AndroidHealthClinic

Hoeveel zijn jullie kwijt voor de bulk? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nu ik hie in belfast woon, heb ik voor 110 pond aan supps gekocht. Dit zijn genoeg supps voor mijn hele periode dat ik hier ben. Daarnaast besteed ik rond de 60/70 pond per week aan boodschappen.
 
Een willekeurige wheyshake heb ik voor het gemak niet meegerekend.

Je ontbijt met rundergehakt en macaroni?
Ik doelde eigenlijk op de rest van de macros.;)
 
Je ontbijt met rundergehakt en macaroni?
Ik doelde eigenlijk op de rest van de macros.;)

Moah zou er bij mij wel ingaan hoor, macaroni met gehakt
 
Je vergeet de rest.

Kg rundergehakt bevat al wat is het 22 gram vet per 100 gram of zo , dus zeg kleine 220 gram vet niet echt clean daarom zo goedkoop haha. Hoe leaner het stukje vlees hoe duurder het is:D
 
Je vergeet de rest.
Mwah, je komt toch aardig op wat vet, kh en eiwitten. Beetje olijfolie en ongezouten pinda's erbij, iets minder macaroni en dan wordt het alsnog niet heel veel duurder.
 
voor 1 week 46 euro aan eten (middag + avond) zonder supps
 
Van de site van de AH.

-Magere kwark 500 gr: 0.72
- Brinta 500gr: 1,64
- Halfvolle melk 1l: 0.57
- Zilvervliesrijst 400gr: 0.84
- Tonijn in water: 185 gr: 1.24
- Ongezouten pinda's 250Gr: 1.05
- Kipfillet 1 kg: 7,00

Per dag zou je dus al voor rond de 5 euro klaar kunnen zijn, ligt eraan hoeveel rijst, brinta en kipfillet pakt.
Sommige mensen kunnen geloof ik echt niet winkelen.
 
Denk als je bijvoorbeeld 500 gram kip eet = zeg 3,50
bakje kwark = 0,65
pakje rijst = 0,70
havermout = 0,38
pak melk = 0,55

Kom je er eigenlijk al
 
Van de site van de AH.

-Magere kwark 500 gr: 0.72
- Brinta 500gr: 1,64
- Halfvolle melk 1l: 0.57
- Zilvervliesrijst 400gr: 0.84
- Tonijn in water: 185 gr: 1.24
- Ongezouten pinda's 250Gr: 1.05
- Kipfillet 1 kg: 7,00

Per dag zou je dus al voor rond de 5 euro klaar kunnen zijn, ligt eraan hoeveel rijst, brinta en kipfillet pakt.
Sommige mensen kunnen geloof ik echt niet winkelen.

komen ook groenten en fruit bij. En ik heb bij de AH een tijdje mijn kwark gekocht, volgens mij was ie duurder en had ie weinig eiwit tegenover de merken die bij andere winkels beschikbaar zijn
 
komen ook groenten en fruit bij. En ik heb bij de AH een tijdje mijn kwark gekocht, volgens mij was ie duurder en had ie weinig eiwit tegenover de merken die bij andere winkels beschikbaar zijn

Is ook maar random gepakt van de site van de AH, kan zelfs nog goedkoper als je alles pakt van de euroshopper of alles koopt bij de lidl of aldi.
Voor bij de rijst kan je ook nog wokgroenten pakken van 750 gram, kost je 1,60. Daar doe je ook weer 3 dagen mee!
 
Beetje variatie is geen moord
 
Ben zelf denk ik 8 euro per dag kwijt
 
Jesse, je eet ELKE dag 1 kg rijst, gekookt of ongekookt?

Gewoon droog of maak je er wat lekkers van?
Gaat et niet je strot uit komen?
 
Jesse, je eet ELKE dag 1 kg rijst, gekookt of ongekookt?

Gewoon droog of maak je er wat lekkers van?
Gaat et niet je strot uit komen?

Ik kook 1kg rijst verdeel dat bij mijn kip maaltijden en echt iets speciaals maak ik er niet van gewoon zo eten.
Het is echt veel allemaal wat ik moet eten in de bulk en op sommige dagen echt proppen. Wedstrijd dieet is daarom de eerste week geweldig dan trekt mijn maag leeg en neemt mijn buikomvang drastisch af omdat dan pas alles eruit kan. Sommige dachten dat ik HGH pakten vorig jaar tot ze mijn dieet zagen
 
Waarom niet eens pasta erin gooien. Of een stuk biefstuk. Ik zou die paar euro er wel voor overhebben voor een beetje variatie hoor
 
Ik kook 1kg rijst verdeel dat bij mijn kip maaltijden en echt iets speciaals maak ik er niet van gewoon zo eten.
Het is echt veel allemaal wat ik moet eten in de bulk en op sommige dagen echt proppen. Wedstrijd dieet is daarom de eerste week geweldig dan trekt mijn maag leeg en neemt mijn buikomvang drastisch af omdat dan pas alles eruit kan. Sommige dachten dat ik HGH pakten vorig jaar tot ze mijn dieet zagen

Vind je het gek dat je zo veel kcal moet eten als je per dag 500g+ aan eiwitten binnenkrijgt. Die leveren nauwelijks calorieen..
 
Waarom niet eens pasta erin gooien. Of een stuk biefstuk. Ik zou die paar euro er wel voor overhebben voor een beetje variatie hoor

variatie krijg ik gelukkig wel op me werk

Bief, entrecote, zalm, dorade, pasta, stamppot met rookworst. Tijdje terug zelfs hertenbiefstuk :cool:

---------- Post toegevoegd Tue 8 Jan 2013 om 13:07 ----------

Ik kook 1kg rijst verdeel dat bij mijn kip maaltijden en echt iets speciaals maak ik er niet van gewoon zo eten.
Het is echt veel allemaal wat ik moet eten in de bulk en op sommige dagen echt proppen. Wedstrijd dieet is daarom de eerste week geweldig dan trekt mijn maag leeg en neemt mijn buikomvang drastisch af omdat dan pas alles eruit kan. Sommige dachten dat ik HGH pakten vorig jaar tot ze mijn dieet zagen

een beetje marinade voor de kip of wat saus over de rijst kan toch geen kwaad? Maakt het voor jezelf een stuk makkelijker om het iedere dag vol te houden
 
Vind je het gek dat je zo veel kcal moet eten als je per dag 500g+ aan eiwitten binnenkrijgt. Die leveren nauwelijks calorieen..

Klopt helemaal lijkt veel eiwitten maar het is minder dan 5 gram per kg

---------- Post toegevoegd Tue 8 Jan 2013 om 13:19 ----------

variatie krijg ik gelukkig wel op me werk

Bief, entrecote, zalm, dorade, pasta, stamppot met rookworst. Tijdje terug zelfs hertenbiefstuk :cool:

---------- Post toegevoegd Tue 8 Jan 2013 om 13:07 ----------



een beetje marinade voor de kip of wat saus over de rijst kan toch geen kwaad? Maakt het voor jezelf een stuk makkelijker om het iedere dag vol te houden

Ja het kan wel kwijt in de hoeveelheden die ik eet ga je die extra cal's wel merken ben ik bang. Ik heb mezelf er niet in verdiept ik vind de rijst zo wel goed ben het ondertussen wel gewent. Voor mijn doelen zal ik echt moeten groeien. Dus game plan is er en word zo professioneel mogelijk gedaan
 
Back
Naar boven