep fail
5x80
6x74
-> had na eerste set teveel verzuring in LB daarna gingen reps minder.

rdl
3x8x90
-> bedoeling was 3x8x85, deed per ongeluk 90kg was ook goed te doen.

calf raises
3x8x105

We all :heart: food!
Maar af en toe heb ik ook wel eens zin om te cutten & terug lijnen en strepen te zien :o
Je PSMF log even doorgenomen. Hardcore. Ik ga het toch nog niet toepassen. Niet omdat het onmogelijk zou zijn, maar ik heb geen zin in een daling van mijn libido en ik heb nu al zoveel honger.
Het is enkel maar om mij voor te bereiden op CBL/Bio; misschien dat ik het later nog wel even wil toepassen.

Vooral met dit weer ben je wat vatbaarder voor griep e.d. als je dan al zo diep gaat cutten. Maar een middenweg kan ook, gewoon vetten verhogen en carbs <30gr een soort keto en daarna overschakelen op CBL idd.
 
Laatst bewerkt:
zeg er nog even bij dat je failde bij die squat en de bar moest laten zakken op de racks

:trollfacex:
 
Zit er goed uit brah

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 16:00 ----------

zeg er nog even bij dat je failde bij die squat en de bar moest laten zakken op de racks

:trollfacex:

pics? :trollface:
 
Cutten it is, maar blijf je na die twee weken dit schema draaien of wordt het iets uitgebereider of misschien een vierde dag erbij.
 
deadlift day

DL RPT
3x165 PR
8x140

OH RPT
8x44
12x40
10x40

PLR
3x5x60

Tijd niet gedeadlift, maar ging wel lekker, doelde eigenlijk op 5 reps alleen heb laatste tijd steeds een soort verkramping en/of verzuring in mijn glutes. Ik weet niet waar aan ligt, ga wat meer water drinken en wat dingen eten waar voldoende magnesium inzit.

Cutten it is, maar blijf je na die twee weken dit schema draaien of wordt het iets uitgebereider of misschien een vierde dag erbij.

Weet ik nog niet, waarschijnlijk stronglifts of ub/lb weer. Zit ook te denken aan Coan deadlift, wil mijn deadlift keer naar de 200kg brengen.
 
Lekkah pr brah
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven